موضوعات داغ

پورشه پانامرا توربو جدید در مقابل بنز و بی ام و + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در تمامی عرصه‌ها ایجاد رقابت باعث رشد و کمال می‌شود. حال صنعت خودروسازی هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ خودروسازی و محصولات آنان بر اثر ایجاد یک فضای مناسب برای رقابت بوده است که اکنون به چنین پیشرفتی در صنعت خودروسازی رسیده‌اند.
حال پیرامون موضوع بالا، قصد داریم شما را دعوت به تماشای فیلمی از بررسی و مقایسه سه مدل خودروی اسپرت و لوکس بازار، یعنی نسل جدید پورشه پانامرا، بی ام و M6 و در نهایت خودروی مرسدس بنز S63 AMG کنیم که 3تای آنان به عنوان خودروهای اسپرت چهار درب بازار شناخته می‌شوند و در مقابل هم به عنوان یک خودروی لوکس و باکلاس از آنان استفاده می‌شود. سه خودرویی که حالا در مقابل یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برتری خود را نسبت به دیگری ثابت کنند، ولی رقابت تماشایی و هیجان انگیز که به شیوه‌ای متفاوت دنبال شده و یک موضوع جدید را مورد بررسی قرار می‌دهد که می‌توانید با تماشای فیلم بارگزاری شده در انتهای مطلب به حقیقت آن پی ببرید.



نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/20
تست چی بود ؟؟؟
آخرش کی برنده شد ؟؟؟
1395/11/20
به جان خودم این سخت ترین انتخاب زندگیمه.هی سرم رو میخارونم ،،،ولی به نتیجه ای نمیرسم
1395/11/20
لطفا ترجمه کنید ، همه که سواد انگلیسی ندارن .
1395/11/20
دور زدن یه مسیریو سریعترین پانامرا بی ام دبلیو و مرسدس اول تا سوم
1396/7/22
سلام بین این ها فقط بنز اصلا ببینید طراحی بنز کجا اونا کجا البته توهین به بقیه نشه ولی به شخه می گم اقعا طراحی داخلی بنز خیلییی بهتر از اوناست توی این سه مورد را می گم