موضوعات داغ

ایرتویا از رقیب سرسخت بنز و بی ام و رونمایی کرد + فیلم

عکس مطلب اول
نسل جدید لکسوس GS با کد GS250 مدتی بود که در بازار حضور داشت اما مشکلی که این خودرو با آن مواجه بود این بود که از نظر قابلیت های حرکتی با وجود داشتن موتور ۶ سیلندر ۲.۵ لیتری چندان توانایی رقابت با رقبای آلمانی خود یعنی مرسدس بنز E250 و بی ام و 528i را نداشت. اما با عرضه ی مدل فیس لیفت شده ی این خودرو در بازار جهانی ایرتویا نیز این مدل را با بازار ایران وارد خواهد کرد اما این بار با قوای فنی کاملا جدید.

لکسوس GS200t

لکسوس GS200t


مدل قبلی این خودروی مجهز به یک موتور V6 تنفس طبیعی بود که ۲.۵ لیتر حجم داشته و تنها ۲۰۴ اسب بخار قدرت تولید می کرد این در حالی بود که مدل های رقیب یعنی بی ام و و بنز دارای قدرت های به ترتیب ۲۴۵ و ۲۱۱ اسب بخاری بودند. ضمن اینکه در قسمت گشتاور خروجی نیز لکسوس عدد به مراتب پایین تری را در مقایسه با رقبای توربوشارژر دار خود ارائه می داد. اما این مدل جدید که با کد GS200t وارد بازار خواهد شد مجهز به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر است که به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها بر روی هر دو میل سوپاپ هوا و دود مجهز است و می تواند ۲۴۵ اسب بخار را در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را در ۱۶۵۰ تا ۴۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

لکسوس GS200t

لکسوس GS200t

قدرت موتور با استفاده از یک جعبه دنده ی ۸ سرعته ی خودکار کاملا جدید به چرخ های عقب انتقال میابد تا شتاب صفر تا صد کیلومتر ۷.۳ ثانیه ای را برای این خودرو قابل دستیابی کند. همچنین حداکثر سرعت این مدل نیز معادل ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است.
استاندارد آلایندگی لکسوس GS200t یورو۶ است و در هر کیلومتر تنها ۱۸۳ گرم دی اکسید کربن را از خود منتشر می کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز معادل ۷.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

لکسوس GS200t

لکسوس GS200t


در قسمت امکانات رفاهی و ایمنی لکسوس GS200t می توان گزینه هایی همانند سانروف برقی سه حالته، نورپردازی LED داخل کابین، طرح چوب داخل کابین، تودوزی چرم طبیعی، ساعت آنالوگ لوکس لکسوس، سیستم تهویه ی ۳ نقطه ای مستقل، هویه ی نانو، زیر آرنجی سرنشینان عقب مجهز به کلیدهای کنترلی، پرده ی عقب جانبی برای سرنشینان عقب، درب صندوق عقب برقی، آینه های فتوکرومیک با تنظیم الکترونیکی، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین در ۱۸ جهت، بالشتک حمایتی جانبی در داخل صندلی ها، حافظه ی صندلی ها، تهویه ی هوای صندلی برای سرنشینان جلو، سیستم ورود و استارت بدون کلید هوشمند، سنسور باران، کروز کنترل، شیفترهای پشت فرمان، قابلیت انتخاب حالت رانندگی، سیستم رهیاب ماهواره ای، ایربگ زانو برای راننده و سرنشین کناری، ایربگ پرده ای برای سرنشینان جلو و عقب، ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو و عقب، چراغ های بای زنون، چراغ روشنایی در روز LED، سیستم چراغ های جلوی هوشمند، چراغ شوی، سیستم هداپ دیسپلی، سیستم هشدار نقطه ی کور، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم تعلیق هوشمند، فرمان برقی، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم کنترل الکترونیکی ترمزها، سیستم کمکی پارک، دوربین دید عقب، سیستم حفاظت از عابر پیاده و سیستم ضد سرقت است. البته این که تمامی این آپشن ها در خودرو موجود باشند بستگی به تیپ خودرو نیز دارد.
در ادامه می توانید ویدئوی تهیه شده از لکسوس GS200t را در انتهای مطلب مشاهده کنید و تصاویر تهیه شده از این خودرو نیز در گالری تصاویر بارگزاری شده اند.


نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/29
کیفیت و قدرت از روش میباره.لوگوی Lexus به کل کمپانی MrB و BMW می ارزه
日本だけ
1395/11/30
حالا شما جوگیر نشو . همشون از بهترین خودروسازهای جهان هستن . لوگوی یکی به کل کمپانی اونهای دیگه می ارزه ، یه حرف بچه گانه است
1395/12/1
سلام دوست عزیز،لطف میکنی یه راه ارتباطی به من بدین؟؟؟
1395/12/1
تا سوارشون نشی درک نمیکنی چی میگم
1395/11/29
فقط میشه گفت الله اکبر
1395/11/29
واقعا زیباست.
1395/11/30
واقعا طراحى اين ماشين مضحكه. چه طراحى داخلى و چه طراحى خارجى. از لحاظ موتورى هم كه چيزى نگم بهتره، تو اون زمينه هم لكسوس و تويوتا به قول معروف آب رو قطع كردن. نمى دونم كه چطور اين رو "رقيب سرسخت بنز و بى ام دبليو" مى دونيد.
1396/10/12
میگم عموجون چندسالته
تا الان از نزدیک تویوتا و لکسوس دیدی
من فکر میکنم بهتره بری همون وانت بابات رو سوار شی تا بیای اینجا نظر بدی
1396/11/12
این حرفو جای دیگه نزنی یه وقت،مرد حسابی لکسوس تو کل دنیا حتی تو کشور آلمان به لحاظ برن و کیفیت چیزی از بنز و بی ام کم نداره اونوقت شما...
1395/11/30
من پول داشتم مدل قدیمی رو هم ترجیح میدادم به بنز و بی ام و
1396/4/21
آقا چرا پس وارد بازار نمیشه ؟