موضوعات داغ

فروش رنو کولئوس 2017 با قیمت قطعی آغاز شد

عکس مطلب اول
فروش رنو کولئوس، جدید ترین کراس اوور برند RENAULT که بعنوان بهترین کراس اوور خاورمیانه در سال 2017 شناخته شده، با قیمت قطعی از سوی نگین خودرو آغاز شده است. این خودرو که که با استقبال گسترده بازار مواجه شده با قیمت ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و با "تعداد محدود" عرضه خواهد شد.
نگین خودرو علی رغم اختلاف قیمت حدود ۲۰ میلیونی کولئوس جدید در بازار، هنوز اقدام به افزایش قیمت این محصول بروز و منحصربفرد رنو نکرده و این خودرو زیبا و پرطرفدار هم اکنون با قیمت سال پیش به فروش می رسد.
گفتنی است موعد تحویل این خودرو ۶۰ روزه و با سود مشارکت ۱۶ درصد خواهد بود.
منطبق با زمان بندی انجام شده، خودروهای ثبت نامی قبلی در حال طی کردن مراحل گمرکی بوده و به زودی سری اول رنو کولئوس جدید در ایران به مشتریان تحویل می شود.
 رنو کولئوس 2017

رنو کولئوس 2017

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/17
چرا اخبار غیر واقعی درج می‌کنید؟ انصاف داشته باشید بقیه هم مثل ما دچار این شرکت بی وجدان نشوند!!
تلیسمان اولین سری ثبت نام مهر تهران رو هنوز نداده! کولیوس بده؟!! خواهشا درج کنید مردم بدانند چه خبر هست به دام آنها نیافتند..
1396/2/17
آخی چه تبلیغی میکنه این نگین خودرو !
خودروبانک هم که کلا شده رسانه تبلیغاتی
1396/2/17
چطور هنوز خودرو تحویل نشده میزنید 20 میلیون اختلاف قیمت داره.بزارید ببینیم اصلا سروقت تحویل میده یا نه!!!
من خودم 8 اسفند ثبت نام کردم و فعلا که اصلا خبری نیست تماس هم میگیرم میگن تازه اوایل خرداد تکمیل وجه میکنید تا ببینیم کی تحویل میشه!!!!!
1396/2/30
سلام شما هنوزم دعوتنامه دریافت نکردین؟
1396/2/17
با سلام.اواسط مهر ماه سال 95در اولین روزهای فروش تالیسمان بنده از نگین خودرو یک خودرو تالیسمان به صورت مشارکتی و موعد تحویل 120 روز کاری پیش خرید کردم که تاریخ تحویل ان اواسط فروردین میباشد.اما نه تنها در این تاریخ خودرو تحویل نشده بلکه در تاریخ سر رسید کل مبلغ خودرو را شرکت دریافت کرده و بعد از حدود یک ماه هنوز خودرویی به اینجانب تحویل نشده است.و زمانیکه با شرکت تماس گرفته میشود هر بار وعده دو هفته دیگر را برای تحویل خودرو میدهند.حال از سایت خودرو بانک تقاضا دارم پیگیر این گونه اتفاقات که این شرکتها ایجاد میکنند بعنوان سایت تخصصی خودرو باشند که چرا شرکتی که قادر به انجام تعهدات 7ماه گذشته خود نیست هر روز اگهی فروش خودرو با تحویل30 60 یا 90 روزه را میدهند.ایا هدف انها تنها فریب مردم و اخذ پول نمیباشد.چرا به شرکتی که قادر به انجام تعهدات قبلی خود نیست یا نمیخواهد به تعهدات خود عمل کند اجازه فروش بیشتر و افزایش تعهدات داده میشود و در نهایت اگر اعتراضی هم صورت بگیرد بعداز گذشت این همه مدت در پاسخ میگویند بیا این مبلغ پرداختی ات را بگیر و برو حال سوال اینجاست که چرا هیچ کس و هیچ نهادی پاسخگوی مردم در این زمینه نیست اگر این شرکت با این همه تعهدات معوقه جم کرد و رفت چه کسی پاسخگو میباشد ایا نباید نهادی پیگیر این موضوع بوده تا اینها فقط کاغذ به مردم نفروشند بنده از سایت خودرو بانک تقاضا دارم گزارشی از این موضوع تهیه و در اختیار مردم قرار دهید تا این به ظاهر شرکتها با پول مردم سرمایه دار نشوند و برای کسب کار خود سرمایه ای داشته باشند و مردم را با این وعده ها فریب نداده و بعد از دریافت مبلغ هیچ پاسخگو و خودرویی در کار نباشد.
1396/2/17
خودرو بانک طبق کدوم منطق اعلام میکنه ماشین 20 میلیون اختلاف قیمت داره؟ الان کلئوس باید 190 تومن باشه که نگین خودرو همین اخبار کذب را منتشر کرده و میخواد با این شرایط ماشینو گرون بفروشه.
قیمت هیوندا توسان در بازار دبی را با اختلاف حقوق گمرکی مقایسه کنیم همینهی هست که الان در ایران فروش میره. در مورد اسپورتج و یا سانتافه هم همینه. خوب در مورد کلئوس هم همینه دیگه. ماشین قیمتش مشخصه و چرا جوری وانمود میشه که نگین خودرو داره ارزون میده! مگه داره میسازه که بتونه ارزون بده.
یک قیمتی براش تموم میشه برای واردات و داره سود 10 درصدی اعمال میکنه و میفروشه. 220 واسش تموم نشده که 200 بفروشه بعد بگیم قیمت این ماشین باید بیشتر باشه. هرگز هم نمیشه انتظار داشتبا سانتافه هم قیمت باشه یا با راو4. چون قیمت جهانیشون یکی نیست. کلئوس باید 10 تومن زیر قیمت باشه تا بتونه رقابت کنه. نه اینکه بالا تر بفروشه شما هم بگین 20 تومن میشه بالاتر بره.
قیمت دبی سانتافه و اسپورتج و توسان و کلئوس را بگیرین و بعد ببینین چرا و طبق چه اصولی میتونه بالاتر باشه. مثلآ اگر سانتافه 2017 فول 2500 سی سی 100 هزار درهم هست و در ایران 220 تومن باشه نمیتونه کلئوس در دبی 90 هزار درهم باشه و در ایران با 220 تومن مشتری جذب کنه.
الان یک ماه بود داشت قیمت غیر قطعی ثبت نام میکرد اما چون با شکست روبرو شد دوباره قیمت قطعی زد. پس خبری نیست و جو سازی از سمت شرکت هست.
1396/2/17
اینطوری که دوستان میگن ادم استرس میگیره منم 18 اسفند ماه کولئوس تحویل 60 روزه ثبت نام کردم
عجب !
1396/2/18
من هم 8 اسفند پارسال 60 روزه سري اول ثبت نام کردم قرار بود ارديبهشت تحويل شود که هنوز حتي خبري از دعوتنامه نيست. .................................. جالبه بدونيد که در مورد آپشن هاي خودرو نه تنها ما که ثبت نام کرديم، بلکه خود نمايندگي ها هم نمي دونند چه آپشن هايي را داده و چي را نداره. هر کس يک چيز ميگه....... با اينکه به اسم فول آپشن ثبت نام انجام شده اما وقتي ايراد ميگيريم ميگن فول آپشن ايران با فول آپشن جاهاي ديگه فرق داره، يعني عملا فول آپشن نيست. .................... اينها فقط کلاه برداريه براي سر کيسه کردن مردم. ....... تا قبل از عقد قرارداد به مشتري احترام مي گذارند، بعد از امضاي قرارداد و واريز پول، جسارتا محل سگ هم به مشتري نمي گذارند.....
1396/2/30
سلام شما هنوزم دعوتنامه دریافت کردین؟
1396/7/3
بی قانون ترین نمایندگی ایران همین نگین خودروست. من 15 اسفند 95 خودرو کولیوس را ثبت نام کرده ام تا الان که 3 مهر است خودرو را تحویل نداده اند امروز هم که تماس گرفتند گقتند خودروی شما فول نیست در صورتیکه پول فول آپشن را گرفته بودند.از طرفی رنگ تودوزی ماشین را که قرار بود مارون باشه گفتند مشکی است.تورا خدا گول این نمایندگی را نخورید.