موضوعات داغ

تبریک جالب و تمسخرآمیز بی ام و به محصولات AMG مرسدس بنز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چه کسی می‌گوید که آلمانی‌ها حس شوخ طبعی ندارند و با یک چهره جدی فقط کار می‌کنند تا بازارهای جهانی را قبضه کنند؟ این موضوع حداقل برای صنعت خودروسازی آلمان صادق نیست، زیرا حدود یک سال پیش همزمان با سالگرد 100 سالگی BMW، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای 3 رقمی شدن سن BMW در صفحه اینستاگرام خود یک ویدیو منتشر کرده بود که در ابتدای آن تنها جلوپنجره معروف BMW به نمایش گذاشته شده بود و بعد از آن هم پیام تبریک مرسدس بنز به مناسبت 100 سالگی BMW نشان داده شد، اما چند لحظه بعد یک جمله دو پهلو با مضمون "30 سال گذشته در واقع کمی خسته کننده بود" به نمایش درآمد که اشاره به آغاز فعالیت BMW سه دهه بعد از پیدایش مرسدس بنز و شروع یک رقابت میان آنان بود.
حال شرکت خودروسازی " بایِریشه موتورن وِرکه" که در واقع تلفظ آلمانی نام شرکت خودروسازی BMW در حالت کامل خود است، هنگام تست مدل‌های جدید سری M در پیست نوربرگرینگ از تابلوی بزرگ نصب شده در این پیست استفاده کرده و در یک حرکت تلافی جویانه، بر روی آن جمله‌ای کنایه آمیز به مناسب سالگرد 50 سالگی AMG منتشر کرده که در انتها با فونت کوچک سالگرد 50 سالگی AMG را تبریک گفته است، اما کنایه اصلی مربوط به این جمله می‌شود که "شما دستور کیک دهید، ما دونات تولید می‌کنیم" که اشاره مستقیم به دونات‌های بی نظیر BMW M2 و تصویر چاپ شده از آن در گوشه سمت راست این بنر دارد که در گالری تصاویر خودروبانک می‌توانید شاهد آن باشید.
دونات به حرکتی گفته می شود که خودروی دیفرانسیل عقب به دور خود و با هرزگردی زیاد می چرخد و به دلیل شباهت رد لاستیک های روی آسفالت به کیک دونات، به این حرکت نیز دونات می گویند. خودرویی قابلیت انجام این حرکت را دارد که از نظر پیشرانه، قدرت و تقسیم وزن، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

بنر کنایه بی ام و به بنز

بنر کنایه بی ام و به بنز

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/10
افعال ماضی هست البته!
شما کیک سفارش دادید، ما دونات تولید کردیم
1396/3/11
ههههه واقعا که بی خلاقیت ان بیان یکم از شوخی های ایران خودرو و سایپا با ملت یاد بگیرن برای مثال پراید خودروی باکیفیت " سایپا مطئمن" استاندارد ملی نماد کیفیت " تا وقتی تقاضا هست عرضه 405 هم ادامه داره "