موضوعات داغ

بوق خودروی خود را جذاب کنید! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همگی ما با واژه بوق آشنایی کامل داریم و می‌دانیم که یک دستگاه تولید کننده صدا بر روی اتومبیل است که جهت هشدار دادن برای رسیدن و یا حضور وسیله نقلیه به دیگران مورد استفاده قرار می‌‌گیرد که در این میان اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، کشتی‌ها و قطار‌ها همه به وسیله قانون ملزم به استفاده از بوق هستند. دوچرخه‌ها نیز در بسیاری از موارد و در حوزه‌ قضایی و قانونی ملزم به استفاده از یک دستگاه هشدار دهنده شنیداری هستند، اما این قانون جهانی نبوده و دستگاه مورد استفاده برای هشدار هم الزاما نباید یک بوق باشد، ولی حتما نیاز به یک دستگاه شنیداری و یا حداقل دیداری همچون شب‌نما و یا چراغ برای شناسایی آنان خواهد بود.
همانطور که گفتیم، امروزه بر روی تمامی خودروها از بوق استفاده می‌شود، ولی گاهی اوقات این احساس وجود دارد که بوق ماشینتان آنچنان قدرتمند نیست، بخصوص اینکه یک بوق "بم" بر روی ماشینتان داشته باشید که در داخل کابین خودتان هم به سختی صدای آن را خواهید شنید. حال پیرو این موضوع یک فیلم آموزشی در ادامه مطلب قرار گرفته است که به شما نشان می‌دهد چطور بوق ماشینتان را جذاب کنید و چند صدای مختلف با فرکانس‌های متفاوت بر روی ماشینتان داشته باشید.
ایده ساده این است که شما چند صدای مختلف بوق برای اهداف مختلف داشته باشید. ولی مهم‌تر از همه صدای اول است که یک فرکانس آرام و دوستانه دارد و به قولی محترمانه از ماشین‌های جلو درخواست می‌کند تا حرکت کنند و یا حواسشان به شما باشد که بیشتر از همه کاربرد داشته و گاهی اوقات موجب عصبانیت اتومبیل‌های جلو می‌شود، اما فرکانس اول می‌تواند به درخواست‌های محترمانه از ماشین‌های جلو کمک کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد