موضوعات داغ

شانس تماشاچیان برای حضور در خودروی مارشال فرمول 1

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
طرفداران فرمول 1 در جشنواره و مسابقات آخر هفته "اتریش" که از تاریخ 7 ژوئیه سال جاری آغاز شده و تا 9 ژوئیه ادامه دارد، فرصتی برای سوار شدن در خودروی ایمنی مسابقات فرمول 1 (مارشال) و همچنین فرصتی برای دست گرفتن پرچم شطرنجی در مسابقات فرمول 1 اتریش خواهند داشت.
در این چند سال اخیر، مسئولان پیست "ردبول" در کشور اتریس فعالیت و برنامه‌های قابل توجهی ترتیب داده‌اند تا طرفداران مسابقات فرمول 1 نیز بتوانند یک تجربه حضور در بین عوامل فنی مسابقات فرمول 1 داشته باشند که این فصل می‌توان به سوار شدن در خودروی ایمنی مارشال و همچنین دست گرفتن و تکان دادن پرچم شطرنجی خط پایان اشاره داشت. اما در این میان فقط 3 نفر شانس بدست گرفتن پرچم خط پایان و سوار شدن در خودروی ایمنی "مارشال" در کنار راننده معروف این ماشین یعنی "برند مایلندر" را خواهند داشت که توسط قرعه کشی انتخاب می‌شوند.
علاوه بر این‌ها، مسئولان پیست ردبول در کشور اتریش همزمان با فروش بلیط مسابقات، به راه اندازی کنسرت‌ها، نمایشگاه و همچنین پهن کردن فرش قرمز برای رانندگان فرمول 1 پرداخته‌اند تا طرفداران این دسته از مسابقات شانس دیدن و خوش آمدگویی به رانندگان سری مسابقات فرمول 1 را داشته باشند.
در آخر بد نیست بدانید که "ردبول رینگ (Red Bull Ring)" یک پیست ورزش‌های موتوری در شهر "اشتایرمارک" واقع در کشور اتریش است که در سال 1969 میلادی افتتاح شده و ظرفیت آن معادل 40 هزار نفر است که معمولا برای مسابقات فرمول 1 استفاده می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/16
منظورتون از ماشین مارشال همون سیفتی کار هست؟
همه جای دنیا از خودرو ایمنی با نام سیفتی کار یاد میشه و فکر کنم درستش این باشه که شما هم از همین نام استفاده کنید
امیدوارم روزی سایت خودرو بانک خبرهای مسابقات موتور اسپورت(حداقل موتو جی پی و فرمول1)پوشش بده