موضوعات داغ

رانندگی با رنو کولئوس و رنو تلیسمان را تجربه کنید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
موضوع تست پیش از خرید خودرو یکی از مباحثی است که همواره توسط خودروسازان یا وارد کنندگان نادیده گرفته می شده است و مشتریان نیز از سر ناچاری بدون برآورده شدن این حق طبیعی و اساسی خود، نسبت به انتخاب و خرید خودروها اقدام می کردند، اما این رویه طی چند سال اخیر در حال عوض شدن است و هراز چند گاهی برخی از شرکت های بخش خصوصی، امکان تست خودروها را پیش از خرید در پیست ها و محیط های بسته برای مشتریان فراهم می آورند.
اما حالا نگین خودرو به عنوان یکی از مهمترین بازیگران عرصه واردات خودرو قصد دارد تا به شکلی گسترده تر در این زمینه وارد عمل شود و در همین راستا تعداد قابل توجهی از خودروهای تلیسمان و کولئوس را برای تست درایو مشتریان در اختیار نمایندگی های خود در تهران و چند شهر دیگر قرار داده است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت نگین خودرو و ثبت نام در بخش مربوط به تست درایو، تنها با داشتن گواهینامه رانندگی، پشت فرمان رنو تلیسمان و رنو کولئوس بنشینند و طعم رانندگی با پرچمداران رنو در بازار ایران در کلاس های سدان و کراس اور را بچشند.

گفتنی است که رنو تلیسمان با توجه به بهره مندی از پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار از اسپرت ترین سدان های سایز متوسط بازار محسوب می شود و رنو کولئوس نیز با توجه به ساختار فنی شناخته شده و طراحی به روز، یکی از جدید ترین کراس اوور های معرفی شده در بازه قیمتی 200 الی 250 میلیون تومان است و از همین رو هر دو خودرو در زمره نمونه های رقابتی و پر فروش در کلاس خود قرار می گیرند و ظرف چند ماه اخیر نظر مشتریان زیادی را جلب کرده اند.
نگین خودرو در کنار این مورد، چند ماهی است که طرح عظیم خود برای توسعه مراکز خدمات پس از فروش و تسریع روند تامین قطعات را نیز ایجاد کرده است و در نظر دارد بازاری برای خرید و فروش خودروهای دست دوم خود نیز ایجاد نماید.
این برنامه ها در کنار توسعه چند مرکز فروش و خدمات پس از فروش جدید، از تلاش مستمر نگین خودرو برای عرضه خودروهای شاخص رنو در بلند مدت خبر می دهد و امید است این تلاش در نهایت به تحول در بازار خودروهای وارداتی کشورمان منجر شود.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/29
به جای این گانگستر بازی ها بهتره خدمات پس از فروش و تحویل ماشین هاتون رو درست کنید و قیمت رو هی زرت زرت بالا نبرید و مشتری مداری یاد بگیرید
1396/7/29
شرکت محترم نگین خودرو
لطفاً ماشین هایی که پیش فروش قطعی کرده اید را تحویل بدهید، تست درایو پیشکش! اسفند ثبت نام کردم، تیرماه باید تحویل می گرفتم، همچنان تحویل نگرفتم!
1396/7/29
نگین همین الان نمیتونه اینایی که فروخته رو تحویل بده، برای چی داره تبلیغات میکنه؟
1396/7/29
دقیقاً، خوب گفتی
1396/7/29
نگین خودرو یکی از بدترین شرکت ها توی تحویل خودرو هست
1396/7/29
نگین خودرو نیازی به تبلیغ نداره!! خودش بهترین مبلغ خودشه!! اتومبیل را بصورت قطعی با تحویل ۶۰ روزه فروخته و بعد از سه ما نامه میده که به علت فورس ماژور !!! (چون فیمت بالا رفته) قادر به تحویل نیست و بیایید پولتون را بگیرید. البته همین کار را چند سال قبل هم با دوستان من انجام دادند و همه نظرشان اینه که نباید از نگین خودرو خرید کرد. البته کلاهبرداری اینروزها .....
1396/7/29
شرکت محترم ننگین خودرو بجای این مسخره بازیها به تعهدات تون عمل کنید
1396/7/29
شركت كلاه بردار
گول ظاهر رو نخوريد
عوض اين خل بازي ها و گول زدن مردم ماشيناتونو تحويل بديد
1396/7/29
7 ماهه که پول مردم رو گرفته ماشین رو تحویل نمی دن
بعد تو روز روشن، کارناوال هم تو خیابون ها راه میندازن
این دیگه شاهکاره
1396/7/30
درود بر همه
انصافأ آرين موتور (ميتسوبيشي و دي اس) در مقايسه با ساير واردكنندگان خودرو، خيلي خوب به تعهداتش عمل ميكنه. بنده خسارت تأخير در تحويل اوتلندر ٢٠١٤ (حدود ٢٠ روز تأخير) را درخوست كردم كه به حسابم واريز كردند. البته آرين موتور عالي نيست اما از سايرين خيلي بهتره.
1396/7/30
نگین خودرو خیلی بد سابقست هم تو بحث خدمات پس از فروش هم تو بحث زمان تحویل. فقط دارن تبلیغات میکنن مردم بیان ثبت نام کنن طرف ثبت نام کرد بعد دیگه جواب سلامش روهم نمیدن
1396/7/30
شرکت دروغگو و کلاه بردار نگین خودرو وقاحت و بی حیایی رو از حد گذرونده، واقعا متاسفم که مسئولین هم سکوت می کنند. امیدوارم خودروبانک رسالت خودش رو انجام بده تا بیش از پیش به محبوبیتش اضافه بشه. با اینکه خودم هم جزء ثبت نامی ها هستم، تا عمر دارم دیگه ازینا ماشین نمی خرم.
1396/8/6
این مسخره بازیا چیه دیگه