موضوعات داغ

شرایط بازار مرسدس بنز C200 مدل 2006، کارکرده‌ای با ارزش

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که برند از اهمیت بالایی برایتان برخوردار هست، باید سراغ خودروهای کارکرده‌ای بروید که از لحاظ سلامت ظاهری و فنی در شرایط مناسبی به سر می‌برند. بسیاری از مردم گمان می‌کنند خرید یک خودروی برند هزینه‌ بالایی را درپی خواهد داشت. اما با کمی جست‌وجو می‌توان فهمید که با بودجه‌ای کم هم می‌توان یک خودروی خوب با امکانات رفاهی مناسب را خریداری کرد. این روزها اغلب معاملات خودرویی در بازه قیمتی 100 میلیون تومان انجام می‌شود که متاسفانه چینی‌ها در این رده حرف اول را می‌زنند و با تنوع بسیار زیادی که دارند توانسته‌اند سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص دهند.

اما نکته قابل توجهی که در این بازه قیمتی وجود دارد، وجود خودروهای اروپایی با کیفیت بوده که با کمی کارشناسی می‌توان گزینه‌های مناسبی را پیدا کرد. از جمله خودروهای قابل اعتمادی که می‌توان با بودجه‌ای کمتر از 100 میلیون تومان را خریداری کرد، مرسدس بنز C کلاس و ب‌ام‌و سری 3 بوده که شاید کمتر کسی به خرید آن‌ها فکر کند. به عنوان مثال مرسدس بنز C180 و C200 مدل 2006 و 2007 را می‌توان با بودجه‌ای حدود 80 تا 100 میلیون تومان خریداری کرد. لازم به ذکر است که نمونه‌های کم کارکرد و سالم این خودرو با قیمتی بیش از این به فروش می‌رسند. که شاید همین موضوع سبب شود که بسیاری از خریداران فکر کنند با بودجه‌ای کمتر از 100 میلیون تومان نتوان بنز یا ب‌ام‌و سوار شد.

نکته قابل توجه در مورد این اتاق از بنز، استفاده آن‌ها در ناوگان پلیس بوده که طی سالیان زیادی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما اخیرا به دلیل استهلاک و هزینه نگهداری بالا، به صورت مزایده‌ای به مردم واگذار شده‌اند. که همین امر سبب شده در بسیاری از نمایشگاه‌های سطح شهر، شاهد دیدن بنزهای C کلاس زیادی با قیمت‌های پایین باشیم. به‌عنوان مثال می‌توان بنزهای پلیسی را با قیمتی حدود 50 تا 60 میلیون تومان نیز خریداری کرد. اما استهلاک بالا و افت کیفیت قطعات به دلیل کارکرد بسیار بالای این خودروها، موجب بالا رفتن هزینه نگهداری آن‌ها می‌شود. از طرفی همین هزینه نگهداری بالای این دسته از خودروهای کارکرده، سبب می‌شود تا بسیاری از خریداران، اقدام به خرید خودروهای صفر کیلومتر از جمله چینی ها کنند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/20
چه مقاله فني و پرباري!!!
1396/9/21
واقعا خسته نباشی خودرو بانک جان. اطلاعات بسیار نایابی رو به ما دادی. خدایی توقع ما از شما بیشتره. باید در مورد امکانات و هزینه های نگهداری توضیح میدادین. قیمتش و که خودمونم بلدیم در بیاریم
1396/9/21
کارکرده با ارزش!؟!؟!
ماشینی ک دست سرباز و گروهبان باشه تهش معلومه چی میشه
یادمه دوران خدمت سمندی ک زیر پام بود با ۴۲تا کارکرد بعنوان اوراقی دادن پشتیبانی!!
1396/9/21
واقعا خسته نباشيد...
مقاله هاتون
تست ها و...
جديدا در حد پيش دبستاني شده...
1396/9/21
دنبال ماشین بودم، یه c200 الگانس دیدم با کارکرد تقریبا 300000 کیلومتر ! با قیمت 65 میلیون اول فکر کردم شوخیه ! ولی بعد دیدم هم رده هاش هم تقریبا همین قیمته ! اصلا تو کتم نرفت ماشینی که ماله 17 ساله پیشه رو 65 میلیون پول بدم !!!
اصلا وضع خودرو توی این مملکت خیلی خرابه خیلی !
1396/9/23
خسته نشی نویسنده. نمی نوشتی سنگینتر بودی😏😏