موضوعات داغ

صرفه جویی 133 میلیون دلاری آئودی با استفاده از پیشنهادات کارکنان

عکس مطلب اول
چقدر به کارفرمای خود اهمیت می دهید؟ آیا هر روز به صرفه جویی در هزینه ها برای رئیس خود فکر می کنید؟ کارکنان شرکت آئودی مسلما به این موضوع فکر کرده اند و باعث شدند سال 2017 آئودی در دو کارخانه اینگولشتات و نکارسولم، 133 میلیون دلار در هزینه ها صرفه جویی کند.
سرپرست ساماندهی و مشاوره در شرکت آئودی گفت:
« ما همیشه کارکنان خود را تشویق می کنیم که محیط کار خود را به دقت بررسی کنند زیرا ابتکار و خلاقیت هر کس در شرکت آئودی از عوامل بسیار مهم در موفقیت ما محسوب می شود. »
طرح پیشنهادات کارکنان به مدت 50 سال در شرکت آئودی وجود داشته و برنامه بیان ایده ها به شکل فعلی از سال 1994 اجرا شده است. اینها لزوما ایده های بزرگ و جنجالی نیستند بلکه کوچکترین ایده ها نیز از هزاران دلار هزینه اضافی جلوگیری می کنند.

آئودی R8

آئودی R8

رئیس انجمن کار گروهی در شرکت آئودی می گوید:
« نیروی کار ما هستند که موفقیت درازمدت برند ما را ممکن می سازند و برنامه ایده ها در آئودی به وضوح این موضوع را اثبات می کند. »
به عنوان مثال دو نفر از کارکنان در بخش طراحی و توسعه موتور متوجه شدند که سیستم تهویه در ساختمان های این بخش روز و شب روشن بود. این دو نفر پیشنهاد دادند که دستگاه های سیستم تهویه در طول هفته از ساعت 6 صبح تا 10 شب روشن باشند و هنگامی که کارکنان حضور ندارند سرعت فن ها را کاهش دهند. همین مورد به تنهایی حدود 122 هزار دلار در سال برای آئودی کاهش هزینه ایجاد کرد.
آئودی نه تنها از پیشنهادات خوب کارکنان استقبال می کند بلکه به کارکنانی که پیشنهادات آنها را به کار می گیرد پاداش مالی نیز اعطا می کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/3
البته اینجا چون همه جزو معصومین هستن هیچ انتقادو پیشنهادی وارد نیست
1396/11/3
افرین به آئودی ماشین اول ژاپنی(تویوتا ) دوم المانی( آئودی)