موضوعات داغ

با کمتر از 200 میلیون تومان در آمریکا بی ام و X2 سوار شوید!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و X2 هنوز وارد نمایشگاه های خودرو در بازار بین المللی نشده است اما این کراس اوور کوچک در حال حاضر در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور دارد و حتی توانسته است جایزه‌ی EyeseOn Design را نیز در بخش بهترین خودروی تولیدی به خود اختصاص دهد و همین مورد نشان می دهد که این خودرو از اهمیت بالایی در سگمنت کراس اوور های کوچک برخوردار است. به خاطر اهمیت بالایی که این مدل برای بی ام و دارد، این خودروساز باواریایی تصمیم گرفته است تا X2 را در نسخه های مختلفی و با تنوع مناسب روانه ی بازار آمریکا کند.
جان کلی مدیر تولید بی ام و در آمریکای شمالی در این خصوص گفته است که نسخه ای ارزان قیمت از X2 که دارای سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل جلو نیز است در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

بی ام و X2

بی ام و X2

مدل چهارچرخ محرک X2 با کد xDrive2i از ماه مارس در بازار آمریکا به فروش خواهد رفت و مدل دیفرانسیل جلوی sDrive28i نیز چند ماه پس از آن وارد بازار خواهد شد.
مدل چهارچرخ محرک X2 با قیمت به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز است که می تواند 228 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل با قیمت 39 هزار و 995 دلار وارد بازار خواهد شد . اما مدل ارزان تر دیفرانسیل جلو نیز که از موتور مشابهی بهره مند است پیش بینی می شود که 2 هزار دلار ارزان تر از مدل xDrive باشد. با این حساب باید گفت که این خودرو با قیمت 37 هزار و 995 دلاری خود با احتساب دلار 4500 تومانی قیمتی در حدود 170 میلیون تومان دارد و این نشان می دهد که بی ام و X2 در بازار آمریکا قیمتی کمتر از یک هیوندای النترا و یا تویوتا پریوس در بازار ایران دارد. لازم به ذکر است که گران قیمت ترین نسخه ی X2 نیز دارای قیمت 54 هزار دلاری است.

بی ام و X2

بی ام و X2

به گفته ی مدیر اجرایی بی ام وو در آمریکای شمالی X2 یک شاسی بلند زیبا و جذاب است که امید زیادی به موفقیت آن در بازار وجود دارد به خصوص اینکه بی ام و بازخورد بسیار مثبتی را از سوی مشتریان و فروشندگان خودرو در مورد این خودرو دریافت کرده است که همین مورد این کمپانی را نسبت به آینده‌ی مدل X2 خوشبین کرده است.
اگر خواهان مدلی قدرتمند از X2 نیز باشید مدل 300 اسب بخاری از این خودرو نیز به زودی وارد بازار خواهد شدکه از پک M برخوردار بوده و روی آن کد xDrive35i به چشم می خورد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/3
این بیشرف ها همه چیو به گند کشیدن یکی سیفونو بکشه همشونو بشوره ببره بلد نیستم هیچیو اداره کنن
1396/11/4
تو ایران با این پول النتراهم دیگه نمیتونید سوارشید