موضوعات داغ

اولین تجربه رانندگی با ام وی ام X33 S ؛ عصاره ای از پیشرفت صنعت خودروسازی چین

31 شهریور 1395

حکایت پیشرفت فوق العاده صنعت گران آسیای شرقی، اعم از ژاپن، کره و اخیرا چین در صنعت خودروسای، حکایت جدیدی نیست. هر سه کشور برای سال های مدیدی به کپی برداری از خودروسازان غربی و بی کیفیتی متهم شدند اما در نهایت با تلاش روز افزون خود را از بند اتهامات رها کردند و سهمی از بازار بزرگترین خودروسازان جهان را بدست آوردند، البته هنوز چین همچون کره و ژاپن به مرحله پایداری در صنعت خودروسازی نرسیده است، اما آنچه از شواهد امر برمی آید این است که این کشور هم حداقل در بازار کشورهای در حال توسعه می تواند جای پای خود را در بازار محکم کرده و سهمی از بازار این مناطق را از آن خود کند.

چری به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و دولتی چین، قطعا در زمینه بومی سازی تکنولوژی تولید خودرو سهم مهمی را برای کشورش بر عهده دارد، این کمپانی برخلاف بسیاری دیگر از خودروسازان چینی در راستای کپی برداری از خودروهای مشهور کار نمی کند، بلکه در مسیر دست یابی به دانش تولید خودرو گام بر میدارد و سال هاست که با مشارکت شرکت مدیران خودرو در کشورمان نیز حضوری پر رنگ دارد.

چندی قبل شاهد رونمایی از تازه ترین محصول مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید با پسوند S در نمایشگاه خودرو مشهد و قیمت گذاری این خودرو در تهران بودیم و به تازگی نیز فرصتی دست داد تا برای نخستین بار پشت فرمان سومین مدل از سری محصولات X33 بنشینیم، خودرویی که به روز رسانی گسترده ای را در راستای افزایش کیفیت و زیبایی تجربه کرده است.

طراحی بدنه

ایکس 33 نسخه S در قالب دو تیپ معمولی و اسپرت عرضه می شود که مدل اسپرت تفاوت هایی نظیر سقف مشکی رنگ (رنگ متضاد با بدنه) سپرهای اسپرت و خروجی اگزوز دوگانه را افزون بر مدل معمولی به همراه دارد که البته خروجی های اگزوز واقعی نیستند و تنها جلوه بصری نظیر یک شاسی بلند شهری اسپرت را به بیننده القا می کنند.

طراحی نمای عقب نیز تغییر چندانی را نسبت به نسخه قبلی X33 به خود نمی بیند اما در نمای بغل شاهد افزوده شدن قطعات ضربه گیر کرومی رنگ هستیم که در هماهنگی با رینگ های اسپرت، جلوه ای لوکس و گران قیمت را برای X33 جدید ایجاد می کند، نمای جلو هم شاهد بیشترین تغییرات است که واقعا استادانه انجام شده و از هر دو نسخه قبلی X33 جذاب تر به نظر می رسد، از این رو می توان به طراحی خارجی X33S نمره ای در حد بسیار خوب داد و این شاسی بلند تک دیفرانسل را از حیث زیبایی در زمره بهترین های قابل خرید در شرایط فعلی بازار دانست.

فضای داخلی

X33 خودرو چندان بزرگی نیست اما در مقام یک شاسی بلند سایز متوسط، فضای داخلی مناسبی را در اختیار سرنشینان می گذارد، در مدل جدید، کیفیت تریم داخلی به نحو چشمگیری بهبود یافته و شاید بتوان اذعان کرد که از بهترین پلاستیک قابل تصور در این رده قیمتی بهره گرفته شده، البته انتظار قطعات نرم یا داشبورد تشکیل شده از فوم را نداشته باشید اما در مجموع بافت و فرم قطعات در سطح مناسبی قرار دارد، به خصوص که در تضاد و تکمیل محیط مشکی رنگ کابین، حاشیه دریچه های تهویه مطبوع و نوارهایی در روکش درونی درب های جلو با قطعات قرمز رنگ تزیین شده اند که کیفیت مناسبی دارند و جذابیت خاصی را به فضای کابین القا می کنند.

استفاده از مانیتور 8 اینچی لمسی متصل به دوربین دنده عقب در بخش مرکزی داشبورد نیز به همین سبک باعث افزایش جذابیت و مُدرن جلوه دادن کابین می شود، طبیعتا در دنیای فعلی که رقابت شدیدی برای افزایش سایز صفحات نمایشگر شکل گرفته، ابعاد قابل توجه این مانیتور می تواند از همگام شدن X33 S با رویه جهانی صنعت خودروسازی حکایت کند.

کیفیت سیستم صوتی در سطح قابل قبولی قرار دارد و شاید علاقه مندان دو آتشه دنیای موسیقی را کاملا راضی نکند اما برای استفاده معمولی جوابگو خواهد بود.

از دیگر موارد نه چندان جالب می توان به روکش چرمی صندلی ها در مدل اسپرت اشاره کرد که مانند بسیاری خودروهای دیگر از چرم مصنوعی ساخته شده که مانند تمام صندلی های چرمی دیگر باعث چسبیدن لباس به بدن می شود.

تجربه رانندگی با ام وی ام X33 جدید

روی این خودرو همانند گذشته موتور 2 لیتری 139 اسبی و 182 نیوتن متری نصب شده است. به گفته مدیران چری، X33 جدید حدود 200 مورد تغییر را نسبت به نمونه قبلی تجربه کرده که البته قریب به اتفاق شامل تعویض قطعات ظاهری و تریم داخلی خودرو می شوند اما در کنار این مسائل، سیستم رانندگی اقتصادی و اسپرت با مُد های ECO و SPORT نیز برای این مدل تعریف شده اند که در نمونه قبلی وجود نداشتند، طبیعتا در شرایط ECO موتور سعی می کند تا به وسطه گیربکس CVT دور موتور را در حد پایین تری نگه دارد تا از میزان مصرف سوخت کاسته شود اما در حالت رانندگی اسپرت شاهد استفاده از شرایط سنگین تری برای گیربکس هستیم که به ارتباط دقیق تر بین فشردن پدال گاز و دور خوردن موتور منجر می شود و تا حدی احساس رانندگی تُند و تیز را به راننده القا می کند.

فرمان نسبت به مدل قبلی تفاوت محسوسی نداشته است و همچنان نرم و کمی بی حس به نظر می رسد، اما در عوض ترمز ها می توانند توان ایستایی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. هندلینگ خودرو نیز به واسط واکنش های بدنه و فنربندی خوب به نظر می رسد هرچند با توجه به نبود سامانه ESP برای X33 S باید کمی جانب احتیاط را رعایت نمود اما بعید است که در شرایط جاده غیر لغزنده، اتفاقی مانند بیش فرمانی یا کم فرمانی شدید باعث زحمت راننده شود.

سواری X33 جدید مانند مدل های قبلی است و برای سرنشینان عقب کمی خشک احساس می شود، اما در عوض به لطف تحقیقات مهندسان چری، از نویز وارد شده به کابین کاسته شده و به جز دور موتور بالای 4000 RPM، در سایر شرایط صدای تولیدی پیشرانه قابل قبول است. این درحالیست که مدل های قبلی X33 در بسیاری شرایط با هجوم صدای پیشرانه مواجه بودند و به لطف اصلاحات انجام شده، از حجم صدای وارد به کابین در حدود 6 دسیبل کاسته شده است.

عملکرد کولر با توجه به دمای نه چندان بالای هوای تهران در آخرین روزهای تابستان کافی به نظر می رسد اما بعید نیست در گرم ترین مناطق کشور و در اوج گرمای مرداد ماه، دمای خروجی کولر چندان مطلوب نباشد.

ظاهرا یکی از تغییرات فنی X33 جدید نسبت به مدل قبلی، به بهبود عملکرد پیشرانه و افزایش شتاب خودرو مربوط می شود که البته با توجه به عدم حضور نمونه مربوط به سری قبل، امکان مقایسه شانه به شانه دو خودرو وجود ندارد، اما ظاهرا شتاب صفر تا صد مدل جدید به حدود 13.0 ثانیه کاهش یافته است که در حدود یک ثانیه بهتر از مدل قبلیست.

در مجموع اگر از مکث گاها غیر قابل پیش بینی خودرو در لحظه آغاز حرکت صرف نظر کنیم، می توان شتاب کلی را در محدوده قابل قبول و کافی برای رانندگی نرمال شهری توصیف کرد.

قیمت و شرایط بازار

مدیران خودرو قیمت نمونه های ساده و اسپرت X33 S را به ترتیب حدود 74 و حدود 76 میلیون تومان اعلام کرده است که البته شاید پرداخت دو میلیون تومان بیشتر برای مدل اسپرت برای دوستداران خودروهای خاص و متفاوت جذاب باشد. از طرف دیگر با توجه به افزایش قیمت بسیاری از خودروهای رقیب ظرف چند هفته اخیر، می توان قیمت گذاری X33 جدید را کاملا رقابتی توصیف کرد. از طرف دیگر با توجه به قدمت حضور این مدل در بازار کشورمان، ریسک مواجه با شرایط دلهره آور تعمیر و نگهداری و یافتن قطعات یدکی در مورد X33 جدید وجود ندارد، اما برخی خودروهای رقیب نظیر هایما S7 به دلیل تازگی در بازار با چنین مسائلی دست به گریبان هستند. از این رو در مجموع می توان تغییرات اعمال شده بر روی مدل جدید را موثر و مناسب و انتخاب X33 S نسبت به سایر شاسی بلند های تک دیفرانسیل موجود در بازار را کاملا توجیه شدنی و منطقی عنوان کرد. نکته ای که متاسفانه شامل حال برخی از دیگر خودروهای جدید الورود به کشورمان نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با لیست مشخصات فنی و تجهیزات نصب شده روی این خودرو به صفحه ام وی ام X33 جدید مراجعه کنید.

71 عکس

نظرات کاربران

77 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/31
عجب !!! معنی زیبایی و طراحی استادانه و خودروی خاص رو هم فهمیدیم ، ممنون از شما که این چنین بر اطلاعات ما می افزایید.
1395/6/31
اسپرت؟ موتور 2 لیتری؟ 139 اسب بخار؟
1395/6/31
اه ه ه ه ه ه بابا اینا دیگه زدن رو دس سایپا هر سال وقتی میبینن قبلی دیگه فروش نداره یه خورده چهره رو عوض میکنن سریع همون موتور رو میبندن میشه new میشه new s و.....عین mvm 110 و mvm 310 بابا مردم که.........نیستن!!!!
1395/7/1
اتفاقا مردم .... هستن !! چرا ؟ چون شک نکنین واسه همین سرودست می شکنن !! به چشم دیدم برای اون 315 چند سال پیش چه داستانی بود ! ملت همو می دریدن که اول ثبت نام کنن ! بله عزیز من !
1395/7/1
شما ها انگار نفستون خیلی از جای گرم بلند میشه!
لطفا برید بنز کلاس اس خودتونو سوار بشید ، چون انگار متوجه نیستید هفتاد میلیون پول دراوردن چقد خون دل خوردن داره.
اگر سانتافه و گرند چروکی همین قیمت بودن کسی اینو نگاه هم نمیکرد. وقتی بیشتر از این توان خرید نداری، اجازه ایراد گرفتن الکی هم نداری
1395/6/31
فقط دیونه اون اگزوزای الکی هسم(تو عکسا نگا کنید)!!!!! عین ماشینای اسبابازیه :)
1395/6/31
برین جمش کنین این دیگه چیه برین اس فایو اتومات بخرین که الان داره عین بنز میفروشه موتو 2000 175 اسب با کلی اپشن دیگه.....
1395/7/2
جک با موتور توربوش که خوره ی بنزینه و هر روز ممکن به خاطر بنزین ایرانی رو دل کنه اون مثل بنز فروختنش منو کشته.
1402/6/22
اپشن دیگه؟ مدل AT این ماشینو با اس فایو مقایسه کن، جک اس فایو حتی کروز کنترل ساده هم نداره! به چه دردم بخوره موتور توربو الکی صد و هفتاد و فلان اسبی؟ مث ادم از موتور ۲ لیتریت قدرت بگیر ۱۴۰ اسب ۱۴۵ اسب و تموم! وقتی شتاب مدل AT (غیر CVT) همین ماشین شتابش ۱۲ و اندی ثانیه هس و جک اس فایو هم دقیقا ۱۲ ثانیه هست، بخاطر یه نیم ثانیه چرا باید ۱۰۰ میلیون بیشتر هزینه کنم؟ چرا دقیقا؟ کیفیت همون، اپشن کمتر، طراحی جلو قدیمی تر، ...
1395/6/31
ام وی ام از این موتور ۲ لیتری مسخرش نمیخواد دست برداره؟
1395/6/31
خودروبانک عزیز تعریف الکی نگن ، این قیمت نمیرزه، در وصف اشغال بودنش همین بس که خود شرکت مثلا سازنده توی نمونه اسپرت به عنوان اپشن سر اگزوز الکی میزاره! کدوم خودروساز واقعی اینکارو میکنه! ایرانخودرو هم این کارو نمیکنه خخخخخخ، بعدشم اگه قصد خرید چینی دارید فقط آسا ارزش خرید داره... ارزون ترم میخواید ک چینی باشه برلیانس هاچ بک خیلی ارزون تره شیک هم هست ... من باشم با این پول کرولا مزدا ۳ مگان کاکرده یا پیکانتو صفر میخرم...
1395/6/31
اون زاپاس پشت ماشین واقعا تو ذوق میزنه خروجی اگزوزشم که مثل همه چینیا دروغینه و اگزوز اصلی زیر سپره داخلشم که اصلا کیفیت نداره امکانات ساده ای مثل esp رو هم که نداره قیمتشم که ماشالله گرونه و اصلا به این قیمت نمیارزه یعنی مدیران خودرو خوب داره سر مردم رو کلاه میذاره یه ماشین درجه 3 چینی که هیچی نداره رو داره به مردم قالب میکنه والا پولتون رو نریزید درو این فرغون هارو نخرید همون پراید شرف داره به این آشغال چینی بی کیفیت
1395/6/31
همین چهار سال پیش بود که نسل اولش وارد شد با اون قیافه وحشتناک و موتور ضعیف و متریال داغون این چهار سال چری اندازه کل تاریخ صنعت ایراخودرو و سایپا پیشرفت کرده
1402/6/22
و همین ۲ سال پیش بود که چری با معرفی Tiggo 3 2020 ثابت کرد که دیگه دوران خنگ بودن گیربکس cvt و امنیت پایین (عدم وجود esp و خیلی از اپشنای ضروری) دیگه تموم شده... پیشرفت واقعی به این میگن ،
1395/6/31
ظاهرش شبیه خودروهای آفرود هست نه کاملا شبیه ولی درها اینطور تداعی می کند ولی در کل ارزش خرید بیشتری نسبت به چانگان cs35 دارد ولی نه در بحث طراحی بلکه در بحث فنی از خودرو بانک تقاضا دارم بررسی ویدئویی این خودرو هم قرار دهد
1395/6/31
این چیه!
وای یه اسباب بازیه دیگه...
فقط پژو2008...اسفندکه عرضه بشه،این چینیها خودشون ازبازار ایران میرن...هههههه
1395/7/1
باید دید ۲۰۰۸ با چه قیمتی دست مصرف کننده میرسه.
1395/7/1
مطمئنا پژو سرتره...چری،چانگان،لیفان،جیلی،هایما،جک وحتی کپچره رنو کلی افت فروشو تجربه میکنن با ورود پژو2008
1399/5/23
عزیز پژو 2008 هم دیدیم بازار هم دیدیم.
1395/6/31
پيشرفتشون قابل ستايش هست !!
فرغون سازاي داخلي بايد خجالت بكشن
1395/6/31
اخه اینا چیه میارین تو این مملکت حیف نیس پول و سرمایه ما واسه این فرغونا هدر بره نفت و معادن رو بفروشیم بجاش این اشغالا بیاد حداقل چندتا خودروی مطابق با تکنولولوژی روز دنیا بیاد باز یه توجیهی داره ولی بخدا حیفه خرج سرمایه واسه این اشغالا
1395/7/1
باریکلا نویسنده . تبلیغ و بررسی زیبایی بود واقعا بعید میدونم هیچ جای دنیا همچین کاردستی ای رو اینگونه به نام خاص یا حرکت رو به جلو نام ببرند
از ماست که بر ماست
1395/7/1
متاسفانه شما از این ماشین بیشتر از لندکروز تعریف کردید لطفا قسمته تبلیغاتتون رو تو سایت جدا کنید نمای بغلش زیبا ست؟ طوری نوشتید انگار صحبت از نمای بغله لکسوزه nx کردید
1395/7/1
آقا اسمش همراهشه تست و تجربه یه رانندگی واخه این که فقط بیرونشو یه نظر....
1395/7/1
اول - از همه اکه می تونستم فلسفه قیمت کذاری خودرو تو ایران رو متوجه بشم خدا رو شکر می کردم (البته یه چیزایی تو این چند سال پی بردم منتها می ترسم اینجا قرار بدم بدلیل کامنت سیاسی دوستان در سایت وزین خودروبانک حذفش کنن ).

دوم - هیف کامنت که بخوای برای این ماشین بزاری - (چرا ؟ بدلیل سوم)

سوم - به ام و ام و چری حساسیت دارم
1395/7/1
قدیم مینوشتن "حیف"...
امروز اول مهره بجا کامنت صدتا یه غاز نوشتن، سواد یاد بگیر
1395/7/2
اقا حمید گرامی . خیلی زشته اگه بخوام با مدرک به شما ثابت کنم سطح تحصیلاتم چیست .
دوست عزیز املای بنده از زمانهای دور ضعیف بوده .

باز بنده املای ضعیفی دارم . همانا این بس که مثل شما سطح ادب و شخصیت ضعیفی ندارم .
1395/7/1
اونهایی که می گویند این خودرو اشغال است می توانند 160 میلیون تومان هزینه کنند و اسپورتیج
خریداری کنند ولی انرا ام وی ام 75 میلیونی مقایسه نکنند!!!
1395/7/1
سقفشو رنگ میکنن اسمشو میزارن پیشرفت اما کیفیت همونی یه که هست
1395/7/1
اين ها طي ١٠ سال از صفر به يك سطح متوسط رسيدند ولي متاسفانه ما ........
1395/7/1
و من باز هم مجبورم حرف های همیشگیو تکرار کنم:

دقت کنید اکثر دوستان به چینی میگن آشغال...اینا کلا دو حالت بیشتر ندارن:یا اینکه از تو شکم مادرشون برند سوار بودن و کلا چیزی غیر از بنز و بی ام و و کادیلاک و کرایسلر و بنتلی و رولز رویس و... سوار نشدن و همیشه این ها رو سوار میشن....یا اینکه نهایتا با وام بیست میلیونی یه پراید خریدن چهل تومن و عقده کردن.به قول معروف گربه دستش به گوشت نمیرسید گفت پیف پیف!خب لامصب تو خودت چی سوار میشی که به چینی میگی آشغال؟!نه بهم بگو خدا وکیلی؟! عزیزان شما تا صد تومن صفر کیلومتر میتونید چه ماشینی بخرید؟فورد بخرید؟تویوتا بخرید؟اینا نه اصن هیوندای بخرید؟خب چی میتونید بخرید تا صد تومن که صفر باشه؟چیزی جز چینی میبینید؟لامصب همون چینی که بهش میگی آشغال داره مهندسی ها و ابداعاتی میکنه که تو توی خوابت هم نمیبینی...داره جوری پیشرفت میکنه که تا حداکثر ده سال دیگه از رقباش خیلی جلو تر میزنه...ده سال پیش اصن اسم ماشین چینی خورده بود به گوش تو؟اصن میدونستی چین ماشین هم تولید میکنه؟ولی الان نگاش کن!تازه هر چی هم باشه بهتر از مونتاژ کننده های فرغون داخلی هست که...از اون پرایدی که با یه اشاره چپ میشه و دنده عقب نداره یا از اون پژویی که مال سال نهصد و نود هست و زارت زارت آتیش میگیره یا از اون رانایی که رنگ خورده تحویل مشتری داده میشه و... بهتره که...صنعت کشور خودت چقدر پیشرفت کرده که الان داری به صنعت چین گیر میدی؟من قبول دارم کیفیتشون کمه و یه سری مشکلات دارن ولی هر چی هم که باشن از ایرانی ها که بهترن که...ایران کلا چند تا ابداع از خودش داشته؟بیین چین حتی اگر کپی هم کنه از روی ماشینی نشون میده توان کپی کردن رو داشته دیگه؟!...ایران همون کپی رو هم میتونه انجام بده؟نه خدایی خودت بگو...ایران تا حالا یه موتور بالای دو لیتر طراحی نکرده...اونوقت تو داری به چینی گیر میدی که هایپر کار داره تولید میکنه؟ببین اونا هر چی بودن از من و تو خیلی زرنگ تر بودن.میگن خلایق هر چه لایق.پس هر چی که سوارش میشی لیاقت تو همینه.چه برند سوار میشی چه فرغون داخلی...من خودم میتونستم با سی تومن یه رانا یا دویست و شش یا هر نوع آشغال ایرانی بخرم ولی رفتم همینو دادم یه جیپ بازسازی کردم کلی هم دارم کیف میکنم و یه چرخشو به صد تا آشغال ایرانی نمیدم.بعدشم من الان مخصوصا به ماشین ایرانی گفتم آشغال تا اونایی که سوار میشن و به چینی گیر میدن بدونن که چه حسی داره یکی به ماشینت بگه آشغال!خواهشا به داشته ها و نداشته های همدیگه احترام بگذاریم.کسی مجبورت نکرده بری چینی بخری پس احترام خودت رو لاقل نگه دار.من هم طرفداری چیزی رو نکردم.اینا همه واقعیته
1395/7/1
دوست عزیز از بابت اینکه شما میگی ماشین چینی بهتر از خودروهای بی کیفیت داخلیه ، من باهات موافقم. اما واقعا به چه قیمتی؟؟
خودروی چینی از لحاظ کیفی در سطح نازل و پایینی قرار داره و واقعا ارزش نداره بالای 50 میلیون خرج ماشین چینی بکنی. چون الان میشه با 70 میلیون یک خودروی دست دوم کارکرده
تمیز ژاپنی خریداری کرد که خیلی معقولانه تر از خرید یک خودروی چینی است . هر چقدر هم که از آپشن های جورواجور محروم بشی ، باز هم کیفیت است که حرف اول رو میزنه.
1395/7/2
درود
واقعا این دوستمون راست میگه.
خداوکیلی من خودم سمند سوارم خیلی هم با ماشینم حال میکنم ولی واقعا تو کف یه ام وام 550 هستم رفیقم داره سوار شدم میدونم چیه.
به امیدخدا بتونم تا اخر سال بخرمش.
بعداز اون اگه پولدارتر بشم صددرصد میرم سراغ سوناتا 6 یا اپتیما یا آزرا
اصلا هم برای هیچ برندی تعصب الکی و احمقانه ندارم هرچه پولم بیشتر باشه ماشین بهتری سوار میشم الکی هم سوار نشده نمیگم اح اح چه ماشین بدی.
من نمیدونم این دوستانی که از این ماشینا بدشون میاد چرا میان تو این پیج.
باور کنید من عاشق ماشین چینی نیستم ولی ازشون بدم نمیاد
من عاشق ماشین آلمانی به خصوص بنزم ولی پولم نمیرسه فعلا دارم با سمند حال میکنم :دی
1395/7/1
راستی اون کسایی هم که به نظرشون خیلی عاقل هستن و میگن جک اس5 اتومات بخرید دوسال دیگه بهشون میگم چقدر ماشین خوبیه!!!
موتور دولیتری عشقش نکشیده که 175 اسب بخار قدرت بده.روش توربو هست.توربو روی bmw و benz و سایر برند ها چه استهلاکی ایجاد کرده دیگه حالا یه چینیه شتر گاو پلنگه مونتاژ ایران بماند چیکار میتونه بکنه!!! اصن میدونید توربو چی هست؟بگذریم...برید بخرید دلتون هم خوش باشه دو سه سال دیگه خودتون میبینید!البته گارانتی داره و از این بابت خیالتون راحته ولی وقتی تموم بشه گارانتیش اون موقع هست که میگید کاشک اتمسفر 1600 سی سی خریده بودم ولی 2 لیتریه توربو نخریده بودم...کلا هر ماشینی فقط تنفس طبیعی باید باشه حالا میخواد آلمانی باشه میخواد هندی باشه...
اونایی هم عاقل تر هستن که میگن آزرا 2007 تا 2010یا سوناتا 2006 تا 2010 بخرید...بابا اینا گر چه چینی هستن ولی نو هستن و سه تا پنج سال گارانتی دارن و قطعاتشون هست...تو اون موقع قطعات آزرای 15 ساله قبل رو از کجا میخوای پیدا کنی؟این ام وی ام چند ساله داره تولید میشه و تا بخوای قطعاتش هست.یا لیفان یا همون جک و...
من نمیگم ماشینای خوبی هستن ولی فکر اونجاشو هم بکنید...حالا اگر ژاپنی ده سال پیشو سوار بشی یه چیزی...بیست سال دیگه هم میتونی نگهش داری.
1395/7/5
من که نفهمیدم چی گفتی ! یه جا از چینی بد گفتی ! یه جا طرفداری کردی !! کلا آدم های عجیبی هستیم ! نه تنها ایشون ، هممون
1395/7/1
تازه عاقل تر از اون دو دسته ی قبل دسته ای هستند که هنوزم به ایرانخودرو اعتماد دارن و منتظرن پژو 2008 بیاد!!!
نه که خیلی ایرانخودرو تا الان جواب اعتمادشونو داده بازم میخوان برن از ایرانخودرو بخرن.
ماشینی که آچار ایرانخودرو روش بخوره ( چه تو خط مونتاژ چه توی تعمیرگاه) دیگه به درد مفت به نظرم نمیخوره
1395/7/1
دوست محترمی که توهین کزدی شما ها خودت چی سوار میشی من مزدا 3 نیو و کرولا 2015 دارم برای اتبات حرفمم میتونی یک جا در نظر بگیری بیام هر جا بگی میام این دو ماشین من البته هیچی نیستن فقط خواستم بگم جز شما بقیه هم میتونن خودروی متلا برند سوار شن کسی حق توهین به مردمو نداره محصولات چینم هیچی که نباشن حداقل باعت شده مردم کشورمون بتونن حداقل یک خودروی جدید تری نسبت به محصولات بد سایپا و ایران خودرو بگیرن و یک جوری یک اطمینان خاطر یا یک جور اپ گریتی داشته باشند و بتوانند لا اقل عصاره پیشرفت را هر چند محدود بچشند

امیدوارم متن من تایید شود
1395/7/1
قیمتش بالاست نسبت به قیمتش ولی قابل مقایسه با تیگو یا هایما نیس واقعا....اینقدم از هایما بد نگین ماشین خوبیه از هر نطر واقعا
1395/7/2
جالبه!!!!در مورد رنو کپچر یک ماشین اروپایی تا می تونستین ایراد و به خصوص برخی ایرادات الکی گرفتین!!!اونم یه ماشین اروپایی!!حالا از یه ماشین سطح پایین چینی که حتی یک دونش هم حتی در کشورهای رده پایین اروپا و آمریکا و... یافت نمی شه انقدر تعریف کردین!!جای تقدیر داره
1395/7/2
انصافا کیفیت لازمه رو نداره.شاید سه چهار سال اول خوب باشه
کلا از کسانی ک این برند رو داشتن تعریفی نشنیدم
ام وی ام X33 نیو مشکی رو خیلی دوست دارم .ب نظر من زیباست
ولی74 میلیون تومن کم پولی نیست.
1395/7/2
تغییرات مثبتی نسبت به نسخه قبلی داشته. هم توی ظاهر هم از نظر کیفیت فنی و امکانات . ولی این تغییرات خیلی هم شگرف نیست. امکانات ماشین خیلی اضافه نشده. خبری از ایربگهای جانبی و پرده ای نیست. استارت دکمه ای نداره. esp , bas , hba و .... نداره. در مقایسه با رقبایی مثل هایما و جک اس 5 ضعف امکانات به خوبی به چشم میخوره. ولی نمیشه از این مساله غافل شد که ام وی ام نسبت به بقیه چینی ها بیشتر از بقیه داخل ایران جا افتاده و تقریباً برند مطمئنی هست و ریسک خرید کمتری داره. اگر چه امکانات ارایه شده نسبت به قیمت پرداختی خیلی قابل توجه نیست ولی در عوض میشه نسبت به کیفیت نسبی و خدمات بعد از فروش قابل قبول اطمینان نسبی داشت.
1395/7/2
من فقط کشته ی اون طرح اگزوزش شدم !!!!!!!!!
1395/8/13
برو به اگزوز تیبا عشق کن
1395/7/2
Vaghean jac s5 otomat alie vaghean khobe pol khode tono harom nakonid ba mashinay chinie dige
1395/7/2
پیشرفت صنعت چینی ها بسیار سریع و شگفت آور هستش .
بعید نیست تا ده سال دیگه پرفروش ترین ماشین های دنیا چینی باشن ! دوستانی که نظر منفی میدن باید صبر کنن تا ببینیم این ماشین تو خیابونا چطور جواب پس میده
1395/7/3
پر فروش ترین ماشین های دنیا نه ؛ بلکه پرفروش ترین ماشین ها در ایران ...
فقط تو کشوری مثل ایران یک خودروی پراستهلاک و بی نام و نشان و بی اصل و نصبی مثل جک اس 5 میتونه بر پرفروش ترین سدان دنیا (تویوتا کمری) پیروز بشه !
در خارج از کشور هیچ آدم عاقلی تا تویوتا و هیوندای و کیا و فولکس واگن و فورد و جیپ و... اونجا باشن هیچ احمقی نمیره چینی بخره و آبروی خودش رو ببره
1395/7/2
خوشبحال اونایی که این ماشینارو دارن و سوار میشن .
ماکه پول خودمون و بابامون به پراید مدل 90 به بالا هم نمیرسه شما کیف کنید .جای ماهم حال کنید
1395/7/3
دوست عزیز شرافتمندانه حسرت بخور. ماشین چینی ارزش نگاه کردن هم نداره چه برسه به اینکه بخوای حسرت داشتنش رو بخوری
حسرت چیزی رو بخور که ارزششو داشته باشه (مثل تویوتا)
1395/8/13
شما حتما داری برو عرق ملیتو بریز
1396/3/11
دوست عزيزم با اين حرفت واقعا من رو بغض آلود كردي.من شرمنده ام از طرف همه چيز و همه كس
1395/7/3
با سلام . تا جایی که من میدونم اولا این ماشین همون تویوتا راو4 دو نسل قبله.دوما چه از نظر ظاهری چه فنی هیچ نواوری خاصی نسبت به نسل قبل نداشته فقط مثل خودرو سازان عزیز داخلی چراغا وسپراشو عوض کردن. حالا این همه یک کاسه کردن کره و ژاپن با چری و صحبت از نواوری به چه جهته برای من جای سوال داره.
1395/7/3
سلام دوستان....پیشرفت صنعت خودرو سازی چین واقعا شگفت اوره..و این و همیشه در نظر داشته باشین که چین خوب داره و بد...شرکت چری که در ایران با نام ام وی ام میشناسید در رتبه بندی امسال سایت jd.power که رتبه بندی خودرو سازی هست چندین رتبه از رنو و پزو و... وحتی از خودرو زاپنی سوزوکی 8 رتبه بالا تره....دیگه یا علی 2-3 سال دیگه....دوستان چری برند خوب و با کیفیتیه و این و وقتی سوار ماشینای جدیدشم میشی حتی از پلاستیک داشبوردم میفهمی....دوستان هر چینی بد نیست
1395/7/4
من نمیدونم اون دسته از دوستانی که برند های چینی رو میگن آشغال و بی کیفیت تا حالا سوار ماشین های چینی شدن یا نه ولی بگم کیفیت وقتی به درد می خوره که فرهنگ رانندگی هم باشه چون این ماشین هایی که توی اروپا یا چین یا هر کشور دیگه ای تست میشن با یک سرعت استاندارد تست میشن و امتیاز می گیرن مثل سانتافه که با سرعت 100 یا 120 کیلومتر تست شده ولی چند روز پیش یک تصادف دیدم از یک سانتافه 2015 که فقط چپ کرده بود و هیچ برخوردی هم به جایی نداشت و در حالی که 5 ستاره ایمنی داره و چندین ایربگ ولی کلا دونفر تو ماشین بودند که هر دو کشته شدند و علتش هم سرعت بسیار بالا بود چون متاسفانه بعضی ها مثل این بنده خدا فکر می کنند چون 5 ستاره داره 200 هم بره هیچیش نمیشه که متاسفانه یک فرهنگ غلطه و باید از بین بره. پس دیگه خواهشن نگید چینی اشغال و تویوتاو....... عالی چون هیچ فرقی با هم ندارند
1395/7/4
خخخخخخ ، هیچ فرقی با هم ندارن !!!!!! حالت خوبه داداش یا اکسیر خوردی ؟!!!!
ماشین ژاپنی یه چرخش به کل صنعت خودروسازی چین می ارزه بعد تو میگی فرقی ندارن!!!!
نکنه داستان اون لندکروز رو نشنیدی که تو تبریز با تریلی شاخ به شاخ شد . از 3 سرنشین تریلی فقط یک نفر زنده موند و تریلی رو سوراخ کرده بود
برو با لگن چینی با تریلی شاخ به شاخ شو اگه کوچکترین اثری از ماشینت باقی موند هرچی دلت میخواد بگو .. کیفیت و ایمنی دو مولفه ای است که لگن های چینی ازش بی بهره اند
آره داداش .. به خاطر همینه که اسم لگن و آشغال روشون میذارن . چون هیچی ندارن ...
1395/7/5
شايد ماشين بدي نباشه ولي با اين مبلغ اگر از يک سري آپشنهاي بي استفاده چشم پوشي کنيد ميتونيم يه ماشين با کيفيتر بگيريم که سواري بهتر و لذت بخش تري در اختيارتون بزار من خودم پشت مدل قديمي اين ماشين نشستم .به شدت بي کيفيه که کاملا با چشم اين مسله ديده ميشه بوي پلاستيک تمام اتاق ماشينو گرفته زمان شتاب گيري صداي آزار دهنده موتور داخل اتاق ميپيچه ..اتاق خيلي تکان ميخورد و خيلي مشکلات ديگه
1395/7/6
سلام کسی که بنظر شما وضعش خوبه میره جک یا چینی بخره؟؟؟؟ یعنی اونی که نداره میره اینا رو میخره اگه وضعش خوب و عالی بود بی ام و ایکس 6 سوار نمیشد ؟؟؟ یا فکر میکنن بعضی ها اگه طرف دارا هم باشه بازم چینی سوار میشه ؟؟؟؟ متلا کسی که مزدا 3 سوار میشه به فکرش نمیرسه بنز سی 200 سوار شه ؟؟ هر بابایی به وضعیتش نگاه میکنه

حالا بگذریم از اونایی که با تیبا میرن سر کار شبا تو سعادت آباد با پورشه کارای جالب میکنن
1395/7/7
من برام سوال بود که تو بقیه آسیا وضع چطوره؟ چین نرفتم ولی تو بقیه آسیا حتی یک ماشین چینی ندیدم فقط یه ام جی تو دبی دیدم
1395/8/13
خودم توی کشور های آسیایی جک دیدم بعد بگو چینی بده
کجاش بده بخدا پراید داری برو توذقسمت سایپا نظر بده
1395/7/7
واقعا ملت عجیب غریب و بی نظیری هستیم یکی میگه چون من الان پول ماشین چینی را ندارم و سمند قراضه سوارمیشم ماشین چینی خوبه ولی وقتی پول ماشین خارجی داشتم ماشین چینی بدرد نخوره!!!
یکی دیگه میگه چون فعلا ماشین خارجی خوب تولید نمیشه فقط ماشین چینی خوبه
یکی میگه کیفیت ماشین چینی به آپشنهاش بسیتگی داره!
یکی میگه چون ماشین چینی و ژاپنی هردوتا با سرعت بالا تصادف کنی میمیری پس ایمنی هر دوتا در یک سطحه!!!
8 ساله قوای محرکه و قطعات فنی تیگو هیچ تغییری نداشته فقط فیس لیفت و تغییر داشبورد دادن یکی میگه این چینی ها عجب پیشرفت خیره کننده ای داشتن !!!
با این اوضاع شک نکنید ماشینهای بنجل و بی نام و نشون چینی پرفروش ترین ماشینهای بازارکشور باقی و افتخار موش آزمایشگاهی خودروسازان کلاس پیش دبستانی چینی همچنان نصیب ملت ایران میباشد
1395/7/8
كاملاااااااا مشخصه که چند وقتیه مدیران خودرو افتاده دنبال تبلیغات توی سایت ها و فضاهای مختلف...
از وقتی این ماشین اومده تا حالا ۱۰۰ بار خودروبانک ازش حرف زده...مدیران خودرو هم که دیگه شور تبلیغات الکی رو درآورده! والا تا ۴ سال پیش که ما توی ارگ بم خط تولیدشونو دیدیم که بعد از توقف ماشینای کره ای داشتن ورشکست میشدن حالا اومدن تبلیغات تلویزیونو بعدشم سایت ها رو یکجا بنام زدن.
با این که بعضی عیب های ماشین در متن مقاله گفته شد اما بازهم جنبه تبلیغاتیش بالا بود!
مثلا میگه چرم مصنوعی ماشین به لباس آدم میچسبه ! بعد بلافاصله میگه مثل چرم مصنوعی همه ماشینا !!!!
برای کراس اوور کوچک شهری مدام از لفظ شاسی بلند استفاده کرد !!
طراحی جلو و عقب این ماشین واقعا نا همگون و بدور از هرگونه جذابیته...بعد نویسنده میگه بهترین توی رده خودشه !!! واقعا طراحی چینی های ارزون تر از جمله چانگان سایپا خیلی بهتره !
از سه نسل پیش تا حالا کلا طراحی نمای جلو تغیبر کرده ولی به نمای عقب دست نزدن! معلومه که چینی ها کلا به ارتباط بین طراحی عقب و جلو اعتقاد ندارن !!
در هر صورت من که این ماشین رو ندارم و خداروشکر نیازی هم بهش ندارم ولی یکی از اقوام که مدل اتومات قبلی رو داره میگه خیلی ضعیفه !...ولی بازم جاداره که کسی توهینی نکنه و فقط نظرشو بگه...به نظر من در کل ارزش ۶۰ تا ۵۵ تومن رو داره ولی با این شرایط و طمع خودروسازان بنظر لیفان x60 آتو منطقی تره.
1396/1/5
حاجي فهميديم كارمند كرمان موتور هستي
1395/7/12
شاید برای خیلیا چهره ماشین های چینی جدید باشه اما برای بعضی ها هم اصلاً جدید نیست. این هم مثل یکی دیگه از محصولات چری کپی شده از برندهای معروف دیگست.
لامپ های عقب که مثل معمول تقلید از نسل قبل راو 4 هستش، اما در جلو این بار از نسل قبل ایمپرزا تقلید شده !
1395/7/20
نکنه انتظار داشتی شرکت چری بیاد از چهره دلربای پراید و تیبا و سمند کپی برداری کنه؟؟؟
1395/7/25
قیمتش خوبه 70 م موتورشم خوبه ظاهرو امکاناتشم معقوله بخری ضرر نکردی
1395/7/26
مشکل ام وی ام در فیس قبلی شامل ( صدای زیاد موتور ،گیربکس عجیب غریب مخصوصا موقع معکوس کشیدن) اما بنظرم کیفیت متریال داخل و آپشنها خوب بود ماشینی که من سوارش بودم 8 هزارتا کار بود . من بدم نیامد راستش و با شرایط عالیی که ام وی ام گذاشته بود ترغیب شدم یکی بخرم اما به هر حال تصمیم عوض شد. دوستان عزیز وقتی شرکت این ماشین رو با 20 تومن پیش قسط و مابقی بدون بهره تا 18 ماه تحویل میده خب خیلی ها میرن میخرن. برای خرید ماشین خیلی مسایل رو باید در نظر گرفت که یکی از اونها قیمت و دیگری پوشش خدماته. من ساکن منطقه آزاد هستم درسته اینجا همه ماشین خارجی سوارن اما باور کنید حتی هیوندایی هم ماشیناش انچنان کیفیتی نداره و مثلا النترا 2013 دیدم با 50 تا کار که هم سانروفش خراب شده بود هم رنگ داشبورد رفته بود اما واقعا تویوتا ها خیلی کمتر خراب میشن البته قیمت بیشتری هم دارن
1395/9/20
سلام دوستان. بنده به تازگی (حدود دو هفته) هست که این ماشین رو خریدم. باید بگم که برخلاف هجمه های فراوانی که در فضای مجازی علیه این خودرو دیدم و حتی بر خلاف انتظارات خودم ماشین خیلی خوبی هست بنا بدلایل ذیل:
1- خیلی نرم و راحت هست.
2- صدای ورودی موتور به داخل کابین خیلی کم هست و حتی تا سرعت 100 کیلومتر محسوس نیست.
3- کیفیت ساخت قطعات و تزئینات داخل ماشین، بمراتب خیلی بهتر از تولیدات ایران خودرو و سایپا میباشد.
4- در عرض همین دو هفته و رانندگی حدود 500 کیلومتر مصرف بنزین از 16 لیتر در صد کیلومتر به 9 لیتر در صد کیلومتر کاهش پیدا کرده است.
5- تمامی امکانات (آپشن های) لازم را داراست.
6- در حالت اسپرت دارای شتاب خوبی هست ولی برای داخل شهر هم حالت اکو براحتی جواب می دهد.
7- بر خلاف تبلیغات منفی، حتی با حالت اکو براحتی از پس سربالائی ها برمی آید.
ضمناً لازم بذکر است که نه بنده کارمند مدیران خودرو هستم، و نه قصد تبلیغ این ماشین را دارم. ولی با توجه به این که خودم قبلاً خودروهای سمند، 206، و پارس را داشتم، با توجه به مطالب خارج از واقعیت فراوانی که علیه این خودرو دیدم، خواستم تجربیات خودم را با شما در میان بگذارم. متشکرم
1395/9/25
من پارس LX مدل ۹۳دارم تاحالا حدود ۳ ۴ میلیون خرج موتورش کردم از دیسکو صفحه گرفته تا واشر سر سیلندر و صفحه کلاج و تمامی وسایل مصرفی ماشین ولی با این حال بازم آب کم‌میکنه و هرجا میبرم نمیتونن درستش کنن همینطور باید بدم بره ۴۲میلیون خریدم حالا ۳۲میلیون میبرن از بس بدرد نخوره ولی مطمئنم چینی از ایرانی بهتره و ارزشش رو داره بخری مخصوصا مدل های جدیدتری که به بازار عرضه میشه و هردفعه مشکلی که توی نسل قبل داشت رو برطرف میکنن ولی ایرانی هر دفعه بد و بدتر میکنه و فقط پول حروم‌ میشه پس چینی اونقدرام بدنیس نسبت به ماشینای ایرانی که واقعا آشغالن
1395/12/1
ضمن عرض سلام خدمت تمام بوستان .باید بگم من دانش دیده از موسسه علوم بانکی واقتصادی بانک مرکزی هستم .خاستم مطالبم بر اساس اصول علمی بیان کنم نه فقط از شنیده ها مثلن یه چرخ فلان ماشین به فلان ماشیم میارزه یا ..... در مورد خودرو باید بگم خودرو مثل پوشاک نیست .خودروها در سه کلاس a. b. c.تولید میشن .حتمن باید تمام استانداردهای اون کلاس رو از مجامع صدور استاندارد تائید بگیرین .واین رو هم باید بگم که در حال حاضر بالای 90درصد صاحبان صنایع .محصولات خود رو تو چین با حفظ برند وبه شرظ انتقال فن اوری به چین بعلت ارزانی نیروی کار..در چین تولید میکنن .بطوری که در حال حاضر کشور امریکا دارای دو بیلون دلار بدهی ارزی به کشو. چین میباشد ودر تمام نمودارهای بین المللی صنعت چین با اختلاف خیلی فاحش از رقیبان پیشتاز است . بقول دکتر ح مدرس اقتصاد موسسه علوم بانکی کشور چین تا سال دوهزارو بیستاز نظر صنعتی جهان را خاهد بلعید .من فکر میکنم این دوستان که نظر مطلوبی به کالاهای فاق استاندارد چینی ندارند بخاطر برندهای درجه سه پوشاکو.....میباشد که توسط وارد کنندگان خودمون برای نفع بیشتر به این شکل سفارش وتولید میشن .ولی بحث خودرو فرق میکنه چون زیر نظر استاندارهای خاصی تولید میشه .خدايیش بدون غرض ما شاهدیم که خیلی خوب دارن در سطح جهانی جواب میدن ..ومنتظر باشین شرکتهای بز گ خودروساز تا ده سال اینده یا ورشکست بشن ویا مجبور شن با شرکتهای چینی شریک بشن ...این حرفها بدون احساسات وغرض وبر اساس امار تجارت جهانیه ..بقولی چین بزرگ مانند غولیه که هنوز خابه سال 2020 بیدار میشه وجهان رو میبلعه. وانشالاه عمری باشه .دوستان این عظمت صنایع چین بزرگ رو بزودی میبینن ...خاهشن بر اساس شنیده ها واحساسی .قضاوت نکنیم.
1396/1/7
همه ما چه منتقد وچه طرفدار ،میدونیم کشور چین با سرعت زیادی داره توی صنعت پیشرفت میکنه چه خوشمون بیاد وچه نه،چند سال پیش مشابه این اتفاق برای صنعت موبایل وارتباطات افتاد واول همه انتقاد وبعضا توهین به محصولات چینی بود ،ویواش یواش با جا افتادن برند های چینی نه فقط توی ایران بلکه رقابت جهانی همه به اشتباهمون پی بردن وبا فهمیدن این موضوع که تمام برند های معتبر جهانی مثل اپل،از موبایل ها تا لپتاپ ها مک بوک،تبلت،وحتی شرکت بزرگ گوگل ساخت سری نکسوس خودش رو به شرکت چینی هوآوی داد.....وشرکت های بزرگی مثل شیاومی وارد رقابت جهانی با اپل شدن ونوکیا هم چینی شد.خلاصه از موضوع اصلی دور نشیم.دوستانی که خودرو های ژاپنی رو مثال میزنن مثل تویوتا.باید بدون نسل اول ماشین های شرکت تویوتا تماما کپی از شرکت های آمریکایی بود .وباتلاش فراوان وزحمت صنعتشون رو بالا کشیدن ،چند سال بعدش ایران و کره و استرالیا هم شروع کردن ولی کشور ما درجازد وبه خاطر مسائلی پیشرفت نداشت .حالا از نظر بنده به عنوان کارشناس مکانیک،چین هم همین روند رو پیش گرفته.وتا چندین سال آینده جایی برای خودش توی بازار جهانی باز میکنه با اینکه خودم شخصا ماشین وبرند تویوتا رو عاشقانه دوست دارم و بهترین میدونم ولی بهتره تعصب رو کنار بذاریم ،توی بعضی از رنج های قیمتی وسگمنت های خاص اولا انتخاب زیادی تا چند سال پیش نداشتیم وبا ورود چین تنوع بازار بیشتر شد.واز طرفی باید قبول کرد خودرو های چینی توی این بازه قیمت های مناسبی عرضه کردن واینکه همه پول خرید خودروی مثل تویوتا رو ندارن.به هرصورت جمع بندی آخر امیدواریم روزی خودرو سازی کشور عزیزمان از انحصار و... خارج بشه وشاهد پیشرفت خودمون باشیم با این همه استعداد نادیده گرفته شده.
1396/4/8
سلام
دوستانی که این ماشین خریدن یه سوال...
توی امکانات اصلیش در سایت های چینی esp(کنترل پایداری) و سنجش باد تایر و آینه فتو کروم و ورودیAUX و جی پی اس ذکر شده
توی نسخه اسپرت (لاکچری )مدیران خودرو این امکانات هست یا حذف شده؟
1396/5/16
نه نداره فقط فک کنم aux داره،به نظرم اگه میخوای بگیری ساده هر رو بگیر چون حداقل دو میلیون پول آپشن باید بدی،من خودم اسپرت رو گرفتم و بعد فهمیدم هیچ فرقی با سادش نداره به جز رنگ سقف و ستون!و واسه همین دو تا 2 تا اضافه باید بدی که به نظرم زور داره،حدود 2 میلیون اونم نه همه اون چیزایی که میخواستم پول آپشن شد،کلا 82 تا خرج کردم
1396/5/29
با سلام من حدود دو ماهه این ماشینو خریدم پس یه تحلیل واقعی خدمتتون میدم دوستان فعلا به تنها مشکلی که برخوردم کیفیت پایین قطعات داخلی کابین مخصوصا در عقب که چون سنگینه به جیرجیر کردن و صدا در اوردن میوفته در کل ماشین خوبیه از نظر قیمت چون ۷ تا دنده داره دو تا معکوس میکنه و دور موتور تا ۶۰۰۰ بالا میره که این خیلی عالیه واقعا از سرعتش راضیم فقط نمیدونم چرا دو تا از اپشن هاشو حذف کردن یکی esp اون یکی کنترل باد تایر
حدود ۲۵۰۰ کیلومتر رانندگی با این ماشین ولی قضاوت فعلا زوده
1396/6/21
با تشکر از تمامی کارشناسان از رشته های مختلف که بخود حق میدهند در باره همه چیز از جمله یک ماشین با برند نو ظهور در این صنعت نظر بدهند چرا به این سوال پاسخ نمیدهند که چرا در کشوری که مدعی تولید حداقل یک میلیون خودرو در سال است این ماشین که به عقیده عده ای بدلیل پایین بودن دستمزد نیروی کار یا کرایه و نرخ خدمات و مالیات وغیره در کشور چین تولید شده را ما باید در ایران به قیمت 20 هزار دلار خریداری کنیم( کراس اور اصالتا چینی با حداقل امکانات )
1397/1/29
با سلام به دوستان

من حدود 5 ماهه که یک دستگاه x33s خریدم و در نهایت با در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی این ماشین از خریدم راضی هستم . البته من پول خرید ماشین کره ای و ژاپنی ندارم که بخوام بگم در مقایسه با مثلا ماشینهای کره ای این ماشینو انتخاب کردم هرگز اینطور نیست اما معتقد هستم این ماشین تو بازار ایران با این رنج قیمت بهترین انتخاب و ناگفته نمانده تنها انتخاب میباشد . من شخصا خودم به مسایل فنی ماشین وارد هستم و یه چیزهایی به قول خودمون سرم میشه و در مجموع باید بگم ماشین خوبیه به شرطی که بهش خوب برسید و خوب ماشینو اب بندی کنید در مورد x33s آب بندی کردن ماشین حایز اهمیت خاصی است و برای رسیدن به این مهم اصلا روی کمپانی و نمایندگی ها هیچ حسابی نکنید چون به غیر از ارایه خدمات بی کیفیت و غیر تخصصی کار دیگری ازشون برنمیاد . بهتره قبل از خرید این ماشین یه تعمیرکار خوب اول پیدا کنید بعد ماشین بخرید چون در تنها این صورت هست که میتوانید مزه یه رانندگی خوب را با این ماشین تجربه کنید .
1397/2/21
سلام چجوری اب بندی کنیم؟
1397/4/29
من یکماهی است که مدل97 این خودرو را دارم، از نظر آپشن و امکانات واقعا عالی و نسبتا کامل است.
قبل از خرید، قیافه و امکاناتش و مهمتر از همه قیمت مناسب آن مرا جذب کرد. تنها نگرانی من مصرف سوخت آن و میزان کششش آن در سربالایی های تند با توجه به وزن 1.4تنی آن بود، که پس از استفاده و رانندگی مرا راضی کرد. کشش خودرو با توجه به وزن بالای آن در سربالایی های تند واقعا رضایتبخش است و نشان از توان بالای موتور 2لیتری آن دارد و مصرف سوختش هم چنانجه در شهر شتاب اولیه بالایی ازش نگیری مناسب و در حد 10لیتر در صد کیلومتر است که در مقایسه با خودروهای کیفیت پایین ایرانخودرو با حجمی کمتر یعنی 1.8لیتر (که من خودم بیش از ده سال داشتم) برابری میکند.
در مجموع باید به شرکت چری در مورد ساخت این خودرو تبریک گفت. البته همه مزایایی که ذکر شد نسبت به قیمت ارزنده خودرو بود و باید گفت از خودروهای همکلاس کره ای اش با همین امکانات که قیمتی حداقل دو برابر x33s را دارند بسیار ارزنده تر میباشد چرا که من تجربه سواری با آنها را هم داشته ام.
بهرحال با سواری x33s متوجه خواهی شد که حیف پول که انسان بابت خودروهای لگن تولید وطنی بدهد، با اون قیمت های به اصطلاح رقابتیشون که واقعا در مقایسه با چنین خودروهایی نصف قیمتشون هم زیاد است.
1398/2/28
خدمت دوستان عرض کنم که من هم ال نود روندم هم سمند هم 405 اما وقتی این ماشین روندم واقعا به این نتیجه رسیدم که خودرو واقعا یعنی چی.شاید چینی باشه وموتورش به قدرت ژاپنی ها وکره ای ها نباشه ولی لذت سواریش وامکانات رفاهیش صد درصد از همه ی ماشین های ایرانی خیلی خیلی خیلی بهتره شک نکنید.