موضوعات داغ

تست جاده ای ام وی ام X33S ، بررسی شاسی بلند جدید ام وی ام در چالوس

26 آبان 1395

شروع تست جاده ای

اواخر تابستان بود که پس از رونمایی از ام وی ام X33S در نمایشگاه مشهد، که به نام X33S شناخته می شود، تست جامعی را از این خودرو در داخل شهر منتشر کردیم و به بررسی جدیدترین شاسی بلند ام وی ام پرداختیم. تستی که در شهر انجام شد و در آن قسمت های مختلف این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید در صفحه تست و بررسی ام وی ام X33S مشاهده کنید. حال پس از گذشت حدود 2 ماه، استقبال بسیار مشتریان از این خودرو، شرکت مدیران خودرو را وادار کرد تا تبلیغات گسترده تری را برای این خودرو انجام دهد و روز سه شنبه، 25 آبانماه بود که خودروبانک به همراه جمعی از خودرونویسان و خبرنگاران خودرویی، به تست جاده ای و دقیق تر این خودرو پرداخت و ام وی ام X33S را نه تنها در جاده های چالوس، بلکه در مقاطعی، قابلیت آفرودی آن را نیز محک زد و در ادامه می توانید تجربه ما از این خودرو را در شرایط مختلف جاده ای بخوانید.

چهره جدید ام وی ام

اجازه دهید قبل از هر چیز توضیحاتی در مورد چهره و ظاهر این خودرو بدیم. چینی ها علیرغم پیشرفت چشمگیر خود در بخش طراحی، با گذشت زمان خودروهای خود را بیشتر شبیه خودروهای موفق دیگر می سازند که نمونه ی آن را نیز می توانید در ام وی ام 315 جدید ، چری آریزو 5 و یا حتی لیفان 820 نیز مشاهده کنید. ام وی ام X33S نیز از این قاعده مستثنی نیست و از نظر ظاهری مخصوصاً نسبت به مدل قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته است. شاید اولین موردی که بسیار جلب توجه کند این مورد است که در مدل اسپرت، سقف خودرو به رنگ مشکی طراحی شده که به نظر نگارنده شاید به مذاق بعضی خوش نیاید و در مقابل برای بعضی جوانان حتی نقطه قوت محسوب می شود. قسمت دومی که دستخوش تغییرات اساسی شده، طراحی جلوپنجره و نمای جلویی است که باید آن را نسبت به قبل یک قدم رو به جلو دانست که X33S را به خودروهای روز نزدیک تر کرده است. کمترین تغییرات را در نمای جانبی شاهد هستیم، جایی که بارزترین تغییر استفاده از رینگ های اسپرت 5 پر دوبل است که حقیقتاً طراحی زیبایی دارند. نمای عقبی نیز تغییرات جزئی و نه کلی را به خود دیده است ولی در کل بهتر از قبل شده است، و به جز وجود سر اگزوزهای نمایشی که حتی داخل آنها پر شده و خروجی اگزوز از قسمت چپ و زیر سپر بیرون زده است، باقی قسمت ها در این نما نمره قبولی را می گیرند.

اما بدون اغراق بزرگترین پیشرفت این خودرو در داخل آن است، جایی که بیشترین و البته مفیدترین تغییرات را دارد. دیگر از آن داشبورد قبلی با طرح کاملاً کسل کننده خلاص شده ایم و تمامی بخش ها همانند خودروهای جدید بازار هستند. از نشان دهنده‌ها و غربیلک فرمان گرفته تا صفحه نمایش نصب شده در داشبورد وسط. نکاتی که شاید نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند، نوارهای قرمز رنگی است که دور خروجی های تهویه مطبوع و یا قسمت های دیگر کابین قرار گرفتند و نمای داخل اتاق را بسیار زیبا و اسپرت جلوه داده اند. همچنین صفحه نمایش میانی داشبورد و نوع طراحی دور آن که به امتداد صفحه پشت کیلومتر شمار است، هماهنگ و جذاب هستند.

مورد دیگر قابل اشاره، نوع نمایش شمارنده های پشت کیلومتر شمار است که اعداد به صورت عمودی بر خطوط نمایش داده شده اند و ما را به سرعت به یاد نمایش مشابه در خودروهایی نظیر تویوتا کرولا و یا فورد ماستنگ نسل قبل می اندازد.

سطح تجهیزات

در خصوص تجهیزات، ام وی ام در مقایسه با رقبای هم قیمت خود در وضعیت خوبی قرار دارد و به راستی در این مورد چینی ها هیچ وقت کم نگذاشته و هر خودرویی از آنها در هر رنج قیمتی مملو از تجهیزات و امکانات گوناگون است. به گفته ی سازنده ۱۸۰ آیتم در این خودرو تغییر کرده اند که برخی از آن ها شامل مواردی مانند وجود دو حالت رانندگی، Eco Mode برای کاهش مصرف سوخت و Sport Mode برای رانندگی پرشتاب، کاهش صدای ورودی به کابین طبق استاندارد NHV، سنسور و دوربین دنده عقب، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، بلوتوث با قابلیت اتصال به تلفن همراه، تریم داخلی دو رنگ، صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، کاور جدید لاستیک زاپاس، بدنه‌ی دور رنگ در مدل اسپرت و وجود کیت سر اگزوز در دو سمت سپر عقب هستند.

عملکرد خودرو در جاده چالوس و آفرود

شاید تمام این مقاله را برای این قسمت آماده کرده باشیم تا تجربه خود را از چندین ساعت رانندگی با ام وی ام X33S در جاده چالوس و کمی هم آفرود سبک به اشتراک بگذاریم. تمامی طول مسیر، ام وی ام های آماده شده با پنج سرنشین بزرگسال بودند و در جاده هر فشاری را هم که فکر کنید به این خودروهای زبان بسته آوردیم.

همانطورکه می دانید در یک خودروی 2 لیتری سوار بودیم که می توانست 136 اسب بخار و 180 نیوتن متر را تولید کند. توانی که تقریباً در رنج متوسط خودروهای بازار است. گیربکس استفاده شده روی این خودرو از نوع CVT است و یک دکمه در سمت چپ فرمان، روی داشبورد قرار داشت و می توانستیم نوع رانندگی را به صورت Eco و یا Sport کنیم که تقریباً نگارنده از اول سفر اقدام به تغییر آن به اسپرت کرد. کشش خودرو در جاده های پرچیچ و خم و البته زیبای چالوس خوب بود. باید اعتراف کنیم که با 5 سرنشین، احساس کاستی در آن وجود نداشت و راضی کننده بود اما در مواقع سبقت گرفتن، آن شتاب مورد نظر و به قول معروف "از جا کنده شدن" به دست نمی آمد و شتاب گیری به صورت آرام انجام می شد که می توان این را به دلیل پر بودن خودرو و همچنین عملکرد گیربکس CVT بدانیم (البته این نکته هم قابل تذکر است که نباید از این خودروی 136 اسبی، انتظار قدرت موتور لندکروز 8 سیلندری را داشته باشیم!). همین عملکرد CVT باعث می شود که راننده در حالت های معمولی رانندگی در حالت D بماند و به رانندگی آرام خود ادامه دهد و از ضرایب پیوسته این نوع گیربکس استفاده کند ولی در مواقع ضروری مثل شتاب گیری، دنده را روی حالت تعویض دستی گذاشته و اقدام به تعویض دستی دنده ها کند (این خودرو به صورت دستی 7 سرعته می باشد) و باعث می شود کنترل دور موتور و کشش پیشرانه به صورت مناسب تری انجام شود و همین کار سبب سبقت های بهتری می شود بطوریکه در بسیاری از مسیر دنده ها را به صورت دستی تعویض می کردیم و عملکرد پیشرانه و گیربکس نیز در این حالت بسیار رضایت بخش تر بود.

در ادامه راه و در جوار رودخانه کنار جاده، و بعد از عکاسی سعی کردیم دو چرخ جلو را به آب بزنیم و کمی در مسیر گل آلود کنار رودخانه، عملکرد آن را بسنجیم. درست است که این خودرو یک شاسی بلند محسوب می شود، اما به عنوان یک خودروی تک دیفرانسیل نباید از آن انتظار همان لندکروز 8 سیلندری (!) را داشته باشیم اما همین ارتفاع بیشتر خودرو نسبت به خودروهای معمول بازار و همچنین چرخ های پهن، باعث می شود تا قابلیت های آفرودی مناسب تری داشته باشد و کمی جرات ماجراجویی را بدهد. در این مرحله ام وی ام X33S توانست بدون مشکلی و البته با کمی مهارت رانندگی از گل ها و شرایط ناهموار کنار رودخانه جان سالم بدر برد و به راحتی خود را به جاده برگرداند.

اما اصلی ترین قسمت تست خارج از جاده ای که از ام وی ام X33S گرفتیم، کنار رودخانه ای بود که از راه پرپیچ و خمی به آن رسیدیم. با توجه به اینکه خودروی امداد مدیران خودرو نیز همراه ما بود، تصمیم گرفتیم از این رودخانه که کف آنرا سنگ های بزرگی تشکیل می داد گذر کنیم! کاری که اصلاً به شما توصیه نمی کنیم به تنهایی انجام دهید. اتفاق جالبی که رخ داد، عبور چندین باره ما از این رودخانه بود و ارتفاع خوب این خودرو باعث شد تا مشکلی برای این کار نداشته باشیم و این روند را تا قبل از غرق شدن خودرو پیش بردیم! حتی در مواقعی کف خودرو به سنگ های کف رودخانه برخورد می کرد اما خوشبختانه مهارت لازم راننده و علمکرد خوب خودرو باعث شد تا مشکلی پیش نیاید و خودروی امدادی تنها به مشاهده و گرفتن عکس از ما مشغول باشد!

در مسیر برگشت و پس از 13 ساعت تست مداوم خودروها، با رانندگی آرام مسیر چالوس به سمت تهران بازگشتیم و در تمامی مسیر سعی کردیم رانندگی آن را بسنجیم. خودرو در پیچ ها چسبندگی نسبتاً مناسبی دارد و گیجی در فرمان پذیری آن دیده نمی شود اما قطعاً هندلینگ آن نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته و مطمئناً تا رسیدن به خودروهای روز دنیا کماکان فاصله دارد، اما باید گفت که فاصله خود را تا کره ای ها کم کرده و اگر این روند را ادامه دهد، شاید در سال های آتی، این فاصله کمتر و کمتر هم بشود.

قیمت ام وی ام X33S چقدر است؟

ام وی ام X33S در حال حاضر قیمتی در حدود ۷۵ الی ۷۷ میلیون تومان دارد و می‌توان در بازار صفر کیلومترها رقبایی مانند جک S5 دنده دستی ، لیفان X60 اتوماتیک را برای این خودرو نام برد. ام وی ام X33S را باید خودرویی با طراحی بروز، امکانات مناسب و البته شاسی بلندی ارزان قیمت دانست که یکی از مزایای آن شرایط فروشی است که مدیران خودرو برای آن در نظر گرفته و توانسته طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را راضی به خرید آن کند. ام وی ام X33S را باید شاسی بلند متوسط شهری بدانیم که با قیمت مناسب، برای خانواده هایی مناسب است که شرایط پرداختی برای آنها فاکتور مهمی محسوب می شود و در مقابل از خودروی خود تجهیزات رفاهی مناسب، فضای بار خوب، چهره بروز را خواهند گرفت و در کنار استفاده شهری می توانند نیم نگاهی هر چند کوتاه به مسیرهای خارج از جاده نیز داشته باشند.

در انتها جا دارد از شرکت مدیران خودرو برای هماهنگی این تست کمال تشکر را داشته باشیم و بهتر است که دیگر شرکت های خودرویی نیز بتوانند چنین شرایطی را برای تست بهتر خودروهایشان فراهم کنند.

در جدول زیر مشخصات فنی این خودرو آورده شده اما برای مشاهده لیست کامل تجهیزات می توانید به صفحه مشخصات فنی ام وی ام X33S مراجعه کنید.

مشخصات فني
مدلام وی ام X33 اسپرت
پيشرانهچهار سیلندر خطی
حجم موتور1971 سی سی
حداکثر قدرت۱۳۶ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور۱۸۰ نیوتون متر در ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ نیوتون متر
شتاب رسميحدود 13 ثانیه
حداکثر سرعت175 کیلومتر در ساعت
وزن1420 کیلوگرم
قيمتدر حدود ۷۵ الی ۷۷ میلیون تومان

53 عکس

نظرات کاربران

187 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/26
من واقعا نمیدونم کی این آشغالو میخره؟؟؟ اخه اینم شد ماشین؟؟؟ واقعا این مردم عقلشون کجاشونه؟
سگ ماشین ملی شرف داره به این کثافتای چینی
1398/10/12
فکر کنم تو پراید هم پولشو نداری که این جور داری حرف میزنی
1399/1/2
داداچ فک کنم ط پول پرایدم نداری این حرفو میزنی
بعدشم این یه بارتوش بشینی رانندگی کنی می ارزه به هزارتا تولید داخلی ببین رفیق میدونم ک ن سوار این ماشین شدی ن داریش پص خاهشن الکی زر نزن
1399/1/24
درسته کی ۴۰۵ بدون کاتالیز که هم نرمه وهم ۲۴۰ میره میده به این
1395/8/26
اگه به ماشینتون به عنوان سرمایه نگاه نمیکنید انتخاب خوبی هستش(بهتر از اینم هست) ولی اگه ماشین رو زود میفروشین دقیقا پولتون رو آتیش زدین ....تو یه سال شیرین 8 تومن ازش میوفته
1395/8/26
اگر تست آفرود اینه من دیگه حرفی ندارم.
ولی در کل کاشین بدی نیست
1395/8/26
از تو عکس بی کیفتی داشبورد و صفحه نمایش که کپ تبلت چینی هاس معلومه! دوتا سر اگزوز الکی ک همه هم میدونن الکیه گذاشتنش تهه ضایع اس! کیلومتر شمار ک نگم بهتره! عددا هم چرخیده دیگه ۲۲۰ رو برعکس نوشتن کلن! شتاب که افتضاحه! الان کجای دنیا ماشین میسازن صفر تا صد بالای ۱۳ جز چین!؟ اگه چینی میخواید جک اس ۵ بهتره، تو سواری هم فقط آسا کیفیتش کمی خوبه نسبت به بقیه... برلیانس هم ماشین خوش فروشیه مخصوصا هاچ بکش.. خلاصه من باشم میرم پیکانتو صفر میخرم شما بگو اسباب بازیه ولی حداقل برندیه ک کل دنیا سوار میشن و ایرانو موش ازمایشگاهی نکرده! حال ما تغیر نمیکنه تا وقتی خودمون نخوایم....موفق باشید
1395/8/26
منم با شما موافقم ، ماشین کوچکتر و ضعیفتر ولی با اصالت خیلی بهتره
1395/8/27
واقعا آفرین به شما که میتونی کیفیت داشبورد رو از عکس هم تشخیص بدی
داداش مجبور نیستی تستشو بخونی که حالا جوش بیاری
شما وضعت خوبه برو بنز سوار شو
قرار نیست که هرچی شما نمیپسندی بقیه هم نپسندن
1395/8/27
اون برندی که مارو موش آزمایشگاهی کرده ام وی ام نیست. خودروسازان داخلی ان که تکنولوژیشون حداقل به بیست سال پیش بر میگرده
مگه شما سوار این ماشین شدید که از بی کیفیتی داشبورد خبر میدید؟!
اتفاقا من تجربه رانندگی با این ماشینو داشتم و باید بگم از نظر کیفیت متریال داخلی خیلی بهتر از هیوندای توسان نسل قبله که فقط از پلاستیک خشک استفاده کرده بود. واقع بین باشید،خدارو شکر که چینی ها هسنچتند وگرنه بخش بزرگی از جامعه که توان پرداخت 180-200 میلیون تومن را ندارند هیچوقت طعم ماشین به روز رو نمیفهمیدن و زندگیشون توی ال نود و پژو 405 ختم میشد
1395/8/27
((الان کجای دنیا ماشین میسازن صفر تا صد بالای 13ثانیه جز چین؟))... بسم الله الرحمن الرحیم، کیا اپتیما 2016، شتاب 13 ثانیه🤔 (در تست خودروبانک)، قیمت 190میلیون، توصیه خودروبانک:با 405 کورس نندازین
1395/8/27
میلیون بدی بهش، خواهشا منطقی باش نه احساسیتو از کجا فهمیدی بی کیفیته؟ در ضمن ایران خودرو و سایپا موش ازمایشگاهیمون کردن نه اینا، فروش ام وی ام خیلی بهتر از اونایی که نام بردین هس، و اخر اینکه مگه خود شتاب کیا پیکانتو چنده و واقعا چه ارزشی داره به جز برند چه ارزشی؟؟؟؟؟
1395/11/28
اتفاقا من امروز رفتم از نزدیک دیدمش .فوق العاده بود بسیار خوش ساخت .با اینکه ماشین داشتم یکی ثبت نام کردم .شماهم بهتره از نزدیک ببینید عالیه
1398/5/19
بعضی هد پول ندارن گف چرت میزنن
1395/8/26
یک طوری عکس گرفتین آدم دوست داره بخره، ولی هر چی فکر میکنم این ماشین فقط تو 6 ماه اول جذابه، بقیه اش کیفیته که متاسفانه اصلا بهش اعتمادی ندارم
1395/8/26
مثل گذشته بیریخت ... اصلا جلو عقبش با هم تناسب نداره ...جلو ظریف شده عقب همون لگن مستطیل شکل هست .... حالا شما بگو اصلا 8 سیلندره !!!!
1395/8/26
چرا الکی تعریف کردین؟ 136 اسب بخار چی کار می تونه بکنه؟ حالا اگر دو دیفرانسیل بود یه چیزی معلومه خیلی اغراق کردین جوری نوشتین انگار سوزوکی ویتارا تست کردین
1395/8/26
حالا چرا با لند کروز لش مقایسه اش می کنید سانگ یانگ اکتیون که بهتره
1395/8/26
تو دیگه چه بچه ای هستی خدا می دونه واقعا!!!دشمن تویوتا؟!!! بهت خیانت کرد تویوتا یا پدرکشتگی داری باهاش!!کیا و هیوندای بغلت می کنن محبت می کنن بهت؟!!انسان های عجیبی پیدا می شن!!!
1395/8/27
سانگ یانگ از لندکروز بهتره؟!
سلامتی ساقیت !
1395/8/27
فکر کردی اگه مثلا دشمن تویوتا باشی سهام تویوتا افت می کنه؟؟؟ نابغه قرن هستی شما!! مگه میشه ماشین با کیفیت هم دشمن داشته باشه؟
1395/8/27
تویوتا خورده تو رو؟ تویوتا خیلی خیلی هم بهتر از کره ای
1395/8/26
اگر دقت کنید تو این رنج قیمت بجز تیوولی همه ماشنای شاستی بلند چینین
اره بعضی هاشون نسبت به قیمتاشون میرزن بعضیاشون نه.
لیفان x60 اتوماتیک نسبت به قیمت 65 میلیونیش واقعا میرزه ولی ماشینی مثل هایما به قیمت نمیرزه و..
تو رنج60 تا 80 میلیون چهارتا شاستی بلند هستن یکیش ام وی ام x33s یکیش هایماs7 یکیش لیفان x60 و لیفان x60 اتوماتیک.
بین اینا بنظر من به این ترتیب میرزن
1.لیفان x60اوتوپاتیک
2.ام وی ام x33s
3لیفانx60
4. هایماs7
و
تو رنج 80 تا100 ملیون ماشینایی که میرزن ا(ازنظرمن) به این ترتیب است
1جک اس5 اتوماتیگ.
2سانگ یانگ تیوولی.
3byd
4چری تیگو 5
5 جک اس 5
(اگر جیلی nl3 نیز به بازار بیایید شماره ی 1 بود)

موفق باشید.
1395/8/26
آقا خدایی قیافش خیلی خوب شده
1395/8/26
يجوري تعريف كرديد رفتيم تو رودخانه با انبوه سنگ كه داشتم دنبال عكساي رودخانه ميگشتم !!!
ماشين خوبي بود اگه نهايت قيمتش ٦٠ بود
كاش اين داشبورد شيك تا چند سال همينجور تميز و سالم بمونه!!!
جالبه بايد منتظر بمونيم خودروسازاي چيني پيشرفت كنن
تا ما ماشيناي خوبي سوار بشيم و خوشحال باشيم
1395/8/26
طراحی خوبه ، آپشن خوبه ، کیفیت هم بد نیست ، از نظر من میتونه در اینده با ماشینای روز رقابت کنه ولی الان هنوز به اون پختگی نرسیده ، درضمن از نظر من خرید یه ماشین کوچک تر و ضعیف تر ولی با اصالت خیلی بهتره ، مثلا هیوندا i20
1395/8/26
میدونم که این پست من رو هم نمیذارید ولی از تمام بررسی.های محصولات ام.وی.ام کاملاً مشخصه که از این تبلیغات بی نصیب نیستید. اینهمه اغراق .....
1395/8/27
برای کسایی ک میخوان ماشین چینی بخرم یه مثال میزنم چون خودمم داشتم ماشینای چینی دقیقا مثل خانومایی میمونن که به زور ارایش زیبا شدن بعد این ک میخرین متوجه میشین چه اشتباهی کردین




برام جالبه نویسنده هیچ حرفی از کیفییت و لذت رانندگی نزده
1395/8/27
درجواب اون دوستی که می گه ۱۳۶ اسب بخار نمی ارزه دوستان چرا با بی منطقی چینی ها رو ازشون می گید
چرا تیوولی با ۱۲۸ اسب بخار موتور۱۶۰۰ می ارزه ۱۱۰ پول بهش بدی و...
1395/8/27
اولا سانگ یانگ یک برند کره‌ای هست و برند کره‌ای از چینی خیلی بهتره
دوما ام وی ام x33s موتورش از سال 2006 تا الان همین بوده و تکنولوژی بالایی نداره
سوما سانگ یانگ رو با ام وی ام مقایسه می کنی؟؟؟ اصلا سانگ یانگ 80 اسب بخار باشه من یکی حاضر اگه پولشو داشته باشم حاضر نیستم x33s رو بخرم
و مورد آخر سانگ یانگ تیوولی مدل 1.6 لیتری 128 اسب بخاری فقط تو ایران اومده و بهتره مدل‌های دیگه رو هم بررسی کنی با موتور 1.5 لیتری 200 اسب بخار قدرت داره
1395/8/27
زیرا به دلیل اینکه تیوولی یه برند با کیفیت کره ای هست و mvm یه آشغال به تمام معنای جینی.....
1395/8/27
برادر تیولی محصول کاملا وارداتی کره جنوبیه ...
1395/8/27
شما هم که همه بررسی هاتون شده تبلیغات واسه شرکتهای وارد کننده ، دیگه سایتتون زرد شده انصافا
1395/8/27
متاسفانه نقطه ضعف مارو خوب بلدن "شاسی بلند" اصلا قدرت و گشتاور مهم نیست تک دیفرانسیل بودن مهم نیست فقط به یک خودرو برچسب "شاسی بلند" بخوره دیگه تمومه همه میرن سراغش چرا خودمونو گول بزنیم این خودرو همون سواریه که کمی ارتفاعش بیشتر شده همین ! اغراق در نوشتار و تعریف ها موج میزنه اینقدر تعریف و تمجید از ام وی ام منو یاد مطلب شما در مورد اوتلندر شوالیه نیمه جان می ندازه ! این کجا و آن کجا ولی در تست های شما مثل اینکه قضیه کاملا برعکسه ... امیدوارم بی طرفانه مطلب بذارید نه اینگونه تبلیغات .
1395/8/28
درسته یکم اغماض شده و جنبه تبلیغی شده این مقاله! ولی بازار و نیاز امروز مردم فقط شاسی بلنذه! حتی کسایی ک واقعا شاسی سوارن کم پیش میاد اف رود برن حتی یه بار. واسه همین کلاس کراس اورها مثل اسپورتیج و توسان اومد.
1395/8/27
متاسفانه سایت سابقا خوب خودروبانک به کاتالوگی برای تبلیغ ماشین های بی کیفیت چینی تبدیل شده.
1395/8/27
یه فیلم ازش میذاشتید بد نبود
1395/8/27
نویسنده دقیقا فازش معلوم اصرار خاصی بر بد گویی از کره ایی ها داره و حتی با این چینی ها مقایسه میکنه واقعا منظورتون چیه آقا محسن؟؟؟؟؟
1395/8/27
من تو یکی از نمایندگی ها که تست درایو داشت اگرم اشتباه نکنم نمایندگی خسروانی بود اسمش.تستش کردم به نسبت مدل های قبلی خیلی بهتر شده ظاهرشم جذاب تره.انصافا خوب راه میرفت
1395/8/27
تبلیغ مسخره ای بود!!!!!!!
بی صبرانه منتظر تصاویر و عکس های داخل رودخانه هستیم؟؟خخخخخ
1395/8/27
داداش مضنه آگهی چیه بگو ما یه ژیان داریم میخوایم با لندکروز 8 سیلندر مقایسش کنید 6 سیلندرم نیستها
1395/8/27
خر همون خره ، پالونش رو عوض کردن
1395/8/27
باز این اقای ال طاها جو گیر شد و با تعصبی که نسبت به ژاپنی ها داره این ماشین رو به کره ای مقایسه کرد برادر من هر چقدر هم چین پیشرفت کرده باشه فعلا به گرد پای کره ای ها نمیرسه اونم ام وی ام یا همون چری.اگر هم این فاصله کم شده پس با ژاپنی ها هم فاصله ای ندارن چون کره ای ها تقریبا به شونه ژاپنی ها رسیدن
1395/8/27
متاسفم برای شما که اینقدر تعصب دارین و جنبه شنیدن یکم حرف مخالف رو ندارین، اینکه چینی ها دارن به کره ای ها نزدیک میشن رو صد تا جا میگن از جمله مجله های قدیمی خودرویی، حالا شما یکم بزرگ شو و حتی اگه با نظر خودت یکسان نیست، حرف طرف مقابل رو بشنو، نه اینکه مثل بچه ها ...
1395/8/29
دقیقا کسری جان!!
ماشین کره ای (جنسیس g90) به عنوان یکی از سه فینالیست جایزه بهترین خودروی سال آمریکای شمالی (NACOY) انتخاب شده. بعد این آقای ژاپنی پرست داره دم از رسیدن این آشغال نا ایمن و بی کیفیت چینی به ماشین کره ای میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلا ماشین کره ای به دلیل بازار خوبی که تو ایران دارن هر کس بخوات تبلیغ یه برند کنه مجبوره از این پرت و پلاها بگه!!!
1395/8/27
ماشالا بعضیا چنان ایرادایی می گیرن، آدم دهنش باز میمونه! آخه عزیزمن، 70 تومن پول میدی، انتظار داری موهاوی سوار شی؟! انتظار داری لندکروز VXR سوار شی؟! جایی که یه دنای آشغال رو 42 تومن میدن، پژو پارس سال و پارسال و هرسال! رو با تکنولوژی 30سال پیش، حدود 40 تومن میدن، و بسیاری نمونه های دیگر، بعد واسه یه شاسی ! 70 تومن زیاده؟! بله، قیمتش بالاست. منتها فراموش نکنید که دلار نزدیک 4000 تومن شده. برید از مسئولانش بپرسید که چرا.
یه مقدار منطقی تر اظهارنظر بفرمایید. در ایران زندگی می کنید و اتفاقا فعلا همینه که هست. خیلی ناراحتید؟ برید بنز وارد کنید. چه میدونم، بنتلی بیارید. بازار داخلی فعلا همینه. انتظار نداشته باشید فلان مونتاژ کار با 1000تا کارمند بیاد در راه خدا و چون شما دوست دارید، ریالی سود نکنه.
1395/8/27
گل گفتی. به قول یه نمایشگاه داری ، بعضیا با 70 تومن پول انتظار دارن بنز اس سوار بشن.
1395/8/27
نه خیر ما انتظار نداریم موهاوی یا لندکروز سوار شیم انتظار داریم که صادقانه یک خودرو تست بشه بعدش هم با 70 میلیون ماشین ژاپنی هم هست درسته شاسی بلند نیست ولی کیفیت، دوام و برند مهم تره
1395/8/28
ببخشید کدام ماشین صفرکیلومتر ژاپنی 70 میلیونه تا من همین فردا بخرم؟؟؟ فکر کنم منظورت مزدا 2 باشه؟ چون ماشین ژاپنی دیگری در این رنج قیمت نمیشناسم. تازه اگه قیمتشم بالا نرفته باشه. مزدا 3 که حدود 110-120 تومنه. الباقی ژاپنی ها رو برو بالای 150 تومن.
ببینید شما حق داری. درستم میگی. منتها چیزی که هست اینه که انتخاب بین بد و بدتره. وقتی به جای خرکار های فولکس واگن، چانگان! وارد میشه، به جای قرارداد با تویوتایی که هنوز، هنوز کارینا و کریسیداهای 20-30سال کارش مثل ساعت کار میکنه، با رنو و پژویی که به نون شب محتاجن! و ویتامین کارگراشون رو از خون مردم ما تامین میکنن، قرارداد میبندن، همینه دیگه. شرکت پژو-سیتروئن، رنو و بقیه به عنوان خودروسازان مطرح! اروپایی( البتهه از دید برادران مونتاژکار!) ، چه جایگاهی در رنکینگ خودروسازان جهانی دارن؟؟ کدام مدل رنو یا پژو اصلا اجازه داره پا تو خاک آمریکا بذاره؟ از بس چرتن.بعد ما براش باید سرودست بشکونیم!! واقعیت اینه که مونتاژکار داره میبینه بازار تشنه اس. میخرن آقاجان. خوبم میخرن. دیگه مرض که نداره بره سراغ فیات، بره سراغ تویوتا، چه میدونم فولکس و... وقتی یه ماشین روش 100درصد سود میکنه، دیگه چه دلیلی داره خودشو زحمت بندازه؟؟!
1395/8/29
حالا تو چرا اینقدر فشار بهت آمده
1395/8/27
درود..
کلا خودرودی مزخرفیه.. از نظر بدنی ... توی تصادفات خیلی بدنه ضعیفی داره و با دانش کمی ساخته شده... سریع ضربه رو به تمام بدنه منتقل میکنه... اگ تصادف کنی تمام بدنه رو باید یا عوض کنی با بدی براتون بکشن... هیچ ایمنی ندارید.. کلا باید با آیت الکرسی رانندگی کنید..
1395/8/27
من با خوندن اين مقاله و مقاله ديگر بررسي اوتلندر 2016 به اين نتيجه رسيدم كه ام وي ام ايكس 33 خيلي سرتر از اوتلندره !!!!!!!!!! به اوتلندر لقب شواليه نيمه جان ميدين. به اين شاسي بلند ! به اوتلندر كه 100 كيلو از اين سنگين تر هست ولي 35 اسب قدرتش بيشتره ميگين نيمه جان ولي به ام وي ام ميگيد كشش خوب و قابليت آفرود ! آخه كي به ماشين تك ديفرانسيل ميگه آفرود !
آخه چري كجا و كره اي ها و ژاپني ها كجا...
1395/8/27
دوستانی که ایکس 33 اتومات دارند خرید انرا توصیه می کنند و استهلاک گیربکس ان مناسب است.
1395/8/27
دوستان چرا نمی خواهید قبول کنید کیفیت چینیها روز به روز بهتر میشه حالا درسته مردم ایران شدن موش آزمایشگاهی چینیها ولی دارن کار می کنن اشکالاتشون رو دارن کمتر می کنن این خودرو سه نسل داره وسال به سال عوض شده وکیفیتش خیلی بهتر از قبل شده می تونید ببینید کیفیتش واقعا بهتر شده چشمها رو نمیشه به روی حقایق بست مثل 206 نیست که بگن مدل85 بهتر از 95 هستش
البته دوستان در نظراتشون بازه قیمتی رو در نظر نمی گیرن مثلا با لندرور ایووک مقایسه می کنن بعضی وقتا !!!!
1395/8/27
با وجود موضوعی که دوستان میگن چرا گفته شده که چینی ها به کره ای ها دارن نزدیک میشن (که چه دلشون بخواد چه نخواد این اتفاق داره میفته) به نظر من نقد خوبی بود، شما وقتی داری در مورد یک ماشین صحبت میکنی، یعنی داری اون رو با هم رده ای هاش میسنجی، بله درسته این ماشین نسبت به ماشین های بالای 150 میلیون آشغاله، ولی نسبت به شاسی های 70 میلیونی گزینه نسبتاً مناسبیه، الکی نیاین اینجا کامنت بذارین فلان و بهمان
1395/8/28
تو بی زحمت برو راجب پرایدت نظر بده و نیا اینجا قد قد کنی
راستی تونستی پول قسط پرایدت رو جور کنی؟؟؟
1395/8/27
از این رودخونه پراید هم رد میشد!
1395/8/27
به جای این همه تعریف و تمجید بیاین پیشقدم بشید با سایتهای دیگه که بتونیم مثل یه عرب یا یه آفریقایی تو کشور آنگولا یا بورکینافاسو یا هر جای دیگه مثل منطقه آزاد خودمون بشه خودرو رو با قیمت واقعی بخریم .اونوقت به جای این گاریها در مورد ماشینهای معمولی رنج پنجاه شصت میلیون برای همه مردم صحبت میکنیم.اپتیما سراتو النترا و مزدا و تویوتا و حتی میشه در مورد بی ام و و بنز هم صحبت کرد.نه یه لگن با پول هم قیمت اسپورتیج و توسان 2017
1395/8/27
اونهایی که می گویند ایکس 33 اشغال است می توانند 170 میلیون تومان هزینه کنند و اسپورتج بحرند
ولی انرا با خودروی 70 میلیون تومانی مقایسه نکنند!!
1395/8/28
چرا انقد متعصبانه حرف ميزنيم!! چيني ها دارن پيشرفت ميكنن و خودشون به معيارهاي جهاني نزديك ميكنن و ما فقط نشستيم انتقاد ميكنيم!! از سال٢٠٠٦ تا الان شاهد تغييرات زيادي از لحاظ ظاهري و فني در X33 بوديم و اين يعني اهميت دادن به بازار و سليقه مردم!
1395/8/29
کجای کاریین حتی مردم چین هم خیلیاشون سوار ماشینای چینی نمیشن !! انوقت شماها دارین از این ماشینا دفاع میکنین ، نزارین کشور ما یه ازمایشگاه بشه برای رشد چینیها.
1395/8/28
به نظرم این مقاله زیادی تبلیغاتی بوده. من النترا دازم قدرتش حدود ۱۵۰ اسبه اگر ظرفیت پر بشه واقعا حس میکنی کشش خودرو هم کم شده. مخصوصا تو سربالایی ها.. حالا چطور اینماشین با این وزن و فول بار! اصلا مشکلی نداشت!! ولی جدای از اینا چینیها هم دارن پیشرفت میکنن. مخصوصا در مقابل ارزش پرداختی که فوق العادس. ولی دوستان دولت با تعرفه سنگینش باعث میشه ک ماشین های خازجی بالا باشه قیمتش وگرنه با تعرفه حتی ده درصد قیمت این ماشین یه چیزی در حد توسان نیو فیس و اسپورتیجه! انچنان هم فک نکنین چینی ارزونه
1395/8/28
به زودی بهمن موتور شاسی بلند جدید مزدا رو مونتاژ میکند اونوقت میفهمین کره و چین کجای بازی هستند موتور 2400 با توان اسب 190 بخار با تکنولوژی اسکای اکتیو sky active 2015
1395/8/29
وصد البته با قیمت تلسکوپی!!
1395/9/13
وا ...موتور 2400 با قدرت 190؟؟؟؟ کم نیس؟ جک اس 5 با موتور 2000 ..174 اسب بخار داره ...مقایسه نکردم ولی فک کنم ی کمی کمه واسه این حجم موتور
1395/8/28
سلام ببخشید یه سوال داشتم چطور ام وی ام x33 دنده ای و اتوماتیک 139 اسب بخار قدرت داره ، از اینم قدیمی تره ولی این فقط 136 اسب بخار؟؟
1395/8/28
من 1 ماهه که x33s رو خریدم ازش خیلی راضی هستم . تنها بدی که ازش دیدم بحث تامین قطعات هست که بسیار ضعیف بود چون یک پراید بدون ترمز از پشت بهم زد و سپر و در صندوق عقب شکست ، حدود یکماه هست که ماشین در نمایندگی هست !!! قطعاتش تولید نشده بود و تازه یک هفته است که قطعاتش رسیده و دارن روی ماشین کار میکنن.
1395/8/29
1 ماه هست خریدی 1ماهم هست تو نمایندگیه؟!!!!!! تو اصلا این ماشینو راه بردی که ازش راضی هستی؟؟؟ میخوایین تبلیغ کنید به متن تبلیغ بیشتر توجه کنید
1395/9/19
الان که این ماشین و سواری از نظر فنی و راحتی ماشین خوبیه؟؟
1395/9/26
1 ماه هست خریدی 1ماهم هست تو نمایندگیه؟!!!!!
ههههههههههههههههههه
1395/8/28
به نظر من این مقاله با توجه به رقبای هم رده ای خودش نوشته شده، و درسته، یکم ملایم نوشته شده ولی با توجه به اینکه رقیبش لیفان X60 هست، خیلی هم خوبه
1395/8/28
بابا تعطیل کنید بره واقعا تست و بررسی بیخودی بود
آقای آل طه همیشه نشون دادن ک دشمن خودروهای کره ای هستن
این رو توی تک تک تست های بررسی ژاپنی نشون داده
ولی اخیرا نشون دادن ک چینی ها هم در حد همون آشغال های ژاپنی هستن
کره با اقتدار صدرنشین بهترین خودروساز آسیا هست و تویوتا و مزدا و چری و لیفان خیلی مونده تا برسن به هیوندای و کیا..
حالا ک اینقدر جانب دارنه بررسی میکنید و چینی دوستا و ژاپنی پرستا رو شادکام میکنید بزارید ما
جماعت پر افتخار کره ای سوار هم کمی جانب دار باشیم تا چشم و گوش این ملت باز بشه
زنده باد کره ای و کره ای سوار
تو کشور های جهان سومی مثل ایران قدر کره ای رو نمیدونن و به بی ام دبلیو میگن بی کیفیت
عوضش قدر آشغال های ژاپنی و چینی رو میدونن!!!
1395/8/29
اگه داش محسن آل طه دشمن کره اییاس خب تو نیا تو سایتش نظر بده.
صفحه النترارو که کلا مال خودت کردی!!!
1395/8/29
حالت خوب نیست منم کره ای سوارم ولی حالت خوب نیست
1395/8/29
دوست عزیزی که تکنولوژی زاپن رو در کنار چین قرار میده،لیاقتش همون کره ایه آشغاله که مثل چین بیست سال پیش اومد تو بازار و هیچکس بهش اعتماد نداشت و الان هم نداره.از سر ناچاری مردم کره ای سوار میشن نه دلخواه،چون با لابی مافیای خاندان گرامی فقط کره ای ها اجازه ورود به کشور داشتند تا مدت ها
1395/8/29
حاجی حالت خوبه؟
تویوتا و لیفانو داری یکی میکنی؟؟؟
مرسی اه
تنها چیزی که میتونم بگم
1395/9/1
عمو جان چند سالته؟
1395/9/7
ساقیط کیه؟؟
1395/9/10
برادر شما سواره باش سوار کره ای و ژاپنی و چینی یا هر کی خواستی باش ، فعلا اونا سوارند و ما ...
1395/9/10
به افتخار ساقي محترم!!!
1395/9/30
خخخخخ حالت خوب نیست یه سری به خودت بزن از هرکی بپرسی ماشینای ژاپنی بهترین و با کیفیت ترین ماشینای دنیان من نمیگم کره بده ولی یه تایر ماشین ژاپنی میارزه به کل شرکت کیا و هیوندای تازه اقای محسن ال طه کاملا واضحه که بی طرف هست شما مشکل داری بهترین برسیی هارو ایشون میکنن هیچ کس هم به خوبی ایشون نمیتونن ماشین برسی کنن ناراحتی نبین خودروبانک پرچمش همیشه باللللللللللللللللاااااااااااااسسسسسسسسسسس
1395/10/3
یا خدا
آشغال های ژاپنی؟!!
1395/8/29
دمشون گرم. اگر ایران میخواست همچین خودرویی تولید کنه باید 200 میلیون پیاده میشدی. واقعا چینی ها خوب پیشرفت کردند. دوستازه مدل تیگو 3 یا ام وی ام ایکس 22 رو هم توی همین سایت دیدم. اونم واقعا طراحی جالبی داره. خاک بر سر خودروسازی ما که بعد از نیم قرن تولید خودرو ، هر ده سال یه بار چراغ و داشبورد از ماشینهای 30 سال پیش فرانسه عوض میکنند و بدبختی اینجاست که کیفیتشون هم هر روز بدتر از دیروزه
1395/8/29
هرجا تست یا مقاله ای راجب یکی از ماشینا مدیران خودرو دیدین چشم بسته ازش بگذرین برین .
جالبه چیزی که در مورد ماشین های دیگه تا پیچ و مهره ماشین پیش میرن و ملاک کیفیت بنز اس کلاس باید باشه اینجا برعکسش انتظارات در حد پیکان 57 پایین میاد و از عبارت مگه لنکروزه 8 سیلندر هست ؟؟؟ استفاده میشه !
ماشینی که نه ایمنی داره و مصرفش در حد نیسان آبی 40 سال پیشه میشه ستاره برتز شاسی های کشور .
همین که ماشین امداد مدیران هم تو تست شرکت داشته خودش نشون دهنده همه چیز هست فکر کنم مسئول فروش مدیران خودرو مقاله رو نوشته :D
1395/10/13
نمال باوووو. تو برو همون ماشین ۲۰ سال پیش فرانسه رو با چند برابر قیمتش از ایران خودرو بخر و یه هفته دیگه از همه جاش صدا بزنه تو. برو .
1395/8/29
چه بخواییم قبول بکنیم چه نکنیم خودرو سازان چینی دارن هر روز پیشرفت میکنن و به نظر من تا چند سال دیگه شاهد رقابت بین اونها و ژاپنیها و کره هستیم و ما هنوز اندر خم این هستیم که پراید و پژو405 را متوقف بکنیم یا نه
1395/8/29
اين خودرو اگه تو بازار منطقه آزاد وارد ميشد قيمتش بيشتر از 30ميليون بود آيا؟
1395/10/1
اره
1395/8/29
اون خطوط قرمز استفاده شده روی داشبورد و طراحی داخلی اصلا به دل آدم نمیچسبه ، مطمئنا بعد مدتی هم چشم رو خسته میکنه ، این ماشین هر کاری که کنن یه ماشین خانوادگیه ، نمیدونم چرا به زور میخوان اسپرت جلوه بدنش !!
در مورد مقاله هم اینکه وقتی شرکتی تست درایو میزاره و نویسنده بر اساس تست درایو میره ماشینو تست میکنه خیلی دنبال نقد منصفانه نباید باشیم متاسفانه !!
1395/8/29
قدرت نويسندگيتون عاليه آقاي آل طه ، وقتي تستو مى خوندم اصلا برام خسته كننده نبود و كل متن رو با اشتياق خوندم، اما اي كاش يه ذره بيشتر از ضعفاش نسبت به رقبا حرف مى زديد
1395/8/29
ماشین کره ای (جنسیس g90) به عنوان یکی از سه فینالیست جایزه بهترین خودروی سال آمریکای شمالی (NACOY) انتخاب شده. بعد این آقای ژاپنی پرست داره دم از رسیدن این آشغال نا ایمن و بی کیفیت چینی به ماشین کره ای میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلا ماشین کره ای به دلیل بازار خوبی که تو ایران دارن هر کس بخوات تبلیغ یه برند کنه مجبوره از این پرت و پلاها بگه!!!
1395/11/9
این با خودروی 550میلیونی مقایسه میکنی!
1395/9/1
من نسل قبلی این ماشین رو داشتم
و اتفاقا 1 سفر شمال هم با اون رفتم و 1 روز بعد از این که از شمال برگشتم ماشین رو برای فروش گذاشتم و کلی زیر قیمت مجبور شدم ردش کنم بره از بس که ماشین از نظرکیفی و فنی وضعش خرابه باور کنید پژو پارس و سمند 1000 شرف دارن به این ماشین
اشتباه محضه خرید این ماشین مزخرف که خودچینی ها هم حاضر نیستند بخرنش اونم 70 میلیون تومان
این ماشین خیلی بیارزه 30 میلیون باشه
این ماشینچینی ها هم بازار دسته دوشون واقعا مزخرفه باید کلی زیر فی بزاری تا 1 نفر بیاد بر داره
1395/9/1
اتفاقا بنده ام وی ام 530 داشتم که با ایکس 33 نسل قبل موتور و گیرکس مشابه دارد که تا کیلومتر 110000 که فروختم
بغیر از مصرفی ها هیچ هزینه ای برایم نداشت!!اگر چیزی می نویسیم سعی کنیم حقیقت داشته باشد!!
1395/9/15
سلام اینا همه حرفه.......عمل کو .....خط تولید بنز بیار.... نه چینی....سایپا و ایران خودروی....بی کیفیت تکراری.......
تو صنعت هسته ایی و فضایی و جنگی باید هم پای آمریکا باشیم و کم نباشیم........
اما پای ماشین و جون آدما که میاد
دوج و شورلت و کروت و اینا بده وارد نشه یا ۲۰۰ درصد گمرکی تا کی باید آشغالارو به مردم تحمیل کنیم
ماشین ۲۰ ملیونی و ۵۰ ملیون میدیم ماشین ۹۰ ملیونی رو ۲۷۰ ملیون میدیم این پولا تا کی .......آیا بس نیست...
1395/9/9
متن بسیار متعصبانه بود و من مطمِِئنم که این ماشین جوری که این اقای ال طه میگن نیس ......نمیگم به درد نخوره ولی خیلی نباید روش حساب کرد....نمیدونم چرا خودشونو اینهمه اذیت کردن واین متنو تایپ کردن کافی بود فقط مینوشتین ماشین عالی در حد پورش ...بعضیا هم بیشتر خوششون میومد....هرکی ندونه جوری از این ماشین تعریف کردین که از لکسوس تعریف نمیکنین....بررسی هاتون قبلا بیشتر طبق عقل و مشاهده از نزدیک بود ولی الان چشاتونو میبندین و کاملا متعصبانه و طبق اینکه هرکی پول بیشتری داد بررسی میکنین.
1395/9/10
عزیزان کلاً بازار. خودرو مارا نمایشگاه داران تعیین میکنند حتی رنگ ماشین رو نگاهی به تنوع رنگ ماشینهای موجود بیندازید متوجه میشوید
در مورد. ماشینهای ساخت چین هم اگر از این آقایان بپرسید پاسخ میدهند که هنوز. جواب نداده نخر
اگر دوتا سوال در مورد مشخصات فنی ماشین بپرسید جوابهایی عامیانه و غیر علمی میشنوید.
واقعت امر این است که خودرو سازان چینی بسرعت در. حال رشدهستند ومقایسه ماشینهایی که درسالهای قبل از چین وارد شده با اکنون به این واقعیت پی میبرید. که این صنعت در. چین بسرعت رو به رشد است
اگر. واردات ماشین از چین نبود احتمالا خودرو های داخلی را با قیمتی دو برابر بایستی میخریدید ضمن اینکه با مقایسه سطح گارانتی میتوان به افزایش سطح کیفی خودروها نیز. پی برد
و بقول معروف هر چقدر پول بدی آش میخوری
1395/9/19
چقدر بعضی از افراد این سایت آدمای بیخودی هستن!
تعصب و دروغ و خشم ناشی از حسادت از کلام این افراد میباره !
یه ماشین تست کردن
هزار تا تحلیل دروغ از بغلش زده بیرون!
*چینی آشغال!
*کره ای آشغال!!
*ژاپنی آشغال!!!
جون من تعارف نکنید...می خواین بقیه شو من بگم؟
...*آلمانی آشغال!!!! پناه بر خدا!
چقدر ما ایرانیاااا بی انصافیم!!
ایرانی بی انصاف نیست...این بی انصافا ایرانی نیستن!
آخه پسرجان چی به تو میرسه که به دروغ از لفظ آشغال و...برای یه ماشین استفاده می کنی؟؟؟
ژاپنی آشغال؟؟...آخه بی انصاف من خودم کره ای سوارم
تا وقتی هم که کره ای باشه ژاپنی نمی خرم...دقیقا به همون دلایلی که اکثریت مردم کره ای می خرن...بگذریم
ولی
تویی که به ژاپنی میگی آشغال...برو یکمی بزرگ شو
برو از این حرفای بچگونه نزن!
تویی که به چینی هم میگی آشغال...تو هم برو بزرگ شو
بابا یکمی چشمامونو باز بکنیم..این حرفا بده، عیبه!
کاری ندارم که توی ایران قیمت ها ده برابره...ولی در هر صورت هر چقدر پول بدی، آش می خوری
چینی در حد قیمتش کار میکنه
ژاپنی و کره ای در حد قیمت خودش
یکی نیازش به سمت کره ایه...یکی میل ژاپنی داره..یکی استطاعت مالیش نمیرسه،، چینی میخره
یکی اصلا پولشو بند ماشین نمی کنه میره ایرانی میخره
خلاصه هر کسی عقل داره و بر اساس نیازش ماشین میخره
دلیلی نداره که اینقدر دروغ و تهمت و توهین بی پایه و اساس توی یه سایت رواج پیدا کنه...تو که کره ای داری یا اصلا کره ای دوستی که نباید به ژاپنی بگی آشغال!! تویی که ژاپنی داری هم حق نداری به کره ای بگی آشغال!...بابا به ولای علی با این حرفا فقط خودتونو مسخره کردید.
حالا خداروشکر این فضا کاملا مجازیه...فضای مجازی هم اسمش روشه! و الا اگر قرار باشه در عالم حقیقی ما ایرانی ها اینجوری به جون هم بیفتیم که اصلا نیاز به دشمن نداریم!
1395/11/8
سلام
ای ول! بخدا راست گفتی. دمت گرم!!!
1395/11/11
یکی از همین دوستان که خیلی بد گفته بود آخرش معلوم شد که اصلا غیر از پراید ماشین دیگه ای سوار نشده بعد نظر میده در حد کارشناس فنی
1395/11/21
ای ول چقدجای خوشحالیه که بالاخره یه هموطن در این سطح فرهنگ و شعوروجودداره ...
1395/11/28
شاید در نگاه فنی به نظر عالی نباشد ، اما در یک نگاه کلی باتوجه به رنج قیمت آن دارای امکانات خوبی است. البته اگر زیر 70م بود ( البته با توجه به قیمتش در کشور چین)و..حتماً می ارزید.
1395/9/19
این ماشین در قبال سایپا و ایرانخودرو شاخه.پس لطفا نظر معقولانه بدید.
1395/9/28
سلام
من از وقتی دیدم بچه باجناقم که ۱۱ سالشه با بچه برادر زنم با هم دارن تو کی از این نظرخواهیا سره ماشینایه باباشون نظرات کاملا حرفه ای میدن البته خودمم باورم نمیشد نوشتهاشونو مثله دوتا کارشناس نوشته بودن ولی کاملا احساسی و از روی مارک ماشینای باباشون دیگه زیاد به نظرات اعتنا نمیکنم اینا هم زیادشون همینطوری نوشتن 😀
1395/10/7
خداااا وکیلی من مقاله های تستای چینیارو خوندم،همشوووون طرف چینیا گرفته شده و نویسنده کاملا محتاطانه این کارو انجام داده،من با این ماشین فقط یه روز به اندازه 180 کیلومتر رانندگی کردم،از خشکی صندلش کل ستون فقراتم درد میکرد،شتاب در حد همین 405;سمند خودمون،مصرف در این حد،واقققعا به نسبت پولش ارزش نداره،تو این رنج ویتارا،یا ماکسی یا مزدا ،ازرا و خیلی ماشینای کار کرده هستن که تفاوتشون فااااااحشه،من خودم سوار ماکسیمای 81 شدم،کارکردشم بالا بود،از بس این ماشین نرم و راحت و بی صدا بود باورم نمیشد بعد نزدیک به یک دهه از عمر ماشین،اینطوری رو پا باشه،خداییش این چینیا ماشین نیستن،فقط برند جک چینی نسبتااااا بهتره که قیمتاشم بالاس و باز دست دوم هایی زیادی هست که میتونه انتخاب خوبی باشه
1395/10/16
تابلو هس داری دروغ میگی همه دنیا میدونن که چین از اول خودرو های کم مصرف میزنه پس چرا داری دروغ میگی
1396/2/9
بدترین برند چینی جک هست
دروغ چرا ؟
1395/10/8
اقا من 2 ماهه این ماشین رو دارم واقعاااااااا راضیم ازش فوق العادست نسبت ب قیمتش هیچ مشکلی هم نداره از لحاظ فنی چهرش هم واقعا نسبت ب قبل بهتره شده از دوستانی ک تا حالا این ماشین و حتی ندیدنه خواهش میکنم نظرات الکی ندین و چهره این ماشینو الکی خراب نکنید
1395/10/10
باسلام اگر امکان داره یه تست ویدیویی ازاین ماشین داشته باشید اقای ال طه
1395/10/16
ماشینای ایرانی مثل تخم مرغ شانسی میمونه باز چینی ها که واقعا ماشینایی میزنن که صد می ارزه به ماشینای ایرانی مناز این ماشین که واقعا خوشم اومده
1395/10/16
ارزش خرید نداره بازار نداره افت قیمت وسایل نداره کیفیت ساخت نداره در کل ضرر
1395/10/20
در اینکه قیمت ماشینها در ایران چند برابر همه جای دنیاست شکی نیست . یعنی شما با پولی که اینجا برای یک ماشین چینی میدی میتونی در هرجای دنیا یک ماشین خوب بخری !
این رو هم همه میدونن که تا چهار پنج سال قبل میشد با هفتاد میلیون رفت سراغ ماشینهای خوب اروپایی . تا اینکه یکهو پراید هفت میلیونی شد بیست میلیون و باقی قضایا !!
اما از همه خنده دارتر اینه که حتی الان که دارن ماشین بی کیفیت رو به چند برابر قیمت به مردم بیچاره میفروشن ، باز هم میان و تا جایی که میتونن از همین ماشین به درد نخور میزنن و کم میذارن . مثلا اغلب این ماشینهای چینی ، مثل همین MVM X33S و یا Lifan X50 ، در همه جای دنیا با سیستم کامل ESP شرکت بوش فروخته میشه که هرچند عالی نیست اما کار میکنه . بجز ایران . یعنی اینجا خبری از سیستم پایداری الکترونیکی ماشین نیست . سیستمی که گاهی تا چهل پنجاه درصد باعث کاهش تصادفات میشه . دوباره مرور میکنم ، ماشین به درد نخور میارن ایران ، با چند برابر قیمت میفروشن ، خدمات پس از فروش و تامین قطعات درست و حسابی هم ندارن ، بعد هم امکانات ایمنی اون رو به شکل وحشتناکی حذف میکنن تا اون ماشین تبدیل به یک ارابه مرگ واقعی بشه . این دیگه انصافا تقصیر چینی ها نیست . این تصمیمیه که مسئولین وزارت صنعت و معدن و راهنمایی و رانندگی و شرکتهای مونتاژ کننده میگیرن . در واقع جون مردم رو با سودهای خودشون معامله میکنن . کاری که حتی خود اون چینی ها هم در مملکت خودشون جرات نمیکنن انجام بدن . اینجاست که آدم واقعا میخواد مغزش رو بکوبه به دیوار !!!
1395/11/4
حرف بیخودی نزنید و مردم رو گمراه نکنید، درسته نمیشه با ماشین کره ای یا بالاتر مقایسه کرد اما ماشین مناسبیه من دو ماه خریدم و نسبت به قیمتش کاملا راضیم ،طرف یکبار سوار نشده میگه اشغاله!!!!بعد میره 50 میلیون میده ایران خودرو میخره،ضمنا قبلش توسان داشتم بخاطر نیاز به پول فروختم و این رو خریدم الان هم کاملا راضیم.
1395/11/20
بسیار برای من جای تعجب داره ادبیات برخی دوستان و واقعا هدفشون جلب توجه هست یا گمراه کردن مردم نمیدونم و ما ایرانی ها بد دهانی میکنیم که دیده بشیم و با ما وارد بحث بشن دیگران و این واقعا جای تاسف هست که نظراتشون غیر واقعی و گمراه کننده هست
ما با صنعتی مواجه هستیم که کاملا مهندسی شده و شما در محدوده ی قیمت تولیدات داخلی هیچ رقیب غیر ایرانی رو نمیتونید پیدا کنید و گپ ما بین این خودرو و خودرو سازان خوب آسیایی و اروپایی بیش از چهار برابر قیمت داخلی ها هست پس این فاصله با خودرو های تولید چین پر شده
دوستان نه خودروی چینی قرار هست جای کره و ژاپن رو بگیره و نه تولیدات داخل به این زودی ها قرار هست به برخی تولیات چینی برسند و دلیلی هم نیست که این اتفاق رخ بده
بنده یک سال هست که علی رغم نظرات نابخردانه و از سر ناآگاهی خیلی سایت ها ام وی ام ۵۵۰ دنده ای خریدم و بی ترید با اینکه حدود ۲۵ درصد بیش از گران قیمت ترین خودرو تولید داخل یعنی دنا پول دادم اما حداقل ۵۰ درصد کیفیت و کارایی بیشتر گرفتم و الان هم ۵۵۰ رو میخوام بفروشم و ایکس ۳۳ اسپرت بگیرم
من زمانی از ایران خودرو با ۲۷ میلیون سمند ال ایکس خریدم و تا ۳۰ هزار کیلومتری حداقل ۶ میلیون بابت رفع نواقص تولیدیش هزینه از جیب کردم از دسته راهنما و عایقکاری شیشه و مشکلات موتوری گرفته تا جایی که فهمیدم اتاق کج تولید شده و رباتی که رنگ میخواسته کنه بدنه رو کالیبره نبوده و آب وارد اتاق میشه و فروختم ماشین رو لذا وقتی قیاس میکنم سواری ، صدای داخل اتاق توان موتور ایمنی امکانات تفاوت از زمین تا آسمان هست و من اگر چینی میخرم و ایرانی نمیگیرم و نخواهم گرفت چون میدونم سیاست دولت بر خیانت به مصرف کننده با شعار تولیدات داخل و سود بیشتر خودش هست لذا صادقانه چینی میخرم چون ایمنتر به روزتر و البته با بی دردسر تر از بسیاری خودرو های داخل هست نه اینکه خودرو با موتور ۲۰۰۰ بخرم تا حس کنم سوار سراتو شدم یا لیفان ۸۲۰ بگیریم فکر کنیم کمری سواریم خیر ما انتخاب میکنیم چینی رو چون از تولیدات خودرویی ایران نمیخوایم خریدی انجام بدیم و ازش به ستوه اومدیم
1396/1/8
با عرض سلام
من خودم تقريبا تمام ماشينهاي إيراني رو از پرايد گرفته تا دَنا تست كردم و حتي يه مدت كوتاه توسان داشتم و خيلي هم راضي بودم از سواري و آپشنهاي موجود.تا اينكه فروختم و دوباره رو اوردم به ماشينه إيراني.الان ميخام x33بگيرم
با احترام به نظرات تماميه شما دوستان بايد بگم كه من به ووسطه شغلم چين و كره زياد ميرم و چيزايي كه ديدم واقعا بازم جالب توجه بود
تَو چين حدود ٨٥ درصد ماشيناشون از خارج بود يعني بنز و بي ام و و ايودي و پژو ٢٠٠٨و گاهي هيونداي اما تَو كره ٩٠ درصد ادما ماشينه كره اي داشتن يعني از هر ١٠ تا ماشين يكيش به زور خارجي بود كه اين يعني احترام به توليد داخل و سازنده هم در جوابه اين احترام ماشينه با كيفيت توليد ميكنه.جالبتر اين كه تَو كره همه گوشيه سامسونگ داشتن و اوني كه اپل داشت يه سامسونگ كنارش داشت كه تَو چين بر عكس اين قضيه بود. تَو كره مردم به صنعتشون لعماد ميكنن احترام ميزارن و جوابشو ميگيرن اما تَو ايران قضيه بر عكسه.
هر كسي بر طبق وسعش خريد ميكنه يكي ميتونه ماشينه خوب بگيره خب مباركش باشه يكي هم نميتونه پرايد ميگيره.
مهم اينجاست كه مسؤلين نميخان ماشينه با كيفيت بدن دست مردم.
ماشينه چيني در نوعه خودش براي سواريه ٥ ساله خوبه كه گارانتي و خدمات داره.
بازم ميگم تمامي نظرات قابل احترامه و اين حرفا فقط نظره شخصيه من بوده.
1395/11/24
ماشبن بی صدا و عالی با اپشن های فوق العاده
1395/11/27
بنده مدت ده سال خودرو تولید داخل سوار شدم چند نمونه داشتم 405.206.سمند ووو در حال حاضر به مدت پنج سال میشه دارم چینی سوار میشم 530.550. خدا وکیلی صنعت خودروسازی چین از ایران خیلی جلوتره تو این مدت فقط آب و روغن و مصرفی ها تعویض شد به لحاظ فنی نرمی ابشن و به روز بودن خیلی از این تولیدات داخلی سر ترن حالا مقایسه كردنش با خودرو های اروپایی یا كره ای بحث فرق داره دو سه برابر این ماشین تو ایران قیمت دارند هر چی پول بدی اش میخوری
1395/12/17
سلام این ماشین عالی تا وقتی سوار نشی نباید نظر دروغ بدید ام وی ام مارک خوبی من خیلی ازش راضی هستم
1396/3/2
خدا تو و ام وی ام را براهم دیگه نگه داره
1396/1/12
سلام و ارادت خدمت دوستان عزیز؛
دوستان کسی از میزان ایمنی یا تست تصادف این خودرو آمار داره ؟
ممنون میشم در اختیار ما بذارید. برحسب اتفاق این ماشینو دیدم همه جوره سعی شده مشتری پسند باشه و راننده و سرنشین راضی باشن فقط مونده از crash test نمره ی خوبی گرفته باشه تا انشاالله بخرم
1396/1/26
سلام من دو ماهه دارم با اینکه ترس و وسواس داشتم واقعا سواریش راضی کننده است.
مهمترین نکته اینه که هرچقدر پول بدید آش میخورید. و باید ماشین رو با ماشبن صفر هم قیمت خودش مقایسه کنید. نکات قوت این ماشین طراحی زیبا شاسی بلند بودن سایز مناسب شهری وشرایط فروش خوب است.اگر شتاب یا نرمی خیلی براتون مهمه باید برید سراق دنده دستی یا کلا یک گزینه دیگه..موفق باشید.
1396/1/30
من تا حالا ماشین نداشتم ولی ماشین های مختلف زیادی رو سوار شدم از کره ای و ایرانی و چینی و مطالعه ام در مورد خودرو زیاده با توجه به پیشرفتی که در صنعت خودرو سازی چین میبینم و هزینه هایی که برای این صنعت به کار میگیرن در آینده ایی نزدیک خواهیم دید که بهترین آسیا خواهند شد حتی سرتر از ژاپن . الان نه ولی در آینده ایی نزدیک کسی در چین سوار خودرو های اروپایی و کره ای نخواهند شد و تمام کشور از برند خودشون استفاده خواهند کرد . چین در صنعت حرف اول رو در دنیا میزنه پس درست کردن خودروهای با کیفیت براش کار سختی نخواهد بود فقط کمی زمان لازم است.
1396/3/2
شما نظر ندی کسی نمیگه بی نظری نری جایی از این نظرها بدیا
1396/10/12
تلاش کنی به هدفت میرسی خوبیش اینه که مونتاژ کا نیستن تولید میکنن ، خلیل نظر نداری فضولی نکن تو نظر مردم
1396/2/1
عالی بود ولی در مورد مصرف سوخت و کیفیت سواری وفروش دست دوم تو بازار چطوره
1396/2/4
سلام دوستان منم میخوام MVM X33S بخرم. الان 7 ساله که لیفان 520معمولی دارم خیلی هم ازش راضیم. امسال عید 3400 کیلومتر باهاش راه رفتم. یعنی برای مسافرتهای طولانی هم عالیه. کم هزینه محکم و راحته. از ماشینهای ایرانی خیلی خیلی سر تره.
1396/2/14
سلام من الان یک ماهه یک x33s خریدم بعد از صدو پنجاه کیلومتر این مشکلات رو دیدم:
موقع تعویض دندها صدای غرش موتور زیاده و کاملا میشه حس کرد حسابی بنزین نوش جون میکنه
دکمه بالابر شیشه رو که ول کنی شیشه به بالا رفتن ادامه میده
نور چراغهای جلو اصلا تنظیم نیست
وقتی دنده حرکت رو میزنی گاهی به اشتباه دوربین دنده عقب فعال میشه
ترمزهاش صدا میده که خب احتمالا یکم کار کنه بهتر میشه
مثل اکثر جنسهای متوسط چینی. بعضی قسمتهاش دکوریه..مثل خروجی اگزوز که دو تا دکور داره
ولی ...امکاناتش خوبه..راحتی نسبی داره..جا داره
1396/3/12
سلام. دوست عزیز من خودم الان حدود 6 ماهه که این ماشین رو دارم و ده هزار کیلومتر هم باهاش راه رفتم. برام جالبه که هیچکدوم از این ایراداتی رو که فرمودید نداره و در کل هم ازش راضیم. هم بلحاظ نرمی، هم بلحاظ آپشن و هم بلحاظ شتاب و مصرف بنزین در حد معقول و خوبه.
1396/3/24
دوس عزیز به نظرم شما فکر کردی خودروی بالای صدملیون خریدی یا قبلاً تو پژوسمند نشستی فکرکردی خیلی پولدادی میباس افرود بدنت
کل قیمت این خودرو79تمن هس بیش از اینم که هسته توقعی ازش نیس
1396/5/10
دوست من شیشه ها اینجورن که اگه تا ته فشار بدی به صورت اتوماتیک میرن بالا:/
مشکل فنی نیس باید یکم فشار بدی دکمه رو
1396/2/15
من ترجیح میدم رنو داستر فرانسوی با اصالت رو بخرم این ماشین چینیه و زمانی که 100 تومن تو ایران فروش میره دیگه خدای عالم میدونه قبل از گمرکش چنده بوده من عموم رنو داستر رو داره فرانسویه با کیفیته آپشناش ازین بهتره و با اصالته و در ضمن توی این رنج قیمته شک نکنید
1396/3/14
سلام عزیزم بنده همیشه مخالف خرید جنس بی کیفیت بوده و هستم ولی بعد از تحقیق بسیار به این نتیجه رسیدم تا نخری و استفاده نکنی نظر بی خودی نباید بدید ضمنا عموی شما داره چند ساعت شما رانندگی کردید که میگید خوبه یا بده از فضل پدر تورا چه حاصل عزیزم
1396/2/20
آرین جان : قطعا کسی بخواد صد تومن هزینه کنه ویا کمی بالاتر همون داستر ویا دسته دوم اروپایی میگیره ولی مشکل سر همون پول لامصبه
1396/2/23
من يه يك ماهي ميشه كه x33s گرفتم و پشيمونم بخاطره شتاب فوق العاده ضعيف در سر بالايي و صداي فوق العاره زياد موتور و اگه ديديد در حالت كولر گرفته شده ماشين تو سر بالايي پرايد سبقت گرفت ازتون سرتون نكوبيد به جايي فقط ارامش خودتون حفظ كنيد
1396/4/1
واقعا آقا رامین گل گفتی که من هم حدود ۲۰ روز خریدم سر بالایی پراید و پژو و همه از ما سبقت میگرفتند ما هم با خانواده از خجالت الکی به مناظر اطراف نگاه میکردم و آروم حرکت می کردیم 😥😥😥
1396/10/8
خب بلدنیستن مشکل ازماشین نیست حالت های مختلف رانندگی داره من خودم x33$دارم ازهرنظرعالیه.حرف شمامثل دوستمون میگفت شیشه تاآخربالامیره دگه نمیدونه یکی ازراحتی های این ماشین هسته
1396/11/17
باسلام،من این خودرورو ندارم ولی نشستم داخل خودرو،شما حالت رانندگیتو عوض کن شتابشم خوب میشه،صدا اصلا اونچنان که شما میگی داخل نمیاد،درعجبم درمورد خودروهای چینی اگه عین من خوب نظراتو ببینید همه ی انتقادات یجوره،و این نشون میده میخوان ماشین های اشغال ایرانی رو بفروشن و تو سر چینی ها بزنن،دروغ نگو زشته
1396/12/5
من اين خودرو دارم و سربالايها رو با 120 تا 140 كيلومتر بالا ميره
1396/3/6
هر كي شك داره بدون شك بخره من يه هفتس تحويل گرفتم همه چيش عاليه اصلا كم نمياره جي پي اس سخن گو داره جاي دوربينارو هم ميگه خلاصه خيلي راضيم بدون شك بخريد..
1396/3/12
آقا مهیار !!!!!!!!!!!!!! مجبوری مگه " GPS سخنگو رو از کجاش در اوردی !!!!!!!! آقا مزخرفه باور کنین اگر یه روزی بورکینافاسو خودرو به ایران صادر کنه قطعا از این گاری سرتره " من نمیدونم بعضیا طوری از آپشن حرف میزنن انگار قراره سوار آپشن بشن " آقا من اشتباها خریدم و با کلی زیر قیمت دادم رفت " باور کنید اگر بخرید قطعا پشیمون میشید ..... آقا گول نخورید
1396/3/16
gps سخنگو داره!!!!!!!'بسم الله داري در مورد ام وي ام صحبت ميكني ديگه؟؟
1396/4/12
با سلام. بنده چند مدتی هست که ایکس 33 اس خریدم و قبل از اون هم اتومبیل نداشتم. نسبتا اتومبیل راحتی هست و صدای موتور در اتاق شنیده نمیشه در حالت شهری دور موتور حدود 2.5 نگه میداره که مصرف سوختش رو به حدود 10.5 تا 11 میرسونه.7 دنده داره که باعث میشه تعویض دنده ها سریع باشه و دور موتور ثابت بمونه و غیره که خیلی خوبه.فرمان نرم و تو دستی داره. کولر خوبی داره و خوب خنک میکنه.سواری جذابی داره و تعویض دنده اصلا حس نمیشه ولی فنربندی خشکی داره که باید از روی سرعت گیر با ملاحظه رد شد.عملکرد ترمزهاش هم عالیه. از معایب موتوریش اینکه که وقتی پا تا ته روی گاز میگزارید سریعا دنده معکوس میکنه و دور موتور تا 6 بالا میره و تا وقتی که پا از روی گاز برندارید پایین نمیاد. این حالت خصوصا در سبقت های جاده باعث اضطراب سرنشین ها میشه.شتاب اولیه خودروپایینه ولی شتاب ثانویه( سبقت گیری)بدلیل همین معکوس کردن ها خیلی خوبه. در جاده باید روی مد اسپرت گذاشت تا رضایتخش باشه. دور موتور در رانندگی کوهستان دایما بازی میکنه که علتش همین معکوس کردن های بیجا هست و من ترجیح میدم در جاده کوهستان از حالت دستی استفاده کنم البته این مسیله تا حدودی به خاطر رفتار گیربکس cvt هست و عیب محسوب نمیشه.حداکثر سرعتی که تونستم پر کنم 160 تا با دور موتور 5 بوده و بیشتر ازین نمیره و بخاطر ضعف پایداریش توصیه نمیشه.هرچند حجم موتور 2000 اعلام شده ولی کمتر ازین حس میشه.پایداری خودرو نسبتا ضعیفه خصوصا در جاده های کوهستان باید خیلی احتیاط کرد.محل قرارگیری گاز جوری هست که پس از مدتی رانندگی مچ پا خسته میشه. سیستم صوتیش فقط فلش میخوره و رم نمیخوره و قابلیت ارتقا نداره چون فابریکه به همین دلیل نمیتونید روش جی پی اس یا تلویزیون سوار کنید.همچنین تعداد بلندگوهاش چهارتاست که کمه. در طول روز روی مانیتور نور افتاب میفته هر چند من یک سایه بان کوچک بالای مانیتور درست کردم تا دید بهتری داشته باشه.کیفیت متریال داخل مناسبه و از لحاظ ظاهر و امکانات در سطح خیلی خوبی قرار داره.از لحاظ قطعات هم بین ماشین های چینی تقریبا در دسترس ترینه چون اولا چری خودروهای زیادی در بازار ایران داره و همچنین این خودرو چند سالی هست که تولید میشه و وفوره.
1396/5/5
باسلام دوستان ماشین چینی نخرید دروحله اول چون صفرکیلومترخرید کرده اید فکرمیکنید ماشین خوبی است با توجه به اینکه اکثرقطعات بکاررفته مصرفی است پس ازمدتی مجبوربه تعویض انها هستید که باید با قیمتهای گزاف انها راتهیه کنید اگرنمایندگی داشته باشد دوما افت قیمت فاحشی دارند وپس ازیک سال درحدود13 الی15 میلیون افت قیمت خواهد داشت چون تجربه این کارراداشته ام توصیه کردم والسلام
1396/5/8
سلام .دقیقا فرمایشتون درسته .من ۸ ماهه که این ماشین رو دارم و متاسفانه زیر ۲۰ هزار تا کارکرد ،ماشین وسط خیابون ودر حین حرکت خاموش شد و به نمایندگی که مراجعه کردم گفتن موتور باید باز بشه و تسمه تایم پاره کرده .موتور ماشین باز شد و از اون موقع هم دیگه پرای‌د و ۲۰۶ هم میتونن از ماشین من سبقت بگیرن .
1396/5/11
سلام من ایکس ۳۳ اسپورت خریدم واقعا آشغال است الان ۴۰ روز است در نمایندگی خوابیده بلد نیستند چه مشکلی داره قطعه اش هم پیدا نمی شه نمایندگی مرکزی تهران که هم پاسخگو نیست و واقعا از گلدکوئیست ها هم کلاهبردارترند خدا شاهد است من پولم را با دست خودم ریختم تو سطل آشغال برچ ۱ /۹۶ خریدم اینهایی که میگن خوبه ۵ میلیون زیر قیمت می فروشم خداوکیلی هر کی خواست بهش میدم
1396/6/12
سلام من یه x33sدارم خیلی ماشین بدیه موقع استارت زدن بسیار صدای بدی میده و در سرعت بالا 50بسیار داخل کابین صدا میاد من بهتون میگم اصلا سرا غ این ماشین نرید مانیتورش دیگه کار نمیکنه اصلا ماشین خوبی نیستش صندلیاش پلاستیکین اصلا برای سرنشینان عقب راحت نیس و صندوقش خیلی جاش کمه و در این ماشین اشغال فضا رو کشته اصلا سراغ این ماشین نرید
1396/6/30
(مستر کار)از یه جا معلومه کاملا دروغ میگی!!صندوقش خیلی بزرگه.اغا ماشینو سوار نشدی اینجا نظر نده مجبور نیستس.چون هم وطنا میان اینجا نظرات واقعی رو نسبت به ماشین بدونن شما که اصلا از جلو ندیدیش چرا نظرمیدی اخه.نترس نمیگن بی سوادی
1396/12/25
چقدر از سایپا و ایران خودرو پول گرفتی که بیای دری وری بگی..پول داری و فکر میکنی آشغاله برو مازراتی بخر..وقتی سوار ندی و حتی عقده ی اینو داری که انگشتت بهش بخوره واسه چی ذهنه بقیه رو خراب میکنی؟؟!!! خیلیم ماشینه خوبیه فقط باید فرهنگ استفاده از یه ماشینو داشته باشی
1397/1/19
یک ساله ماشینو دارم ، صندوقش بسیار جاداره ، مانیتورش خوبه ، با دور موتور ۲۵۰۰ میتونی ۱۰۰ تا بری و صدایی نشنوی ، سفر خیلی طولانی رفتیم باهاش از ارومیه به ماکو از ماکو به ترابازون و بعد گرجستان ، صندلی ها خیلی راحت بودن و مصرف سوخت پایین واقعا این ماشینو توصیه میکنم
1396/6/25
با سلام خدمت شما عزیزان در مدیران خودرو ، بعرض برسانم که خودروی بنده x33s میباشد و برایم سوال است که دکمه پاور اتوماتیک نداردو جی پی اس بر روی مونیتور نصب نگردیده، گرم کن صندلی ندارد؟ آیا با مراجعه به نمایندگی قابل نصب میباشد؟ یا اگر هست هزینه ای باید بپردازم و اگر هست هزینه اش چقدر میباشد.از محسنات که بگویم تغییر نور دهی چراغها عالی است و نیز تغییر در منی فول هوا برایم جالب بود. سپاس
1396/7/26
من x33مدل 93دارم خیلی راضی هستم ولی اخیرا سرعت بالا خودرو تعادل نداره مثل توپ بالا وپایین میپره یکی میگه بلبرنگ چرخ عقبه و.... لطفا راهنمایی فرمایید
1396/12/16
سلام کمکها رو چک کن دوست عزیز احتمالا خراب شده
1396/8/2
سلام باتعریف های که کردین حسابی ازخریدنش پشیمان شدم.به نظرمن کسی که می خوادکارکرده این ماشینارو چهل .پنجاه تومن بخره یه ال۹۰ خشک بخره وباهزینه خودش چندتااپشن مثل دوربین عقب وم‌ولتی مدیااضافه کنه خیلی خیلی بهتره واصلن هم پشیمان نمیشه وضررم نمی کنه
1396/8/24
هزارتا کارکرد با ۱۰۰ سرعت شیشه سان روف جدا شد لاستیک دور شیشه جلو در آمده
1396/8/25
سلام من 2 ماهه مدل اسپرتشو گرفتم ماشین خوبیه به نسبت قیمت وشرایط فروشش مشخصات موتورش دقیقا با تیگو 5 یکیه در کل آپشن های خوبی داره فقط از ماشین شاسی بلند اتومات نباید توقع شتاب داشت ولی کلا راضیم از برلیانس 330 که داشتم خیلی بهتره
1396/11/5
سلام
من 5 سال x33 مدل 91 داشتم ازش خیلی راضی بودم تا اینکه یه تصادف با ها ش کردم ضربه محکمی هم از بغل و هم از جلو بهش وارد شد که خداروشکر سرنشینان هیچ آسیبی ندیدن که اگر شاسی کوتاه بود این شکلی کار تموم نمیشد قبلا هم ماشینهای زیادی داشتم ولی این ماشین برام بجز بحث شتاب و قدرتش رضایت بخش بود
حالا یه چند ماهیست x33s خریدم به 82 میلیون از اون خیلی نرمتر و بی سرو صدا تره شتابش هم کمتره که مجبور میشی دستی دنده عوض کنی سوختش از اون کمی بیشتره که علتش سبک سنگین کردن اتوماتیک دندس که دور موتور رو بالا می بره
ایراد زیادی تو این ماشین ندیدم و بنظرم با آپشن های مناسبی که داره مثل کروز وطراحی صفحه کیلومتر و طراحی داخلی این خوردو رو به پیشرفته و در نسلهای بعدی مشه از شتاب و سرعت این خودرو هم رضایت کافی رو بدست آورد
1396/11/19
با سلام من میخواستم این ماشین رو بگیرم هی تحقیق کردم داخل سایت های مختلف یه سری افراد که اصلا داخل این ماشین ننشستن انقد بد وبیراه گفته بودن که پشیمون شدم بعدش خلاصه دل و به دریا زدیم و خریدیم بخدا قسم لذت میبری از رانندگی باهاش خیلی از ماشینای ایرانی بهتره ضمنا یه سورن دارم اونم نفروختم الان میفهمم چقدر بدبخت بودم من فقط یه کمی شتاب اولیه ش ضعیفه رو حالت eco
1396/12/5
اين ماشين واقعا ماشين خوبيه
درست در حال حاضر شايد در سطح ماشنهاي كر ه اي نباشه ولي واقعا ارزش خريد داره و چيزي هم از كر ه اي ها كم نمياره من خودم اين ماشين و تا 185 كيلومتر بر ساعت گاز دادم نرمي راحتي كشش موتور و قابليت كنترل ماشين در فرمان پذيري وافعا بالاست و راحت با 140 كيلومتر سرعت بدون بريدن پيچ ميشه پيچها رو دور زد دور موتور هم تا سه هزار اصلا مشخص نيست
بالاتر از سه هزارم كه طبيعي هر موتوري صدا داره كه اتفاقا صداي موتر اين خودور نشون از قدرتشه كه در شتابش گيري كاملا مشخصه و شتاب بين 40 تا 140 كيلومتر رو توي يك چشم بهم زدن پر مي كنه
اتفاقا صداشم خيلي با حاله چون زور نمي زنه بلكي با قدرت شتابگيري مي كنه
1396/12/13
دوست عزیز، صدای موتور روی دور موتور ۳هزار تا نرسیده به ۴ هزار زیاد میشه ولی از ۴ هزار به بالا دوباره صدای موتور برمیگرده به حالت نرمال. جایی خونده بودم که با عوض کردن نمدی که بین موتور و اتاق قرار داره میشه اون صدا رو هم محو کرد.
یه چیز دیکه هم اینکه حتما سینی موتور براش بگیر.
1396/12/16
داداش خود شرکت سازندش داره میگه 175 تا بعد تو 185 رفتی باهاش
1397/1/26
با سلام خدمت دوستان عزیز.
من مدت یک سال هست که این ماشین رو گرفتمx33sاتومات کلا ماشین بدی نیست.چند تا ایراد داره عرض میکنم.
آب رادیاتور مرتب کم میشه.
صدای گزوز توی اتاق میاد .ولی در کل ازش راضیم .شتبش خیلی خوبه
1397/1/26
با سلام خدمت دوستان عزیز.
من مدت یک سال هست که این ماشین رو گرفتمx33sاتومات کلا ماشین بدی نیست.چند تا ایراد داره عرض میکنم.
آب رادیاتور مرتب کم میشه.
صدای گزوز توی اتاق میاد .ولی در کل ازش راضیم .شتبش خیلی خوبه
1396/12/7
سلام من یک دستگاه خودرو ایکس ۳۳خریدم واقعا غوله قدرت موتور عالیی امکانات رفاهی خوب ضاهری واقعا زیبا فضای جادار وراحت فقط بنزین بالا
1396/12/11
سلام. بنده 1 ماه هست این ماشین رو خریداری کردم و قبلا هم 207 داشتم هم پارس.در جواب دوستانی که به این ماشین ایراد میگیرن و ندیده و نشناخته و بدونه حتی چند دقیقه تست درایو نشستن بدگویی میکنن باید بگم حقتون به همون ماشین های ایرانی آشغاله. من از وقتی این ماشین رو خریدم تازه فهمیدم چه آشغالهایی قبلا سوار میشدم.تنها ایرادی که از ماشین میتونم بگیرم مصرف سوخته که نسبتا یه کم بالاست که برای موتوری با حجم 2000 نسبتا خوبه. فقط یه چیزی میگم کسانی که سوار نشدن حتی از نزدیک هم ندیدن اینقد بدگویی راجب ماشین نکنن.این قدر هم چینی چینی نکنید تمام وسایل خونتون تا لباساتون و ناخونگیرتونم چینیه. سوارشو بعد بیا اینجا نظر بده بیجهت ماشین رو خراب نکن. طرف زورش نمیرسه بخره میاد بد گویی میکنه . برو همون ماشینای ایرانی آشغال رو سوارشو.
1396/12/21
دادا ایول حرفت قشنگ بود حال کردم تو بمولا ماشین سواری خوشم اومد حرف حقیقت و زدی من سه تا از این ماشین خریدم یکی برا خانومم یکی برا بچه ام یکیم خودم آخ نگفته ناموسا عالیه این ماشین
1396/12/13
سلام دوستان خواهش میکنم یه جواب درست بهم بدین بنده نظر خرید دارم برام خیلی مهمه نظر شما که بخرم یا نخرم
1397/1/2
با سلام. آقا محسن اول خدمتتون عرض کنم اگه خودرو چینی میخرید حداقل بالا 3 سال باشه مدت استفاده شما، بعد ببینید خیلی خوب یا خیلی بد همه اش اقراقه راجب خودور چون هر چقدر پول بدی همونه پس توقع یک خودرو پرشتاب اصلا نداشته باشید در ضمن گیربکس cvtمیابشد در جاده ها در زمان سبقت باید دقت داشته باشید. سیستم تعلیق مولتی نیست پس خیلی صندلی عقب نرم نیست بعبارتی ضرباتی تا حدودی به اتاق وارد میشد. البته کهx33بهتر از 22 میباشد اما راجب خدمات و سرویس هاش خودتون بررسی کنید و در اخر به نظر بنده خودروهای چینی برای سواری بهتر و آرامش بیشتر خانواده هامون از دست خودروهای آشغال ساخت داخل خیلی خوب می باشد.
1396/12/20
با سلام.بر خلاف توصیه کلیه دوستان که مانع خرید x33 میشدند،نسبت به خریدش اقدام کردم،الانم خوشحالم که به حرفشون گوش ندادم و خریدم.
راضی کنندست.
از ماشینایه داخلی،خیلی خیلی بهتره.
1397/1/12
من ميبينم كه خيلي ها اومدن ميگن از ماشين هاي داخلي خيلي بهتره
من يه سوال دارم با ٨٠ ميليون تومن قيمت نبايد بهتر از مثلا ٢٠٦ يا سمند باشه مسلما بايد خيلي عالي تر باشه
متاسفانه كسي از تحقيق اينجا نمي تونه به نتيجه خاصي برسه خيلي ها بد ميگن خيلي ها ميان نه عالي بوده(داره با ماشين قبليش مقايسه ميكنه و ماشين ديگه اي تست نكرده)
1397/1/17
سلام.من ایکس 33 اسپورت دارم شش ماه گرفتم خیلی راضی هستم .در سربالایی با شیب زیاد در جاده خاکی بایستی با دنده دستی رفت یا دنده سنگین؟در سر پایینی چطور
1397/2/1
سلام دوستان من یه سوال داشتم که این مدل دنده دستی هم داره؟؟ یاهمش اتوماتن
1397/2/6
بله هم دستی هم اتومات و تلفیقی باهم
1397/2/11
با سلام خدمت دوستان عزیز.من قصد خرید x33s رو دارم امروز که نمایندگی بودم گفتن تحویلش 4-3 روزه است.میخواستم ببینم کسایی که بصورت اقساطی ثبت نام کردن واقعا به موقع بهشون تحویل دادن یا نه؟
ممنون
1397/2/18
سلام من 1/28 ثبت نام کردم اون رنگی که من میخواستمو نداشتن بهم گفتن 4 روز دیگه میاد بهتون میدیم ولی 4 روز شد 8 روز اونم بخاطر اینکه ماشین قیمتش تغیر کرد ولی رنگای دیگش فکر میکنم همون موقع یا فرداش تحویل میدن.همه اینایی هم که میگن آشغاله و فلان بسان شاید از پشت سانتافه اومدن نشستن پشت این که خوب معلومه بنظرشون این ماشین آشغاله ولی اگه از پشت ماشینای تولید داخل بشینی پشت این تفاوتشو میفهمی.شتابش کمه و گیربکسش تنبله ولی خدایی میوفته تو دور خیلی خوبه...
1397/3/17
نه همش الكيه من الان١ماه ثبت نام كردم هنوز كه هنوزه ندادن
1397/2/17
با سلام

نزدیک 1 ماه هست این ماشین رو خریدم

چرا این خودرو رو خرید ؟؟؟؟

سرچ کردم دیدم با قیمت 80 تومن نمی تونم ماشینی بخرم گفتم دلو بزنم به دریا برم سروقت این خودرو
نکات مثبت و منفی زیاد داره

خوبیش این بود صفر خریدم همون موقع بهم بدون پلاک تحویل داد
شبا باش میرفتم دور می زدم شتابش حرف ندازه دلت هوری می ریزه پاتو می زاری رو گاز

نقاط مثبت »
1- تحویل سری
2-شتاب خوب
3-صندلی راحت
4-مانیتور بزرگ
5-جی پی اس فعال + اعلام دوربین + ادرس یاب دقیق + اعلام سرعت بالا در جاده های مختلف
6-نصب گوشی به مانیتور
7-کنسول وسط کنار دست بزرگ
8- نرم و بی صدا
9-شیک بودن داخل نصبت به خودرو های داخلی
10-لاستیک زاپاس دارای رینگ اسپرت
11- کولر خوب
نقات منفی :
1-عدم تعوض دنده در کروز در دور موتور 4تا5 و حتی 6
2-نمایندگی یگم جنساشو گرون می ده یکم که نه 2 برابر سینی زیر رو گفت 270 من بیرون خریدم 100
3-گارانتی پولی و اجباری
4- صدای باد در سرعت 70 تا 90 وقتی سانروف بازه انگار می پی چه داخل
5- صدای درب صندق عقب
6- کنسول صندوق عقب همش بالاپایین می پره صداش تو مخه
7- عدم چراق سقف وقتی درب باز می شه
8- عدم دکمه خاموش دیلایت در روز
9- داشبورد کوچیک واقعا کوچیکه
10-عدم توقف اهنک با دکمه های روی فرمون
11- صدای کم سخن گو جی پی اس

خوب همه اینارو گفتم بریم در مورد خودش بگم من ترکیب رنگشو خوشم اومد
عقبش از بیرون خوشگله
جلوش واقعه اسپرته ترکیب خوشگلی ازش زدن
رانندگی باش رهته
حس ماشین های شاسی رو بت می ده باید حتما دور بزنی باش
من حتی از اپ پاش شیشه جلوشم خوشم اومد از طراهیش و فشارش پاشیدنش روی شیشه

می تونم بگم ارزش خرید رو 100 داره

نکته ای که هست ان همه می گن ماشین چینی چینی مسخرس مال کشور های اوروپایی هست که 2 تا خودرو ساز درست دارن نه ایران
در ضمن دیگه چین و خودرو ساز هاش ازمون و خطا هاشونو دادن دیگه هرچی می زنن حرفه هست
شایت قعطاتش بد گیر بیاد اینم بخاطر اینه که وارد کننده درست و حسابی نداریم
ولی واقعا خودرو عالی هست تو این قیمت

ایراد در هر خودرویی هست نمی شه بگی بی نقصه ولی از خودرو ساز های افتابه ساز ایران که بهتر و پاسخ گو تر هستن

هرکی می ترسه ولی دوست داره این خودرو رو بخره نترسه بخرههههههههههه خودرو خوبی هست
1397/2/24
تو سربالایی چطوره
1397/2/30
دوست عزیز دی لایت چراغه روزه بعد شما دنبال کلید میگردی خاموشش کنی ؟؟
1397/2/25
سلام دوستان ، من کاری به کیفیت یا خوبی و بدی خودرو ندارم ، اما یه سوال پیش اومده برام ،
این خودرو رو وقتی با یود 18 درصد بازپرداخت حساب میکنی ، عملا میبینی داره ازت سود 40 درصد میگیره ، که اینجوری یعنی حدود 15 ملیون تا وقتی قسطش رو بدی پات بیشتر آب میخوره ، حالا یه محاسبه کنیم ، شما خودرو رو میخری 85 ملیون بعلاوه 15 ملیون جمعا میشه 100 تومن ، یک سال هم که سوار بشی باید بدیش 72 ملیون ، یعنی شما 28 ملیون در یک سال ضرر میکنی ، این چه توجیه اقتصادی داره که مردم میگن نسبت به قیمتش میارزه?????
1397/2/29
باسلام خدمت دوستان عزیز.به تمام دوستانی که قصد خرید این خودرو رو دارن قول شرف میدم پس از خریدنش حتی ذره ای پشیمون نمیشن که هیچ؛بلکه متوجه میشن بسیاری از ایرادهای که دوستان عزیز میفرمایند صحت نداره.بنده تجربه رانندگی با خودروهای زیادی که از نظر برند و قیمت بسیار بالاتر از این خودرو هستند رو داشتم.باور کنید اصلا باور نمیکردم که x33sدر این حد و اندازه باشه.این نظر رو با در نظر گرفتن تمامی موارد ریز و فنی عرض میکنم.و اگر برخی از دوستان به 2 نسل قبلی این خودرو سوار شدن و امکان تست نسل سوم رو نداشتن و فکر میکنن چیزی در همون حد است کاملا در اشتباهن.واقعا سطح سواری و لذت رانندگی نسل سوم قابل قیاس با دو نسل قبلی نیست. بازدهی موتور هم با توجه به 2 لیتری بودن بسیار بالاتر از انتظاره مخصوصا پس از سرعت 30 کیلومتر خودرو به هنگام تخته گاز کاملا از زمین کنده میشه .وقتی این خودرو رو خریدید و یکی از دوستاتون رو یه روزی سوار کردید پس از اندکی رانندگی با تعجب یه نگاهی بهتون میکنه و میگه چه نرم و بی صدا هست!اسمش چیه ؟چند خریدی!...ارزششو داره والا منم یکی بخرم.
1397/3/29
شما برو دست دوم بخر، ماشین صفر همینه
1397/3/3
تو نظرات ی چیز جالبه کی هیچ کسی بد ننوشته 😂🤣 آقاهه ک فیلتر میکنی برا رد گم کنی هم ک شده یکی دو تا نظر نامساعد و بزار😂🤣
1397/11/27
سلام من واقعیت میگم که تجربشو دارم_ ما 206 و پراید داریم که بعدا یه ام وی ام x33 s گرفتیم این ماشین نزدیک 170 میلیون قیمتشه توی یک سالی که صفرو خریدیم و الان که سال 1397 هست بهر از این چینی نداریم دیگه . توی این یک سال که صفرشو خریدیم بدنش صدای شدیدی افتاده که خدا وکیلی من 3 ساله پراید میرونم فقط داشبوردش صدا داده با درش ولی این چینی آشغال کلا لرزش بدنه گرفته شدی تق تق میکنه اعصاب خورد کنه _ دنده اتوماتش از دنده 4 به 5 تقه میخورد دادیم چند جا دیدن و 15 میلیون تعمیرش آب خورد و گفتن چون قطعاتش شدیدا بی کیفیت چینی هست بعد از 30 هزارتا روندن بازم به تقه میافته _ 4 تا کمک فنر عوض کردیم صدا میدادن 4 میلیون و 800 هزار شد_ چراغاش زود زود میسوزن لامپشون_جلوبندیش و عوض کردیم صدا میداد نزدیک 1 تومن_جز ظاهر هیچی نداره بقران بالای 25 میلیون توی یکسال خرج باز کرده و دو تا قطعه خرابی داره که توی یکسال نشد گیر بیاریم_ یکیش بازوی برف پاک کن عقب هست که میگن موجود نیست نه نمایندگی ها دارن نه جای دیگه و قیمت نداشته اش 320 هزار تومنه_ یکی هم گارد پلاستیکی جلو سپر هست که 650 هزار قیمتشه_الانم چراغ چکش روشن شده که کاتالیزور ماشین خراب شده و نزدیک 2 میلیون قیمتشه_ بجز ظاهر هیچی ندارن و میخوایم بفروشیم و بجاش یه ماشین ایرانی بخریم_خدایی خریدن این ماشینها ظلم بزرگی هست_اینم بگم موقع فروش افت شدید قیمت دارن
1398/2/10
مشتی ماشینت مگه گارانتی نداره که از جیبت خرج کردی؟ دروغ تا کی؟ خجالت بکش از خودت. منم همین ماشینو دارم و تا الان ۷۰ هزار تا روندم در هر شرایطی، نه به صدا افتاده و نه قطعه ای خراب شده و نه تو جاده گذاشته منو. شما همون بهتر پرایدتو برونی. افت قیمت هم که به برکت تدبیر مسولین حلشده و من که ماشینمو ۸۰ خریدم الان ۱۸۰ قیمتشه.
1398/5/16
عجیب دروغ گفتی. آدمی که پراید داره یهو اینو میخره بعد در حالی که گارانتی داره 25میلیون در یک سال خرجش میکنه؟!!!!
من نسل قبل همین ماشین مدل 94 البته دنده دستی دارم تا الان 130 هزار تا باهاش راه رفتم که البته 90 درصد توی جاده بوده. کل سیستم تعلیق و کمک فنر هاش فابریکه، هیچ صدای اضافی هم نداره .برای اولین بار توی 110 هزار تا لنت عوض کردم ، توی 80 هزار هم تسمه تایم و یک سری خرج های ریز مصرفی
لطفا اگر از ماشینی خوشتون نمیاد الکی در موردش دروغ ننویسید. در حد و قیمت خودش ماشین بسیار خوبیه و کم اصطحلاک.البته به درد کورس گذاشتن نمیخوره ،یه ماشین خانوادگیه که خوب و همراهه در مسافرت ، قدرتش هم توی سر بالایی و جاده خوبه، به هر حال سانتافه نمیشه ولی از سواری های وطنی قویتر و با کیفیت تره
امیدوارم کمک کرده باشم
1398/9/30
توجه 🚨
قابل توجه دوستانی که قصد خرید ام وی ام x33 s را دارند:
هزینه های نگهداری این خودرو (MVM X33s) واقعا خیلی خیلی بالاست!!
هزینه ی یک تعویض روغن موتور و گیربکس و تعویض فیلتر و... ام وی ام x33s با یک ماشین ۸۰۰ میلیون تومنی برابری میکنه و کمر شکن هست، لطفا دقت کنید، بجای این خودرو بسترن b30 یا جک s3 بخرید خیلی خیلی بهتر هستند.
1398/11/18
اگه نمیدونی نظر نده خودم قبلا بسترن داشتم واسه یه صافی باک مونده بودم باهزار مکافات به قیمت ۷۵۰هزار گیر اومد از تهران
یه مسافرت بری شمال باید تارشت بری که یک نمایندگی پیدا کنی
خدمات پس از فروشش مزخرف
بقیه لوازمش که اصلا گیر نمیاد
حداقل x33که الان تولید میشه نمایندگی ولوازمش فراون