موضوعات داغ

پیکاپ جک T9‌ به روسیه رسید، پیکاپ جدید بازار ایران را بشناسید + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

جک T8‌ که در بازار کشورمان با نام KMC T8 شناخته می‌شود، از جمله پیکاپ‌های محبوب چینی در بازارهای صادراتی آسیا است. مدتی پیش نسخه بزرگتر و قوی‌تر این خودرو با نام جک T9 در چین معرفی شد و اکنون این خودرو به بازار روسیه رسیده است. براساس شنیده‌ها، کرمان موتور نیز تصمیم دارد تا این پیکاپ را به بازار ایران عرضه کند.

ابعاد جک T9‌ شامل طول 5330 میلی‌متر، عرض 1965 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3400 میلی‌متر هستند. زیر کاپوت این پیکاپ، موتور دو لیتری چهارسیلندر توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 231 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چهار چرخ این خودرو را برعهده دارد. روکش چرم صندلی‌ها و فرمان، سیستم تهویه، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، دستیار پارکینگ، گرمکن صندلی و بسته زمستانی برای بازار روسیه از جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی این پیکاپ هستند.

جک T9‌

فروش پیکاپ جک T9 از سه ماهه نخست 2024 در روسیه آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو در روسیه هنوز اعلام نشده است اما روس‌ها انتظار دارند این پیکاپ با قیمت رقابتی به بازار این کشور عرضه شود. همچنین جک تصمیم دارد تا خط تولید محصولات خود را در روسیه گسترش دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/6
باسلام شمارا به خدای یگانه .این پیکاب حالا جک تی 9یاپیکاب بهمن موتورkmcجی9هرچی هست باشه خیلی خوبه .من یک زنبورداران ودرکوه وبیابانم.کمک ماباشید برای رضای خدا.باتشکرفراوان شعبانی ازتعاونی زنبورداران کوه نور چمستان