موضوعات داغ

لوکانو 8 با نام جیکو 8 در بازار روسیه، کراس اوور پرچمدار لوکانو در ایران را بشناسید + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

جیکو برندی جدید از شرکت چری است که برای افزایش تنوع در بازارهای صادراتی از جمله روسیه معرفی شده است. البته باید یادآور شویم که محصولات جیکو با نام لوکانو و توسط گروه ماموت به بازار ایران عرضه خواهند شد. جیکو J8 در سبد محصولات این برند، نقش خودرو پرچمدار را ایفا می‌کند و هم‌رده چری تیگو 9 محسوب می‌شود.

دفتر نمایندگی رسمی جیکو در روسیه، جزئیات جدیدی از عرضه این مدل را برای بازار آن کشور فاش کرده است. این دفتر فعالیت خود را در سپتامبر 2023 آغاز کرده است. جیکو J8 از نظر ابعاد و اندازه با چری تیگو 9 برابری می‌کند. طول 4820 میلیمتر، عرض 1930 میلیمتر و ارتفاع 1710 میلیمتر ابعاد خارجی این مدل هستند. فاصله بین دو محور جیکو J8 نیز 2820 میلیمتر عنوان شده است. این خودرو در قالب نسخه‌های پنج و هفت نفره به بازار عرضه می‌شود.

جیکو J8 همانند چری تیگو 9 تنها با یک پیشرانه قابل سفارش است. موتور دولیتری چهار سیلندر توربوشارژر که روی تیگو 8 پرومکس نیز نصب شده است، وظیفه تامین قوای این خودرو را برعهده دارد. این پیشرانه در نسخه چینی 261 و در نسخه روسی 249 اسب‌بخار قدرت آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را در تیپ تک دیفرانسیل این خودرو برعهده دارد. نسخه‌های دو دیفرانسیل تیگو 9 و جیکو J8 نیز با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد.

جیکو J8

جیکو J8 در قالب دو تریم اکتیو و سوپریم به بازار روسیه عرضه می‌شود. تجهیزات استاندارد هر دو مدل شامل گرمکن صندلی، گرمکن فرمان و گرمکن شیشه جلو هستند. در تیپ فول آپشن این خودرو چراغ‌های تمام LED، رینگ‌های 20 اینچی، سانروف و سقف پانوراما، صندلی چرم ناپا، ماساژور صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی با 256 رنگ، کنترل صوتی و دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم را دریافت خواهید کرد. قیمت این خودرو برای بازار روسیه هنوز اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد