موضوعات داغ

خودروی پیکاپ تاگا توسط صنایع خودروسازی تاگا اخیراً به بازار ایران عرضه شده است. این شرکت در حقیقت همکاری گسترده‌ای با شرکت ایسوزو در چین دارد و مشغول تولید خودروهای سنگین در چین است. اما چند سالی بود که یک پیکاپ به نام تاگا را روانه بازار کرده بود و حال نسخه فیس لیفت 2021 آن توسط صنایع خودروسازی پادرا به ایران آمده است.

پیکاپ تاگا به یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ بنزینی مجهز است که می‌تواند حداکثر 227 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. پیکاپ تاگا به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی مجهز است و تنها پیکاپ بازار است که سنسور خط خوان دارد. این پیکاپ از نظر زوایای ورود و خروج و البته ضریب دنده ها بسیار شبیه رقبای چینی تولیدی در داخل بازار است و از نظر آپشن و البته پیشرانه با آن ها تفاوت هایی دارد.

پیکاپ تاگا در دو نسخه معمولی و لانگ عرضه شده که نسخه لانگ آن از نظر فاصله بین دو محور و فضای بار بسیار بزرگ تر است و برای حمل و نقل گزینه مناسبی است.

در فیلمی که در این صفحه منتشر شده می توانید بررسی و معرفی پیکاپ تاگا را مشاهده کنید و صرفاً با این خودروی جدید بیشتر آشنا شوید. قاعدتاً بهترین روش برای بررسی یک پیکاپ تست بلندمدت آن در مسیرهای آفرودی است و شاید باید در بلندمدت در مورد این پیکاپ خوش چهره قضاوت کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/9/13
ممکنه ماشین هایمان s۸ رو بررسی کنید