موضوعات داغ

کوئیک قبل از ورود به بازار در سایپا دیده شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی چند عکس توسط همراهان همیشگی خودروبانک به دست ما رسیده که کوئیک را در حیاط شرکت سایپا نشان می‌دهد. کوئیک جدیدترین خودروی سایپا است که می‌توان آن را گزینه مقابل کوئید ایران خودرو بنامیم. کوئیک به پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری مجهز شده که می‌تواند حداکثر 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن متر در 4000 را تولید کند.
اما نکته قابل توجه در مورد کوئیک، گیربکس بکار رفته روی آن است که می‌تواند 5 دنده دستی و یا CVT باشد. یعنی باید آن را ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک سایپا بنامیم. همچنین در مدلی که گیربکس CVT اتوماتیک روی آن نصب شده، فرمان برقی نیز تجهیز شده که نوید فرمانی بسیار نرم را می‌دهد.

کوئیک

کوئیک

از نظر آپشن و تجهیزات رفاهی، سایپا سعی کرده روی کوئیک تجهیزات بروزی را کار کند و می‌توانیم روی آن سیستم‌های ترمز ABS ، EBD ، ترمز کمکی BA ، سیستم کنترل پایداری ESC ، کنترل سیستم فشار باد لاستیک‌ها TPMS ، چراغ مخصوص روز، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، کروز کنترل، دوربین عقب و سنسور پارک عقب را داشته باشیم. قیمت کوئیک قرار است بین 33 الی 40 میلیون باشد.
با مشاهده این عکس‌ها از داخل سایپا، به نظر می‌رسد به زودی تحویل و عرضه کوئیک در بازار انجام شود. در انتها از آقای مسعود خاکباز جهت ارسال عکس‌ها تشکر کنیم.

نظرات کاربران

26 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/26
لااقل ی اب به ماشین می زدن بدن نبود جلوی ماشین جای هنرنمایی پرنده هاس
1396/5/26
تا قبل این فکر میکردم طراحیش خیلی بده ولی خداییش به عکسا دقت کنیم میبینیم طراحیش افتضاحه افتضاحححح 😂😂
1396/5/26
الان این ماشین جدیده؟ اسمشو باید بزارن ساینا چند سانت بلندتر
خداییش مردم ما کی میخان این لگن سازا رو تحریم درست و حسابی کنن
1396/5/26
به نظر من این ماشین زیبایی نداره ولی از حق نگذريم امکاناتی که این ماشین با این قیمت دارد هیچ ماشینی ندارد و چرا ما همیشه دوست داریم خودرو های ایرانی را مسخره کنیم هرچه باشد کشور خودمونه وتف بالا سر است. از این که چینی ها مارا درست کنند بهتره است ما نشسته ايم حرف ميزنيم اگر می توانید همه شما ها طراحی کنید و خودرو بسازید
1396/5/26
وقتی عقل و شعور و سواد درس حسابی نباشه همینه
بعضیا به تفکر حمایت تولید داخلی بعضیا اصن نمیدونند خارج با این پول چ ماشینایی میشه سوار شد بعضیا فک میکنند همین ماشین پز دادن داره نمیدونند همون پراید بعضیام میگند قناعت کنی خدا بیشترشو میده وقتی همچین تفکراتی باشه خب معلومه اونام ک پول دارند میرند خوباشو میخرند وقتی اکثریت جامعه همچین تفکراتی هس چرا خودشونو فدای اونا کنند !!!
عقل مریض تو جسم سالم همیشه باعث رنجشه
1396/5/27
مهدی عزیز همچین میگی با پول پراید چی میشه ادم تعجب میکنه ! برادر پراید ۲۱ میلیونی میشه ۵۵۰۰ دلار، با ۵۵۰۰ تا فک کنم پورشه ۹۱۱ بشه خرید دیگه؟ :دی
تازه هر سال ۱۵ تا ۲۰ درصد تورم داشتیم ولی نرخ ارز تقریبا ثابت بوده که معنیش اینه که حتی ارزش ۲۲ میلیون از ۵۵۰۰ دلار هم کم تره
اوضاع اقتصاد خوب نیست اما ببین خودت چه تلاشی برای مملکتت کردی به غیر از غر زدن
بله ، عقل مریض تو جسم سالم همیشه باعث رنجشه
1396/5/28
در پاسخ به ( پاسخ به مهدی )
کلا حرف مفت زدن کاریه که خیلی از ماها یاد گرفتیم بزنیم درسته ؟؟؟!!!
تو همین امارات با 10000 درهم میتونی تویوتا کرولا 2015 سوار بشی !! تو چه تلاشی برای مملکتت کردی جز حرف مفت زدن و حمایت از گرون فروشی به اسم توسعه اقتصادی و چرخیدن چرخ اقتصاد ؟؟؟؟ اقتصادی که بخواد با فشار به اقشار کم درآمد جامعه و بازی کردن با جون اونها بچرخه صد سال سیاه نچرخه بهتره . این آشغال سازها باید یاد بگیرن به جای بازی کردن با جون مردم و تولید لگن های بی خاصیت یه ماشینی تولید کنن که حداقل بتونن به کشورهای بدبخت بیچاره صادر کنن بلکه درآمدی از صادرات خودرو داشته باشیم نه با چاپیدن مردم کم درآمد جیبشون رو پر کنن
1396/5/26
واقعا زیبای خفته که میگن اینه تازه پرنده ها هم یه حالی بهش دادنخخخخخخ
1396/5/26
نمیدونم تا چه موقع میخوان یک ماشین و پلتفرم رو با اسمهای مختلف به خورد مردم بدن , بعد هم فکر میکنند چه طراحی بزرگی کردن که مردم باید براشون دست بزنند ! .
1396/5/26
"از نظر آپشن و تجهیزات رفاهی، سایپا سعی کرده روی کوئیک تجهیزات بروزی را کار کند و می‌توانیم روی آن سیستم‌های ترمز ABS ، EBD ، ترمز کمکی BA ، سیستم کنترل پایداری ESC ، کنترل سیستم فشار باد لاستیک‌ها TPMS ، چراغ مخصوص روز، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، کروز کنترل، دوربین عقب و سنسور پارک عقب را داشته باشیم. قیمت کوئیک قرار است بین 33 الی 40 میلیون باشد"
خوشم میاد سایپا به تعهدات خودش جهت صادرات هموطنان به دیار باقی پایبند بوده و هست!
ورداشته تیبا هاچ بکو چراغاشو عوض کرده و یکم آپشن اضافه کرده اسمشم عوض کرده اما دریغ از زره ای ایمنی توی این ماشینا !
دیروز یکی از همین تیبا هاچ بکا توی سرپایینی و یهو خود به خود راه افتاد و عقب عقب اومد و خورد به جدول و متوقف شد اونم باسرعت تقریبا سی کیلومتر در ساعت اما نکته جالب این بود با همون سرعت کم زیر سپر عقبش شکست و رفت تو لاستیکش !
این ماشین هم دست کمی از اون نداره یه بار باهاش تصادف کنی یا مستقیم میری اون دنیا یا باید کلا قیدشو بزنی یدونه دیگه بخری !
واقعا متاسفم برای اشخاصی که این ماشینا رو ثبت نام میکنند و با قیمت های گزاف میخرند !
من خودم روی گنج نشستم این حرفا رو میزنم و الان هم مدتیه که ماشینمو فروختم و با وسایل نقلیه عمومی تردد میکنم و کارمندی بیش نیستم. اما به این معتقدم که از ماست که بر ماست ! وقتی هر آشغالی که تو خودروسازی تولید میشه بدون تحقیق و تفحص و فقط از روی نیاز میخریم همین میشه که هر روز توی جاده ها کشته میدیم که بخش عمده ای از این تلفات مربوط به بی کفایتی خودروساز و مسئولین امر میشه !
تا وقتی توقع خودمون رو از خودرو بالا نبریم و هر آشغالی که تولید میکنند مثل قحطی زده ها میخریم، خودروساز هم فکر میکنه که مردم دارن با ماشیناش حال میکنند و تولید آشغال هاشو ادامه میده...
البته اون خودروسازان عزیز خودشون بهتر از من و شما میدونن محصولاتشون کیفیت نداره چون اگه به تولیدات خودشون اعتماد داشتند ماشین هایی مثل بنز و بی ام و و امثالهم سوار نمیشدند!
بهتر بود از این دوستتون میخواستین بره از قسمت پارکینگ روسای این شرکت هم یه عکس بگیره و عکس ماشینایی که این خودروساز ها سوار میشن هم در کنار این قوطی کبریت جدید قرار میدادین تا مردم بهتر تصمیم گیری کنند!
1396/5/26
ای خدا ... تا کی میخوان بزور بما اینارو بندازن
1396/5/26
اشغال ترین ماشین کل تاریخ خودرو سازی در تمام دوران ها
1396/5/26
عقب ماشین دیفیوز داره.خوبه ولی چرا همونو جلوی ماشینم زدن.
1396/5/26
بیش از 10ساله که مهندسین سایپا و ایرانخودرو محصولاتشون در فقط با تعویض یک اتاق و تغییر چراغ ، دارن قالب میکنن به ملت ، مردم ما هم که عقلشون به چشمشونه ، شک ندارم برای اینم صف میبندن ، افسوس که از ماست بر ماست
1396/5/26
تیبا شتاب اولیه خوبی دارد ولی این گیربکس CVT اتوماتیک تنبل مث چینی ها می شود. ولی برای رانندگی در ترافیک مناسب است.
1396/5/26
چقد این ضربه گیرا مضحکه دور گلگیر !
1396/5/26
اگه دقت کنید ماشین از بقل یکم شبیه ساندرو استپ وی
1396/5/26
ستاره هاش کو؟
1396/5/26
متاسفانه باید بگیم که با این قیمت در مدل دنده ای که با 206 برابری میکنه همه 206 رو ترجیح خواهند داد به این.
1396/5/27
همون تیبا هاچبک هست که سپر و چراغاشو عوض کردن و یه گیربکس اتوماتیک و چهارتا اپشن بیشتر هم با پول بیشتر روش میندازن ... یه مدت صبر کنید گیربکسش تو بازار میاد میتونین با قیمت خیلی کمتر خودتون تیباتون رو اتومات کنین و پول اضافی به سایپا ندین ! ..قیمتش هم قراره 35تا 40 تومن باشه ! زارت
1396/5/27
چند سال پیش با سه میلیون بر روی تیبا گیربکس اتومات سوار می کردند.
1396/5/27
جدا از طراحی پر اشکال این خودرو، چند تا ایراد عجیب و بی سلیقگی دیگه هم وجود داره.
یکی سپر جلوی بی کیفیت اونه که انگار دادن به سپرسازهای محلی براشون درست کردن، یک هم دستگیره های درهاست که طراحی بسیار قدیمی و زشتی داره و ظاهر ارزون قیمتی نسبت به قیمت خودرو بهش داده.
کیفیت مونتاژ هم که مثل همیشه افتضاح بوده. از نمای عقب درها چند میلیمتر از بدنه بیرون تر قرار گرفتن.
1396/5/27
87 اسب بخار در سال ۲۰۱۷ !!!!!
من سکوت میکنم و نگاه میکنم ببینم چه افرادی میخرن و آیا راضی خواهند بود!؟
1396/7/12
مگه 87 اسب بخار چشه ؟؟ برای ماشینی تو رده اقتصادی کافیه .
میتسوبیشی میراژ هم 79 اسب قدرت داره
چون ایرانیه 87 اسب بخار عیبه! ولی برای وارداتی ندیده به به میکنیم!
1396/5/27
چراغ های جلو و‌سپر و عقب ماشین کپی برداری از ام وی ام۳۱۵نیو هست..واقعا باید تاسف خورد
1396/5/28
واقعا باید از اون کبوتری که لطف کرده و ر... رو کاپوت جلو تشکر کرد
انگاری اونم دل خوشی از سایپا نداره
فقط من از این میترسم که خودروسازهای اروپا بیان از این کپی کنن....استرس گرفتم