موضوعات داغ

بررسی تویوتا هایلوکس GR اسپورت 2024 در نمایشگاه خودرو قطر + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپورت 2024 در ماه سپتامبر 2023 با قیمت پایه 73590 دلار، وارد بازار جهانی شد و حالا این خودرو به نمایشگاه خودرو قطر 2023 آمده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در هایلوکس GR اسپورت 2024 یک موتور 1GD-FTV با توان 221 اسب بخار قدرت و 405 پوند-فوت (550 نیوتن متر) گشتاور نیرو بخش چهار چرخ است و یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو به محورها را برعهده دارد.

عرض جلو و عقب آن به ترتیب 135 و 155 میلی‌متر بیشتر از مدل‌های استاندارد و ارتفاعش 15 میلی‌متر بالاتر است. سیستم تعلیق بهینه‌سازی شده با کمک‌فنرهای تک‌لوله‌ای KYB و فنرهای بازطراحی شده جلو و عقب، چرخش‌پذیری بهتری را در این خودرو فراهم می‌کند.

ویدیو بررسی تویوتا هایلوکس GR اسپورت 2024

لاستیک آف‌رود بریجستون دوئلر A/T بر روی چرخ‌های آلیاژی منحصربفرد مشکی الهام گرفته از مسابقات داکار، چسبندگی بهتری روی سطوح شنی برای این خودرو ایجاد می‌کند.

وجود دیسک ترمز در چهار چرخ با کالیپرهای چهارپیستونه جلو و تک‌پیستونه عقب از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ پرچمدار تویوتا ست. سپر جلوی منحصربفرد، گریل مشبک مشکی با لوگوی تویوتا، لغزنده‌های سنگی، نقاط بازیابی قرمز و بامپر عقب سیاه از جمله بخش‌های ظاهری متمایزکننده این مدل هستند.

داخل کابین هایلوکس GR اسپرت شامل فرمان چرمی با پدال عقب‌گرد، صندلی‌های اسپرت GR، روکش مخلوط چرم و الیاف سوئدی، کمربندهای قرمز، پدال‌های آلومینیومی، سردنده مخصوص GR و تزئینات داشبورد شبکه‌ای است.

نمای عقب تویوتا هایلوکس جی‌آر اسپورت 2024

سیستم صوتی JBL 9 اسپیکره و زیرپایی‌های همه‌فصل نیز جزو تجهیزات استاندارد هستند. قیمت پایه 74 هزار دلاری هایلوکس جی‌آر اسپورت آن را در کنار سایر وانت‌های پرچمدار مانند وایلدترک V6 دیزل فورد رنجر با قیمت پایه 71 هزار دلار قرار می‌دهد. البته همچنان از رنجر رپتور با قیمت 86 هزار دلار ارزان‌تر است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/16
ماشین آفرودی خوب فقط توندرا هیبرید. هایلوکس در مقابلش حرفی برا گفتن نداره
1402/7/19
محسن داداش اینو بیخیال اون بغلیش چی بود مشکی آمار اونو بگیر