موضوعات داغ

هاوال H6 مدل 2024 معرفی شد، نگاهی به وارداتی جدید بازار خودرو کشور + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از آغاز مجدد واردات خودرو، شرکت‌ها به سراغ برندهای مختلف رفتند که پیش از توقف واردات با آن همکاری داشته اند و یکی از شرکت‌هایی که در گذشته با مدل‌های مختلف در ایران حضور داشت هاوال بود.

هم اکنون نیز طبق اخبار منتشر شده بنظر می‌رسد این برند با مدل های جدید از جمله هاوال H6 به کشورمان باز خواهد گشت و در سوی دیگر شرکت هاوال نسخه به روز و مدل 2024 این خودرو را در قالب یک فیس لیفت در چین معرفی کرده است.

از این تصاویر کاملاً واضح است که هاوال H6 مدل 2024 یک فیس‌لیفت است نه یک نسل جدید، زیرا نمای جانبی آن تقریباً تفاوتی با نسخه فعلی ندارد. در عوض، تمام تغییرات عمده در جلو و عقب خودرو انجام شده است.

جلوپنجره دارای یک الگوی کاملاً متمایز و آرم برجسته هاوال است و در پایین آن یک ورودی هوا قرار دارد. امتداد چراغ‌ها تا حدود خط منتهی به بالای ورودی هوا ادامه می‌یابد. با چراغ‌های راهنمای جدید، کلاستر چراغ‌ها شکل عدد 7 را ایجاد می‌کند.

هاوال H6 مدل 2024

در عقب، بزرگترین تفاوت این است که چراغ‌ها دیگر از نوع عبوری نیستند و فضایی برای قرارگیری آرم هاوال بین دو کلاستر ایجاد کرده است. شکل درب صندوق عقب مشابه خودروی فعلی است و در بالا یک اسپویلر دارد.

اگرچه خودروی فیس‌لیفت شده همچنان از همان موتورهای هاوال H6 مدل 2023 استفاده می‌کند، اما آنها ارتقا یافته‌اند. در مورد موتور 1.5 لیتری توربو، قدرت آن اکنون 130 کیلووات (174 اسب بخار) است. برای نسخه 2.0 لیتری توربو، قدرت از 155 کیلووات به 170 کیلووات(228 اسب بخار) افزایش یافته و مصرف سوخت اکنون 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. هر دو موتور از گیربکس 7 دنده دوکلاچه خیس استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی این فیس‌لیفت نیز به زودی عرضه شوند.

هاوال H6

ما می‌دانیم که طول این خودرو 50 میلی‌متر بیشتر از مدل قبلی است، اما در حال حاضر به دلیل نداشتن اطلاعات در مورد طول شاسی، مشخص نیست که آیا این افزایش طول به نفع فضای داخلی برای سرنشینان است یا صرفاً در فاصله‌های آزاد جلو و عقب اعمال شده است.

هاوال H6 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای گریت وال است، اگرچه روزهایی که پرفروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند در چین بود، گذشته است. رونمایی از این فیس‌لیفت احتمالاً در هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن انجام می‌شود و این امر باید تا زمان معرفی نسل چهارم H6، خودرو را برای مدتی حفظ کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد