موضوعات داغ

ری را ایران خودرو در راه بازار خودرو کشور، اولین کراس اوور ملی به بازار می آید + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو در تلاش برای عرضه اولین کراس اوور ملی ایران است. این خودروی جدید که با نام "ری را" شناخته می‌شود، پس از مراحل آزمایشی و دریافت پلاک آزمایشی، آماده برای ورود به بازار شده است. تصاویری که اخیراً از این خودرو منتشر شده، نخستین نمایی از فضای داخلی آن را به نمایش می‌گذارد.

خودروی "ری را" بر پایه پلتفرم PF1 و با کدنام IKP1 توسعه یافته است. این پلتفرم پیش از این در خودروی تارا مورد استفاده قرار گرفته بود. از لحاظ اندازه و ابعاد، انتظار می‌رود این کراس اور در کلاس B و در یک رده با محصولاتی چون نیسان جوک، سیتروئن C3 و پژو 2008 قرار گیرد.

طبق اعلام ایران خودرو، خودروی "ری را" در سه مدل V1، V2 و V3 و با دو گزینه موتوری متفاوت روانه بازار خواهد شد. موتور TU5P با قدرت 113 اسب بخار و موتور TC7 با قدرت 168 اسب بخار، گزینه‌های محرکه این کراس اور ملی را تشکیل می‌دهند. مدل V1 با گیربکس دستی 6 سرعته و دو مدل دیگر با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تجهیز خواهند شد.

ری را ایران خودرو در راه بازار خودرو کشور

از نظر ظاهری، طراحی "ری را" شباهت‌هایی با نسل قبلی هیوندای سانتافه دارد. این موضوع در ابتدا با واکنش‌های انتقادی کارشناسان مواجه شد، اما تصاویر جدید نشان می‌دهد که طرح نهایی این خودرو از پختگی و شرایط مناسبی برخوردار است و چهره خوبی را به نمایش می‌گذارد.

این کراس اوور ملی با تجهیزات و امکاناتی چون دوربین 360 درجه، دوربین عقب، سیستم‌های ایمنی AEB، ESC، TCS و BAS، سیستم سرگرمی، صفحه نمایش لمسی، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، ترمز الکتریکی و بسیاری امکانات دیگر مجهز خواهد شد. در صورت عرضه نهایی با این تجهیزات، تنوع و کیفیت امکانات "ری را" می‌تواند آن را به یکی از خودروهای برجسته بازار تبدیل کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/2/3
سلام
حتما حتما حتما چراغهای جلوی ری را رو تغییر بدین