موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی دایون Y7 با بازپرداخت ۴۸ ماهه و تحویل 90 روزه + جدول اردیبهشت 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایط جدیدی را برای فروش دایون Y7، اعلام کرده است.

این شرکت، برنامه فروش علی الحساب دایون Y7 را با هدف تسهیل فرایند خرید این خودرو برای متقاضیان آغاز نموده است. براساس این طرح، خریداران محترم باید در ابتدا مبلغ 812 میلیون تومان را به صورت علی الحساب پرداخت نمایند. قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل و با ارسال دعوتنامه به مشتریان، اعلام خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این شرایط فروش آن است که سود مشارکت برای خریداران 24 درصد، سود تاخیر در تحویل 36 درصد و سود انصراف نیز 9 درصد به صورت سالانه در نظر گرفته شده است. همچنین، زمان تحویل این خودروها حداکثر 90 روز پس از ثبت نام خواهد بود.

یکی از بخش‌های این شرایط فروش، امکان استفاده از تسهیلات بانکی برای تکمیل وجه نهایی است. به این صورت که مشتریان می توانند تا سقف 700 میلیون تومان از تسهیلات بانکی بهره مند شوند و این تسهیلات را در بازه زمانی 48 ماهه بازپرداخت نمایند.

جدول شرایط فروش دایون Y7 ویژه اردیبهشت 1403

خودرو دایون Y7
قیمت خودرو زمان تحویل و با ارسال دعوتنامه
پیش پرداخت (ریال) 8,120,000,000
سود مشارکت (سالانه) 24 درصد
سود تاخیر(سالانه) 36 درصد
سود انصراف (سالانه) 9 درصد
رنگ ها سفید، مشکی، خاکستری
زمان 90 روز کاری
سقف تسهیلات بانکی 7 میلیارد ریال
بازپرداخت اقساطی تا 48 ماه

مشخصات دایون Y7

دایون Y7 به پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ 4K22 مجهز است. این موتور در بهترین حالت می‌تواند حداکثر قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر تولید کند. انتقال این نیرو به چرخ ها از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک صورت می پذیرد و دیفرانسیل های جلو و عقب، قابلیت حرکت در شرایط سبک و سنگین را برای این شاسی بلند فراهم می آورند.

در خصوص امکانات و تجهیزات دایون Y7 نیز باید گفت که این خودرو مجهز به دو کیسه هوای جلو، سانروف، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، تهویه الکترونیکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سنسور TPMS می باشد. در نسخه فول تر این خودرو تحت عنوان دایون Y7 پلاس نیز امکاناتی همچون رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و سنسور پارک جلو و عقب نیز به این لیست افزوده خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد