موضوعات داغ

خودروی کراس اوور BAC X3 Pro اخیراً توسط خودروسازان بم معرفی شده است. خودرویی که در حقیقت همان جیلی Maple X3 Pro هست و باید این کراس اوور جمع و جور را بازگشت برند جیلی به بازار ایران بدانیم. روی این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با توان 102 اسب بخار مجهز شده و گیربکس نصب شده روی آن CVT است.

این خودرو تک دیفرانسیل است و به تجهیزاتی مثل کروز کنترل، سانروف و یا سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت مجهز است. طراحی خودروی BAC X3 Pro کاملاً شبیه خودروهای دیگر جیلی است و باید گفت که امضای جیلی را به راحتی می توان در آن مشاهده کرد. خودروی BAC X3 Pro از نظر رقبا باید هم کلاس خودروهایی مثل پژو 207 ایران خودرو و یا ام وی ام X22 پرو شرکت مدیران خودرو بدانیم و حال خودروسازان بم نیز یک کراس اوور را در این سگمنت پرطرفدار به بازار ایران عرضه کرده است. همچنین روی این خودرو یک صفحه نمایش لمسی و دوربین عقب نیز بکار رفته و روکش صندلی ها و غربیلک فرمان نیز چرمی است.

در این فیلم می توانید تست و بررسی خودروی BAC X3 Pro را مشاهده کنید. همچنین در قسمت زیر می توانید عکس های مختلف این خودرو را ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/10
X22 pro بهتره یا این؟
1402/1/2
قطعا این و جک اس 3 از ام وی ام ایکس 22 بهترن
1401/12/11
اگه با ۶ کیسه هوا و گیربکس دستی عرضه میکردن گزینه خیلی جذاب تری میشد
1402/1/13
به نظر ماشین خوبیه و گیربکسش هم در تست شتاب خیلی هماهنگ با سرعت دنده عوض می کرد
1402/2/6
نمیدونم چرا حس میکنم از کوییک سایپا کپی کرده
1402/6/13
سلام وقتتون بخیر
خیلی بررسی ناقصی بود ایندفعه
در مورد مود های رانندگی نگفتید
و همچنین کارکردهای مانیتور و خیلی چیزهای دیگه که داخل کابین هست
در کل بنظر من زیاد در مورد ظاهر خودرو ها نباید گفت چون هر کسی داره میبینه و خودش تصمیم میگیره که زشته یا زیبا و اینکه بگیم یه خط از ابتدای ماشین رفته تا اننتها و یا .... خیلی کلیشه بیخودی هست
در هر حال ممنون از زحماتتون