آنباکسینگ و بررسی ماکت بی ام و سری 7 در مقیاس 1:18 + فیلم

آنباکسینگ و بررسی ماکت بی ام و سری 7 در مقیاس 1:18 + فیلم


هفته گذشته در بخش ماکت، ماکتی کلاسیک از مرسدس بنز را به حضورتان معرفی کردیم. اما امروز به سراغ ماکتی از بی ام و رفته ایم. ماکتی پرطرفدار از یک ماشین پرطرفدار.

سری 7 بی ام و از سال 1977 با اتاق E23 معرفی شد و تا به امروز شش نسل از این سری عرضه است. ماکتی که امروز به سراغش رفته ایم نسل ششم از سری 7 محسوب می شود که کد اتاق G12 به آن اختصاص دارد. البته در آخرین مدل از این نسل فیس لیفت مهمی صورت گرفته که هم در جلو پنجره و هم در سپر تغییرات زیادی کرده است. ماکت امروز ما مدلی است که در سال 2016 معرفی شده است.

ماکت بی ام و سری 7

این ماکت ساخته برند iScale هست. یکی از معدود برندهایی که لایسنس تولید ماکت های بی ام و را با پک بی ام و در اختیار دارد. جعبه این ماکت به صورت اختصاصی بی ام و طراحی شده و هولوگرام رسمی بی ام و نیز در زیر جعبه وجود دارد. طول ماکت حدودا 28 سانتی متر است و ماکت به علت اینکه تمام فلزی است، وزن نسبتا بالایی دارد.

ماکت بی ام و سری 7

جزییات داخل ماکت خودرو با خوبی رعایت شده و جنس لولاها طوری است که با چندین بار باز و بسته کردن درب های ماکت، رها نمی شوند. از دربهای بازشو ماکت گفتیم، هر چهار درب ماکت بازشو هستند. همچنین درب کاپوت و درب صندوق نیز بازشو هستند. همچنین با چرخاندن غربیلک فرمان چرخهای جلوی این ماکت میچرخند. در انتها شما را به دیدن کلیپی از این ماکت دعوت میکنیم.

ماکت بانک زیر مجموعه ای از گروه بزرگ خودروبانک است که به صورت تخصصی در زمینه فروش ماکت های تخصصی خودرو فعالیت دارد. ماکت بانک قصد دارد تا حرفه ای ترین ماکت های خودرو را در سایزهای مختلف از برندهای مشهور دنیا عرضه کند.

خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران