آنباکسینگ و بررسی ماکت فولکس واگن بیتل 1955 در مقیاس 1:18 + فیلم

آنباکسینگ و بررسی ماکت فولکس واگن بیتل 1955 در مقیاس 1:18 + فیلم


مگر میشود بیتل را نشناخت. ماشین جمع و جور و کوچک آلمانی که یکی از طولانی ترین عمرهای تولید را در کل تاریخ به خود اختصاص داده. از سال 1938 که هیتلر دستور ساخت بیتل را به عنوان یک ماشین ارزان داد تا سال 2003 این ماشین تولید شده تا به یکی از نماد های اصلی فولکس واگن بدل گردد. فولکس واگن بیتل به ایران هم آمد. قبل از انقلاب اسلامی ماشین شهربانی هم بود و خیلی ها هنوز این کوچولوی به یادماندنی را در کلکسیون خود نگه داشته اند. همیشه هم اینطور نیست که گرانترین ها و نایاب ترین ها در حافظه تاریخ به عنوان ماشین خاص ثبت شوند. گاهی ارزانتر ها و اقتصادی ها هم می توانند تبدیل به افسانه شوند.

ماکت فولکس واگن بیتل

بخاطر محبوبیت بیتل، انواع و اقسام مدل و اکسسوری از روی این ماشین ساخته شده. شرکتهای بسیاری هم ماکت فولکس واگن بیتل را تولید کرده اند. اما یکی از بهترین و زیباترین ماکتهای بیتل، ساخته اتوآرت است.

ماکت فولکس واگن بیتل

اتوآرت به ساخت ماکت با کیفیت و پرجزییات مشهور است. این شیوه را برای بیتل هم رعایت کرده. ماکت فولکس واگن بیتل با مقیاس یک هجدهم از اتوآرت حدودا 20 سانتی متر است و کیفیت رنگ آن فوق العاده است. زیردرب کاپوت این ماکت یک چرخ زاپاس به سبک بیتل واقعی وجود دارد که واقعا میتوانید در صورت آسیب دیدن چرخهای ماکت، از آن استفاده کنید. هرچند یک ماکت باز واقعی نباید اجازه دهد به ماکت هایش آسیبی برسد.

ماکت فولکس واگن بیتل

موتور بیتل عقب آن است و درب موتور بازشونده است و جزییات موتور به خوبی رعایت شده. همچنین دربهای بیتل بازشونده هستند و چرخها و غربیلک فرمان بیتل نیز میگردند. در انتها شما را به دیدن ویدیویی از آنباکسینگ و بررسی این ماکت زیبا دعوت می کنیم.

ماکت بانک زیر مجموعه ای از گروه بزرگ خودروبانک است که به صورت تخصصی در زمینه فروش ماکت های تخصصی خودرو فعالیت دارد. ماکت بانک قصد دارد تا حرفه ای ترین ماکت های خودرو را در سایزهای مختلف از برندهای مشهور دنیا عرضه کند.

خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران