موضوعات داغ
همانطورکه می دانید بعد از برجام، شرکت های زیادی پا به بازار ایران گذاشتند و بسیاری نیز هنوز در حال مذاکره برای تولید خودرو در کشور هستند. اما یکی از شرکت هایی که به سرعت خود را به ایران رساند، دی اس DS بود. برند لوکس فرانسوی که به صورت کاملاً مستقیم به ایران آمد و فعالیت خود را با همکاری با شرکت آرین موتور شروع کرد.
در ابتدا و در رونمایی از دی اس 5، مقامات ارشد این کمپانی به ایران آمدند و حتی سفیر فرانسه نیز در این مراسم حضور داشت تا نشان از جدیت این برند برای حضور در بازار ایران باشد. تا بحال دو خودروی دی اس 5 و دی اس 6 در ایران رونمایی شده اند و به زودی محصولات دیگر از این برند در بازار ما عرضه خواهند شد.
در این قسمت از خودروبانک قصد داریم به DS5 بپردازیم که در حقیقت پرچمدار محصولات DS است و با چهره ای کاملاً متفاوت و خاص چند وقتی است که در خیابان های کشور جولان می دهد. البته این خودرو را قبلاً در قسمت تجربه رانندگی تست کرده بودیم و می توانید شرح مفصل آن را در مقاله تست و بررسی دی اس 5 مطالعه کنید اما با توجه به جدید بودن برند و تاگفته های زیاد در مورد آن، تصمیم به تهیه فیلم تست و بررسی این خودرو گرفتیم و در آن به صورت مختصر دی اس 5 را معرفی کردیم.
در بالا می توانید این فیلم را مشاهده کنید و در جدول زیر خلاصه مشخصات فنی این خودرو آورده شده اما برای مشاهده لیست کامل تجهیزات و امکانات این خودرو به صفحه دی اس 5 مراجعه کنید.

مشخصات فنی
مدلDS5
پیشرانه4 سیلندر 1.6 لیتری توربو
حجم موتور1598 سی سی
حداکثر قدرت165 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور240 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه
شتاب رسمی9.7 ثانیه
حداکثر سرعت209 کیلومتر در ساعت
وزن1495 کیلوگرم
قیمت بازار208 میلیون تومان
برای مشاهده لیست کامل مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی به صفحه DS5 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

135 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/24
واقعاً فیلم خوبی بود، یکی از بهترین بررسی هایی بود که انجام داده بودین
دی اس 5 هم ماشین باحالیه فکر نمیکردم توش اینطوری باشه، از سقفش خیلی خوشم اومد
1395/7/24
عالییییی! حال کردم، هم از بررسی، هم از خود ماشین...
1395/7/24
ماشین تو رنج 200 میلیون بایدم خوب باشه
ولی انصافا کسی که پول خریدن این ماشینو داره حیف نیست هوندا آکوردو ول کنه بیاد اینو بخره
فقط کافیه یکم پول بیشتر بده!
البته بازم ذکر میکنم کسی 200 میلیون میده ماشین !
1395/7/24
خوبه که رفتین تو شهر، ولی به نظر من تست هایی که شما میگیرین همون پیستی که هستین بهتره و ما خودروبانک رو با اون پیسته عادت داریم :)
1395/7/24
دی اس 5 یکم بزرگ نیست؟ اولش که خبر رونماییش رو خوندم گفتم هاچ بکه ولی رفتم شورومش تو اندرزگو دیدم یکم بزرگه! واسه پارک کردن یکم سخته
1395/7/24
واقعاً تست هاتون خوبه و مفیده، تکلیف آدم رو تو 10 دقیقه معلوم میکنه
کارتون درسته
1395/7/24
سلام یه سوال چرا فایلی که تو اپارات اپلود شده رو نمیشه دانلود کرد؟
1395/7/24
امیر آقا بالای همین صفحه سمت چپ،
دکمه های آبی هست برای دانلود فیلم.
احتیاجی نیس برید آپارات
1395/7/24
تست و بررسی خیلی خوبی بود ولی ای کاش جای دی اس خودرو های تو الویت تست می شدن الان 10 نفر میان می گن اوتلندر یا جولیتا تست کنید ... بجای خودرویی که شاید بعد چند سال به 500 دستگاه نرسه فروشش ...
1395/7/24
یه سری دوستان طوری میگن این ماشین با این حجم موتور و این قیمت نمیصرفه که فکر میکنن تو این مملکت بقیه ماشین های رنج ۲۰۰ میلیون رو ۴۰۰ اسب بخاره. تو این قیمت سانتافه میتونی بخری با این وزن سنگینش موتور ۲۴۰۰. الان هم که ۲۰۱۷ رفته رو قیمت ۲۴۰ میلیون !!! این ماشین واقعا کیفیت بالایی داره . و امکانات فوق العاده. موتورشم هم با همکاری BMW درست شده. پس این ماشین با این قیمت تو این وضعیت ماشین های بازار واقعا به صرفه هست. وقتی اپتیما GT LINE شده ۲۰۵ میلیون دیگه خودتون ببینین این ماشین مقرون به صرفه هست یا نه!! فقط تنها ایرادی که هست بازار دست دومشه. که اون هم با گذر زمان به نظر میرسه بهتر بشه. با تشکر از سایت خوبه خودرو بانک که توی نقد و برسی ماشین ها نه دلقک بازی در میارن نه برنامشونا خراب کردن.
1395/7/24
ئوسته عزیز مهم ترین نکته که می تونه خریدارو منصرف کنه بازار دست دوم نیست چون کسی که این ماشینو می خره خیلی فکر فروشش نیست مهم اینکه شما جرعت می کنی با این ماشین از تهران خارج بشی ؟ اگه مشکل پیدا کنه کجا می خوای ببری برای خدمات ؟؟ تمام خودروهایی که اسم بردی لااقل خدمات پس از فروش خوبی دارن ...
1395/7/24
خط آخر رو موافقم دقیقا ! بر خلاف اسب بخار که محتوی مفید اون نسبت به زمان بررسی کم هست. و دیالوگ های اضافه و بحث های نامربوط دیده میشه توش.
1395/7/24
اپتیما ماشین خوبیه آقا چرا میخواید از یه ماشین تعریف کنید میزنید تو سر یه ماشین دیگه :)
1395/7/24
سلام
ویدئو ها را نمیشه دانلود کرد ، لطفا یک جا بزارین که بشه دانلود کرد
1395/7/24
سمت چپ فیلم دو تا لینک گذاشته دیگه! من خودم دانلود کردم و دیدم!
1395/7/24
منم دانلود کردم از بالای همین صفحه، سمت چپ، دوتا دکمه آبی هست واسه دانلود
1395/7/24
من تا الان فقط یکی از این ماشین دیدم.کلن ماشینهای فرانسوی طاحی خاص خودشون رو دارن که طراحی قشنگی هم نیست.برای نمونه داشبوردش فقط یک طرح عجیب بود و زیبایی نداشت .یکی دیگه هم جای شیشه بالا بر های عقب هست که نه در دسترس راننده هست نه سرنشین عقب.نمی دونم چرا اما فرانسوی ها بیشتر از ماشین های زیبا ماشینهای عجیب طراحی می کنن.
1395/7/24
با سلام و عرض خدا قوت ویدیویی بسیار عالی به نمایش گذاشتید تشکر میکنم فقط کاش مصرف سوخت خودرو رو تو 200 کیلومتر پیمایش تون اعلام میکردید و اینکه از فضای صندوق عقب رو هم اعلام میکردید و یا نشون میداد چون تو عکس هم هم نبود
1395/7/24
چند تا چيز يادتون رفت فيلم عالي بود ها يكي مصرف سوخت يكي فضاي صندوق عقب يكي هم صندلي شاگرد دستي هست يا برقي و بازم يكي ديگه عقب جاي اويزون كردن كت و .. داشت اما بغلش يه چيزي بود نميدونم چي بود ولي دوست دارم بدونم يكي ديگه اونم اين كه صندلي عقب جلو و عقب ميره يا نه و جالي ليواني براي عقب جلو بغل ماشين و اين كه مثلا شما اگه ثبت نام كني برا اين ماشين ميتوني رنگ چرم و دوخت و ... اش رو مشخص كني و اخريش اين كه قبلا ميگفتيد يعني نشون ميداديد تو اخر فيلم كه تست بعدي چه ماشيني هست ولي كلا عالي بود ما كه خوشمان امد
1395/7/24
تست خيلي خوبي بود
تو بعضي تست ها تست هندلينگ رو هم انجام داديد اون و تست شتاب تست هاي شما رو تك خواهد كرد
راستي بهتر نيست تو همه خودروهاي اتومات تست شتاب رو بالانچ انجام بدين و پايداري و كشش خاموش

به نظرم ماشين با اين وزن و گشتاور و توان شتاب ١١.٣٧ تو فيلم براي شتابش عدد خوبي نيست
الفاروميو جوليتا و ام جي ٦ تو همين شرايط ٨ ميزنن يا جي تي٨٦
1395/7/24
احسان جان همه ماشینا اجازه نمیدن که پایداری و کشش همیشه خاموش باشه.
1395/7/24
ستون جلو باعث نمیشه فضای دید کور بشه ؟ چرا دوتیکش کردند
1395/7/24
نه من تو شو روم نشستم، اولش یکم عادت نداری، ولی بعدش اوکیه. اتفاقا بهتره
1395/7/24
لگن
1395/7/24
شما اگه میتونی بخر پشیمون شدی بده به من
1395/7/24
محسن عالی بودددد
1395/7/24
با سلام. فقط میشه لینکهای موجود در این صفحه که میفیت بالا و متوسط هست را دانلود کرد. لینکی که در آپارات هست را نمیشه دان کرد. واقعا متوجه نمیشم چه توجیهی داره که در آپارات همه کیفیتهای دانلود باشه اما در سایتتون نباشه!!!!! کافیه با کیفیت زیرمتوسط هم در همین سایت اضافه کنید. ما داریم خودروبانک را بازدید میکنیم، علاقه ای به آپارات نداریم. برای سایت خودتون ارزش قائل باشید. با تشکر
1395/7/24
ماشینش فوق العادس . هیچ نقصی نداره ولی این چینی بازیا چیه جای دوتا دریچه هست یه خروجی داره :D
1395/7/24
اپتیما از این تیز ترو قوی تره کلی زدین سرش ک با پژو!!!!! یکیه ! ک اونم پژو دنده یکشو نمیتونه بگیره.... اینو چرا اینقدر دوس دارین؟
1395/7/28
چون اپتیما بازار داره نیاز به تبلیغ نداره!!!!!!!!!!!
1395/7/24
سلام
ممنون از سايت خوبتون
ميشه لطفا lexsus rx350 و nx200t و nx300h رو تست كنين؟
1395/7/24
لطفا تست وبررسی رنو اسکالا رو بگذارید ممنون از سایت خوبتون.
1395/7/24
خيلي با دقت ماشين رو بررسي كرديد، عالي بود، تبريك مى گم، هر روز بهتر از ديروز
1395/7/24
واقعا عالی
ولی یه چیزی.فیلم بعدی درباره چه ماشینیه؟
1395/7/24
سلام ما اين ماشين رو خريديم و كاملا هم ازش راضي هستيم تمام ماشين هايي كه اسمشون برده شد هيچ كدوم همه ي قابليت هاي دي اس رو باهم نداشتن چون مدت خيلي طولاني روي همشون تحقيق كرديم. در جواب سوال شما كه چرا بالاي در دستگيره نداره بايد بگم چون صندلي ها همه ي سرنشين هارو كاملا در بر ميگيرن و در پيچ ها احتياجي به دستگيره نيست و اگه يه زمان احتياج بشه از دستگيره ي روي در ميشه استفاده كرد. همينطور در جواب سوال هاي دوستان بايد بگم مصرف سوختش ١٦در هر صد كيلومتر هست. فضاي صندوق عقبش نسبتا بزرگ هست، هردو صندلي جلو برقي هست، جاليواني هم داخلِ در راننده و كمك راننده و هم پشت دنده و هم براي صندلي هاي عقب داره، بالاي در هاي عقب ماشين اويز كت و در كنار اون چراغ مطالعه براي هردو سرنشين عقب داره و به راحتي جرئت خارج شدن از شهر رو هم داريم چون هم به زودي نمايندگي شهرستان هاش افتتاح ميشه هم به قدري موتور ساده و راحتي داره كه بقيه ي تعميرگاه ها هم ميتونن ازش سر در بيارن. در كل اين امكانات و طراحي خيلي بيشتر از ٢٠٠ ميليون مي ارزه. البته اينم بايد بگم اونجوري كه من شنيدم تمام دي اس ٥ هاي موجود در ايران فروش رفتن و تا حدود يك سال تا يك سال و نيم اينده كه مدل جديدش بياد دي اس صفر نيست. باز هم اگر سوال ديگه اي بود من شايد بتونم پاسخگو باشم
1395/7/25
میشه بفرمائید رو چه ماشین هایی تحقیق کردید که دی اس در شتاب و آپشن و خدمات پس از فروش و .. بهتر از اون ها بوده؟
مطمئنید مصرف سوخت صدی 16 است؟ کامپیوتر سفری رو یه ریست بکنید . مصرف سوخت شهر باید حدود 10 باشه. 16 لیتر عدد افتضاحیه.
آیا جالیوانی و آویز کت جز اون آپشن هایی بود که فرمودید در این رده قیمتی در هیچ ماشینی یکجا جمع نشده بوده و همین باعث شده دی اس رو انتخاب کنید؟
شما امروز راحت به خارج از شهر میرید چون قراره به زودی (مثلا چند ماه دیگه ) نمایندگی زده بشه در برخی شهر ها؟
موتور 1.6 توربو با 240 نیوتن متر گشتاور طراحی ساده داره و هر مکانیکی ازش سر در میاره؟؟ حتی تعمیر گاه های معمولی و گذری؟
بزارید حدس بزنم. شما این اطلاعات رو از خود جناب آقای فروشنده دریافت کردید دیگه درسته؟

به نظر من دی اس با این روند یک پروژه شکست خورده است. همونطور که ستروئن سی 5 و پژو 407 علیرغم اینکه ماشین های خوبی بودند به دلیل قیمت گذاری اشتباه و موتور ضعیف به نسبت قیمت و خدمات پس از فروش ضعیف شکست خوردند.
ممنون از خودروبانک بخاطر این بررسی عالی.
1395/7/25
بازار خودروی داخل ایران خیلی بسته هست و تنوع آنچنانی نداریم ولی باز هم با این وضعیت دی اس هیچ شانسی در مقابل رقیب های انگشت شمار خودش نداره وقتی میتسو اوتلندر با اون قیمت فوق العاده رقابتی به فروش می رسه چرا کسی باید بره ماشین توربو فرانسوی بگیره ؟؟ چرا یکی 40 تومن پسنداز نکنه و بجاش جولیتا نگیره ؟؟من هرجوری که فکر می کنم امکان نداره فروش داشته باشه ... کمری هیبرید هوندا اکورد و در حدود 250 تومن گزینه ها خیلی بیشتر هم میشه ... در ضمن جو سازی نکنید دی اس همین الان فروش 30 45 و 60 روزه داره و داره با التماس مشتری جم می کنه .
1395/7/24
اگه قرار باشه فرانسوی سوار بشم،رنو تالیسمن رو به این ترجیح میدم
1395/7/24
واقعا كه به حق بهترين سايت خودرويي ايراني هستين.مخصوصا از اون دوتا مجري كه فقط تيزر تبليغاتي ميسازن بهترين.من شخصا حاضر نيستم ٢٠٠ ميليون واسه خريد يه ماشين فرانسوي هزينه كنم.شايد يه آلماني كم كاركرد يا يه ژاپني مثل آكورد يا راو٤ اتاق جديد تو ايران انتخاب عاقلانه تري باشه.نميگم ماشين بديه يا اينكه اين قيمت نميارزه ولي تو بازار برند دوست ايران وارد محدوده قيمتي شده كه الان پاي بنز و ب ام و مياد وسط و هركي بخاد با آلماني ها سرشاخ بشه شكست ميخوره تو ايران
1395/7/24
عالی بود عالیییییی
نحوه ی تست گرفتنتون خیلی بهتر شده
1395/7/24
ماشین خاص و خوبیه
ولی ب شخصه ترجیح میدم ماشینی بگیرم ک چند سال دیگه هم روو مد باشه
مثل ب ام و بنز تویوتا
البته میتسوبیشی و هوندا هم مثل این دی اس نمیشه روو چند سال دیگه اش اون حساب کرد
1395/7/25
هم ریختش هم اسمش هم کشور سازندش هم اون ستون دو تیکه مسخرش هم سقفش هم جای دکمها هم قیمتش دلیل بر اینه 10 تا هم نمیفروشه.بعد یه سوال چرا چسبیدیم فرانسه به ژاپن بچسبید که لکسوس داره اونم ct200h که ازهمه هاچبک ها سره.این فرانسوی اسباب بازیه
1395/7/25
هر چه سعی کردم در طول فیلم بخاطر گل روی خودروبانک هم که شده با این خودرو ارتباط بر قرار کنم نشد که نشد. شکی در این نیست که جای جای این خودرو از مواد و ساخت با کیفیت استفاده شده ولی واقعا قبول اینکه این ماشین یک ماشین لوکس هست برام مشکله و اصلا برام قابل تصور نیست که بخوام این ماشین رو با بنز یا بی ام و مقایسه کنم چون واقعا در حد لوکسهای آلمانی نیست. قیمت 200 میلیونیش اصلا واسه من قابل هضم نیست. طراحی ظاهری شلوغ که اونو بیشتر شبیه زنی با آرایش بسیار غلیظ کرده که بجای اینکه به زیبایی کمک بشه بیشتر حالت مسخره و خنده داری بهش داده. فضای داخل خودرو بسیار تنگ و خفه هست بطوریکه در هنگام تماشای کلیپ وقتی مجری را داخل ماشین می دیدم احساس تنگی نفس میکردم. قدرت موتور و شتاب گیری اون هم به هیچ وجه چنگی به دل نمیزنه. باز هم تکرار میکنم هویت این خودرو مشخص نیست اینکه آیا یک سدان خانوادگی است؟ نه، آیا یک هاچ بک چست و چابک با قیمتی مناسب است؟ نه، آیا یک استیشن با فضای مناسب است؟ نه، آیا یک مشخصات و هویت یک خودروی لوکس را دارد؟ نه، مخلص کلام اینکه این ماشین جز ظاهر عجیب و غریبش که اتفاقا بنظرم جز نقات ضعفش هست تا قوت، هیچ نکته قابل توجه و ممتازی نداره. واقعا کدام عقل سلیمی این ماشین رو به یک تویوتا کمری یا هوندا آکورد و سایر ماشین های بسیار خوب این رده قیمتی ترجیح میده؟
1395/7/25
ببینید ماشین خوبیه ولی 200 یه جوری واسش زیاده. به درد کسی میخوره که اونقدر پول داره که فقط میخواد با خرید این ماشین متفاوت باشه. وگرنه از نظر منطقی با قیمت 200 تومان خیلی ماشین های دیگه با کارایی و خدمات بهتر و کیفیت مناسب میشه خرید. هدف از خرید این ماشین فقط متفاوت بودن میتونه باشه . و گرنه از نظر منطقی و عملی و کاربردی خریدش توجیهی نداره. به عنوان ماشین دوم خانم یه خانواده خانواده پولدار یا کادو یه آدم پولدار واسه پسرش به عنوان ماشین خاص و متفاوت. ....نمیدونم چه جوری حس خودم رو بگم. ...!!! 99.99 درصد افراد من جمله خودم حاضر نیستم 200 میلیون پول به عنوان ماشین اصلی و اول و ماشین خانواده بابت این سبک ماشین بدم.
1395/7/25
سلام و خسته نباشید.
من چندین ساله از سایت شما استفاده میکنم.ولی یک چیز.خیلی این فیلم یک طرفه درست شده.شما کافی اسمه رقیباش رو بیارید اونوقت کسی اسمه این ماشین رو نمیاره.فیلم خیلی یک طرفه درست شده.و آیا این ماشین با این امکانات ارزش خرید داره؟
شما کافی یک بار به فرانسه برید ببینید خودشون از ماشین های خودشون استفاده میکنن.اگر آقای ایکس تو فرانسه از این ماشین استفاده میکنه چه ارتباطی با تست داره.اون اگر استفاده میکنه چون مقام داره باید از ماشین های خودشون استفاده کنن.ولی من طبق چیزی که دیدم و شنیدم خودشون از این ماشین ها استفاده نمیکنن.برای عید سه تا مسافر فرانسوی اومده بود خوزستان شوشتر من باشون حرف زدم.سه نفر بودن دوتاشون آلمانی داشتن یکیشون ژاپنی.به نظر من ماشین های فرانسه فقط برای کشور های جهانه سومه.که با قیمتی چند برابر به ما بدن.خواهش میکنم فیلم ها یک طرفه نباشه.داخل تست های قبلی رقیب هاشونم میگفتین.اگر اسمشون بیاد این ماشین حرفی برای گفتن نداره.رقیب هایی از سوئد و ایتالیا و آلمان داره که حرفایی برای گفتن دارن
1395/7/25
ماشین بدی نیست. ولی ماشین فرانسویی ایه پس از لحاظ استهلاک و کیفیت به رقیبای ژاپنی و کره ایش نمیرسه. بازار دست دوم خیلی بدی هم داره. حتی چند سال اینده! قیمتش هم بنظرم 50 تومن بالاتر از چیزی هست که دریافت میکنی ! خلاصه از هر نظر رقیبای کره ای و ژاپنی ایش ازش بهترن. بنظر من کسی که میخواد اینو بخره روش بزاره بره لکسوس is250 بگیره خیلی بهتره تا این !
1395/7/25
بنظر من لکسوس ct200 h هم از این مدل بالاتره از لحاظ کارایی و کیفیت. شاید طراحی این بهتر باشه ولی لکسوس یه چیزه دیگه اس...
1395/7/25
من با ٢٠٠ تومن مي رم اوريون در حد صفر مي خرم....كه نه DS بلكه كل خودرو سازاي فرانسوي جرّأت نزديك شدن بهشم ندارن چه برسه به مقايسه شدن باهاش...
1395/7/25
تست خوبی بود. این ماشین همین شکلی کم باقی خواهد موند چون همه کس پول بابت برند ناشناخته نمیده. البتی منظورم ناشناخته تو ایرانه. در کل هم موتورش قدرت جالبی نداره و صدای همچین گوشنوازیم نداره. در واقع بیشتر پول کیفیت و لوکس بودن کابین رو میدین. البته من خودم انقد کره ای تو خیابون دیدم دیگه خسته شدم شاید اگه پول داشتم یه دی اس میگرفتم.
1395/7/25
سلام
تسستتون واقعا خوب بود ...ولی چرا مثل تست های قبل حجم صندوق عقب رو نگفتید. ؟؟؟؟؟
1395/7/25
ممنون از فیلم عالی شما کاملا مشخصه این ماشین پر استهلاکه و برای بازار ایران و این رنج شاید کم طرفدار باشه.....بعدشم برادران وارد کننده زیاد سمت ماشینهای به صرفه نمی رن چون هم دیر تر به مشکل می خورن و هم اینکه سود توش کمتره و گرنه باز هم خانواده تویوتا یه چیز دیگست.
1395/7/25
عرض سلام و خدا قوت،
فیلم های تست درایو شما هر روز بهتر و دلنشین تر می شوند. البته امیدوارم پیشنهادات خوانندگان را هم مد نظر قرار بدهید.

یک پیشنهاد:
توی سایت خودرو بانک، بخش کوچکی را به اطلاعات مربوط به تست درایوها اختصاص بدهید تا قابلیت مقایسه بر اساس تست شما وجود داشته باشد و نیاز به بازبینی فیلم تست های قبلی نداشته باشیم. مثلا مقایسه شتاب، فضای صندوق عقب، هندلینگ (سرعت در موس تست) و ...

باز هم متشکرم.
1395/7/25
در این که ماشین خوبی هست شکی نیست ولی نباید فراموش کنیم که این برند تازه اومده و امتحان خودش رو پس نداده پس خریدن این ماشین با این قیمت ریسک خیلی بزرگی محسوب میشه . با 200 میلیون تو ماشین های سواری میشه هوندا آکورد یا لکسوس ES350 یا IS300 مدل 2010 رو خرید که واقعا عالی هستن تو شاسی بلند هم مورانو 2012 و RX350 گزینه خوبی هستن
1395/7/25
لطفا آریزو5 هم بررسی کنید با تشکر
1395/7/25
باورتون میشه این ماشین پر استهلاک ترین ماشین دنیاست؟ به نظرم به این قیافه 200 تومن پول دادن یه دیوونگیه گزینه های بهتری هست چه شاسی بلند چه هاچبک این ماشین خیلی زمان میبره تا بخواد تو بازار جا بازکنه
1395/7/25
میشه بگید منبع حرفتون برای استهلاک این ماشین چیه؟؟؟؟؟؟؟
1395/7/25
ظاهرش و استایلش فوق العاده اس اما کیفیتش حتی به پای کره ای ها نمیرسه ژاپنیاش که دیگه سهله
1395/7/25
من هم از این ماشین خوشم نیومد. اگر در حدود 200 م پول بخوام بدم میرم سمت کمری یا آکورد
ممکنه آپشن کمتری داشته باشند ولی اعتبار این دو تا سازنده و کیفیتشون حرف اول رو میزنه
مخصوصا آکورد که به نظر ن از کمری هم قشنگره
1395/7/26
سلام رنو تالیزمان یا قدرت و امکانات بیشتر و از قلام انداختید 185
1395/7/25
واقعا ماشین جالبیه . طراحی خاصی داره که من هم از داخل و بیرونش واقعا خوشم اومد. ولی خب واقعا 200 تومن براش زیاده. مردم ما ترجیح میدن مثلا حنسیس بخرن یا ازرا تازه با قیمت کمتر نسبت به این ماشین. یه سری چیزا توش کمه برای یه فرانسوی لوکس. مثه سرکن صندلی رادار جانبی و پارک خودکار که بنظرم واقعا جاش بود بزارن.
1395/7/25
با 200 ملیو ن کلی ماشین میشه خرید من باشم میرم بنز c 2011 میخرم یا چند ملیون دیگه میزارم یدونه سانتافه 2016 gdi میگیرم
1395/7/25
قطعا کسی هوندا اکورد و کمری هیبریدی را ول نمیکنه اینو بخره
1395/7/25
ماشین خوبیه کاملا مشخصه . چرا با خودمون تعارف داریم و میخوایم اشکال بیخود بگیریم
اما با این قیمت اصلا به صرفه نیست خریدش چون هزینه نگهداری و ... بسیار بالاست . شاید اگر در محدوده زیر 150 میلیون عرضه میشد خریدش عاقلانه تر میشد برای همه
1395/7/25
حداقل صندوق عقب رو باز میکردید ببینیم چقدر جا داره
1395/7/25
عالی بود .ممنون از زحمتی که میکشین.
لطفا مقدار سوخت مصرفی در روز تست رو هم بگین.
1395/7/26
عجب ماشین خوب و با استایلی
در عین لوکس بودن کاربردی
همه چیز به اندازه
وقتی اروپایی سوار بشین در این رنج قیمت هرگز نمیتونی کره ای یا حتی بعضی ژاپنی ها رو سوار بشی دوست عزیز
بخاطر کیفیت سواری و راحتیش
باید تجربه کنی
شمال برای تست درایو سوار شدم ...
1395/7/26
ببین هر برندی از کره یا ژاپن رو دوست داری انتخاب کن اگه گستره فروش و تعداد فروشش چند برابر فرانسوی ها به ویژه این برند نبود هر چی خواستی بگو.مثلن آمار بگیر که توی برندهای لوکسی مثل لکسوس جنسیس اینفینیتی و... توی کدوم کشورها بازار دارن و چه تعداد می فروشن بعد اینم ببین تازه می فهمی این برند هیچ جا هیچ سهمی خاصی از بازار نداره.
1395/7/26
آقا انقد نگین صندوق و باز کن!کسی بخواد بخره میره نمایندگی سوار میشه کسیم که پولشو نداره نبینه بهتره.فوقش یه سرچ ساده میکنین میبینین دیگه.جای تشکر کردنه؟
1395/7/26
ممنون تو شهر بررسی کردین!
اون آخرم که اول شخص از پشت فرمون گرفتین هم عالی بود
1395/7/26
با ۲۰۰ میلیون یه بی ام و سری۳ ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ میگیری
هم اروپایی هم ظاهر و فنی ش بهتره
1395/7/26
والااااااااااااااااا.تازه از هر کی هم بپرسی میگه بی ام و خاص تره :)
1395/7/26
سلام عزیزان
اول اینکه خیلی ممنون بابت تحلیل های عالی
و یه گلایه
این همه منتظر موندیم بررسی جدید رو بدین، دی اس آخه؟؟؟ :)
مگه چند تا تو بازار هست
فکر میکنم ماشینای سانگ یانگ مثل کوراندو و اکتیون (نیو) خیلی بیشتر کاربردی باشه یا کلی ماشین دیگه که خیلی دورو برشون حرفو حدیث زیاده
منظورم ماشینای توی رنج قیمتی 90 تا 150 هست که مخاطبای بیشتری دارن تو بازار
ولی ویدیوهاتون خیلی برای من ارزشمنده
بازم تشکر

1395/7/26
استهلاک این ماشین واقعا بالاست اصلا ارزش خرید نداره گزینه های بهتری وجود داره این ماشین حتی از پراید هم استهلاکش بالاتره
1395/7/28
عسلم پراید که به کم استهلاکی معروفه ...
1395/7/26
واقعا خاص و متفاوته ای کاش موتور بهتری داشت. من یبار تجربه تلخ هیوندا ولستر رو دارم بعد از اینکه فروختمش دیگه یک چیز ملکه ذهنم شد اونم اینکه فقط پول به حجم موتور بدم ینی ماشین کم حجم نگیرم. هیوندایی ولستر بدترین ماشینی بود که گرفتم فقط ظاهر داشت اونم بعد یک مدت عذاب بود چون هرجا میرفتم میترسیدم یکی خط خطیش کنه. خلاصه ماشین خاص خریدن دل شیر هم میخاد.
1395/7/26
یک پرسش ساده؟
کسی که دنبال یک خودروی لوکس و خاص و هاچ بک هست و 200 تومن هم می خواد بده چرا جای این ماشین لکسوس CT200 نخره؟! هم لوکسه هم خاصه هم خوش فروشه هم هیبریدی هست هم ثابت شده و شناخته شده ست.
1395/7/26
با سلام خدمت همگي...ماشين واقعا عالي و خاص هستش ولي به قيمتش نمي ارزه!!!با ٢٠٠ ميليون ميشه بي ام و سري ٣ با ٢٤٥ اسب بخار يا تويوتا اوريون كه واقعا هيولاس خريد...توي بازار صفر هم ميشه كمري هيبريد و هوندا اكورد يا رنو تاليسمن خريد...اين ماشين قيمتي كه ارزشش رو داشته باشه براي خريد چيزي حدود ١٣٠ ميليونه...٢٠٠ تومن واقعا ظلمه
1395/8/5
جالبه میگه سال 2011 از طرف مجله تاپ گیر به عنوان بهترین خودرو خانوادگی انتخاب شده که یه دروغه این برند سال 2015 تازه تاسیس شده و تازه ترین برند جهانه در خودرو زیر مجموعه سیتروئنه و هنور خیلی از کشور ها نمیشناسنش خواهشا به آلمانی ها توهین نکنین
1395/8/5
شایان جان یه سرچ کوچیک بکن پسر خوب

http://www.topgear.com/car-news/top-gear-magazine/tg-awards-2011-family-car-year

اگر هم لینک باز نشد،
توی گوگل این عبارت رو بزن، همون نتیجه اول جستجو رو کلیک کن:

ds 5 top gear best family car
1395/7/26
آدم 200 تومن بده فقط برای این که تو خیابون متفاوت به نظر بیاد!!!به قول دوستان تو این رنج قیمتی ماشین های خیلی کاربردی تری وجود دارن.
1395/7/27
دستتون درد نکنه ما که 27 سالمونه یعنی جا افتاده نیستیم دیگه ای خدا !!!!واقعا برخورد بهمون
1395/7/27
اصلا تست خوبی نبود بیشتر به ظاهر ماشین توجه شده بود اطلاعات فنی خودرو مثل مصرف سوخت فضای صندوق عقب نوع جعبه دنده و...در این تست نبود
1395/7/28
سلام
لطفا بررسی کیا سورنتو 2016 بزارید
1395/7/28
تست جالبی نبود البته دال شهر رفتین خوب بود ولی یه چیزایی تو تستهای قبلی کم بود اینجا بهتر بود یه چیزایی تو این تست نبود تو قبلیا بود.شخصا تستهای قدیمیتون رو بیشتر میپسندم.اول ظاهر ماشین داخل موتور صندوق عقب و کلا طراحی بعدش داخل ماشین و نهایتا قابلیت حرکتی.یه ایراد بزرگ از نظر من تو تستهای اخیر نمایش قابلیتا رو تصویره که اونم سریع میره اونقدر سریع که نمیشه خوند. ماشینه خوبیه ولی واقعا نمیارزه.200 میلیون هزینه میکنی بعدش میری خیابون همه نگاه میکنن خب میدونین چرا نگاه میکنن چون نمیدونن اصلن چه ماشینیه نه ارم ش شناخته شدس نه اسمش.هر کی نگاه کنه میگه حتما چینیه .اسمشم نافرم دی اس.حالا 200 میلیون پول بده به اندازه 200 ساعت به همه توضیح بده بابا چینی نیست اروپایی .ترجیحا شخصه تویوتا رو ترجیح میدم.بازم ممنون به خاطر زحماتتون
1395/8/17
مهدی جان من با نظرت در مورد قیمت و اینکه کلاً ماشین های ارزنده و خیلی خیلی از هر‌جهت بهتر از این ماشین هست و منم اونارو به این ترجیح میدم. با‌تشکر از سایت خودرو بانک و همینطور از شما مهدی جان. موفق و پیروز باشید
1395/7/30
لینک دانلود چرا اروور میده؟
چک کنین
1395/7/30
من نميدونم اينايكه اينهمه ايراد ميگيرن از كجا اين اطلاعات ناياب پيدا كردن اين ماشين إز محدود ماشيناي تو ايرانه كه واقعا نماينده شركت مادرو داره .
2-اوناي كه اينهمه إز اسطحلاك اين ماشين مينالن چنتا از ماشينو سوار شدي داغون كردي ٥ سال گارانتي داره تو كل ايرانم تمام نمايندگيهاي ميتسوبيشي اينماشين قبول ميكنن
٣ قيمت اين ماشين نسبت به خيلي إز ماشينا درستتره
مثلا قيمّت cr-v با DS5 يكي تو اينگليس ولي تو ايران حداقل ٤٠ تومان فرق ميكنه
1395/8/1
ترمز دستیش برقیه؟
حجم صندوقش چقدره؟
1395/8/1
سلام وقت همگی بخیر- عرض خسته نباشید دارم خدمت زحمتکشان سایت خودرو بانک
به نظرم ارزش خرید نداره..... شما این ماشین مقایسه کنید با کمری با موتور تنفس طبیعی که ارزونتر هم هست. و اگر یکم بیشتر هزینه بشه میشه مقایسه کرد با کمری هیبریدی. قطعا حرفی برای گفتن باقی نمیمونه. به نظرم صرفا اگه ملاک خاص بودن باشه تو این رنج قیمت ارزش خرید نداره البته نمیشه از طراحی نسبتا منحصر به فرد روکش صندلی و داشبورد به راحتی گذشت
ممنون
1395/8/1
سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان. فیلمی که این بار تهیه کرده بودید مثل همیشه عالی بود ولی با سایر ویدیو ها متفاوت بود و به نظرم حال و هوای جالب تری داشت. البته یک سری نکات هست که اگر رعایت بشه خیلی بهتر میشه، مثلا دوربین داخل کابین گاهی اوقات چرخش داشته باشه و اطراف را نشون بده، و یا این که در مورد خودروهایی که از اومدن شون مدتی گذشته آمار خرابی و یا استهلاک شون را با سایر خودروها مقایسه کنید. و قص علی هذا...
بسیار متشکرم و موفق باشید.
بی صبرانه منتظر ویدیوی بعدی هستیم...
1395/8/2
سلام آقا محمد گل:
فقط جهت تصحیح :قس علی هذا صحیح است.
قس از قیاس یعنی اندازه گیری ولی قص از قصه میاد!
1395/8/2
سلام تیگو۵ بررسی کنیدلطفا
1395/8/2
سلام،خواهش دارم یه فیلم از سوناتا yf هم تهیه کنین.نمیدونم چرا با این ماشین حال نمیکنین.تو تصمیماتم بین سوناتا و اپتیما 2013 موندم.
ممنونم.
1395/8/30
من دارم yf2013 دارم داداش ازهمه لحاظ عالیه و بی نظیر.چندتا مشکل جزئی توو همه yfها از مدل 2011تا2014هست یکی ارتفاع کم ماشین که بعضی جاها گیرمیکنه ته ماشین و تنها راه حل کردن این مشکل استفاده از لاستیک اصلی جنسیس هستش.دومین مشکل قسمت سانروف توی مول تمام فول یکم صدا میده.مصرف اتوبان صدی6ونیم و شهری بین9تا11.اما نسبت به پولی که میدی ارزش داره.
1395/8/3
سلام خودرو بانک
خیلی خوبه که کیفیت رو فدای کمیت نمیکنید اما اگه کمی سریع تر فیلم بزارید بد نیست.
یه پیشنهاد ساده بهتره در بررسی هاتون ماشین هایی که بیشتر مردم توان خریدشون رو دارن را در اولویت قرار بدید . همه میدونیم که درصد خیلی کمی از مردم توان خرید ماشین 200 میلیون تومنی رو دارن و بین همون درصد کم افراد خیلی خیلی کمتری پولشونو صرف همچین ماشین عجیب و غریبی میکنن .
شما که اینقدر دیر به دیر ویدیو میزارید حداقل یه ماشین بصرفه تر و همه فن حریف تر بررسی کنید
یا سریع تر ویدیو بزارید
1395/8/3
لطفا فیلم بررسی رنو تالیسمان رو هم بذارین.ممنون
1395/8/5
ماشینه خاصیه!!!! پرایدم ماشنی خاصیه ایرانی جماعت یه چیزی یاد گرفت به اسمه خاص بودن دنبال خاص بودنه هنوز هیچی نشده این خاص بودن برای اروپایی و آمریکایه که تویه بهترین ها گ شدن نه ایرانی که یه ب ام و میبنه فکس میفته آخه کی این برند و نگاه میکنه برندی که 2015 تازه تاسیس شده خندمونو و در نیارید
1395/8/17
ای قربون اون دهنت. داش شایان گل
واقعاً
1395/8/5
سُلام.ممنون از سایت خوبتون
خواهشا بررسی سوناتا وای اف 2014 رو بذارین یا حداقل تجربه رانندگی شو بذارید .ممنون
1395/8/8
نمی خوام بگم ماشین بدیه ولی با این که توربو شتابش مثل ماشین های تنقس طبیعیه . جولیتا از این خیلی بهتره ٫ اولا با این که متورش ۱.۴ لیتری توربو ولی شتابش ۸ ثانیس واسب بخاش هم بیشتره ٫ دوما ارزون تره و در اصل ۱۷۰ ملیون میدی ی ایتالیایی محبوب رو سوار میشی ٫ درسته کلاساشون یکی نیست ولی من باشم جولیتا رو میخرم . باز نظر خود فرد هم مهم . ممنون
1395/8/17
اخ حمید جان شیر مادرت حلالت باشه با این نطر درست و عقلانیت.
منم ٪۱۰۰با شما توافق نظر دارم. موفق و پیروز باشی برادر
1395/8/10
سلام
اگه امکان داره ولوو xc90 و اوپل موکا را بررسی کنید
1395/8/17
با تشکر از سایت خودروبانک.
دوستان کلاً از هیچ جهتی ارزنده نیست اگر ۱۰۰میلیون ارزون تر بود باز جای فکر کردن داشت ولی با این قیمت ...نه....
بعد به نظر من ۸۰٪ از سی فا یو نیو تقلید و کپی کرده. لطفاً تو اپارات فیلم سی فا یو نیو رو دان کنید اون موقع کامل متوجه کپی و تقلید ای کمپانیه نوپا خواهید شد. با تشکر فراوان
1395/9/4
جفتشون یه کمپانی هستن..!
1395/8/17
این بررسیتون واقعا ضعف داشت ادم حس میکرد که بهتون پول دادن که از این ماشین تعریف کنید همش میگی 200میلیون می ارزه اخه کجاش 200 میلیون می ارزه بعدشم صندوق عقبشو عصن نشون ندادی همش گیردادی رو دستگیره و همش تعریفو تمجید یعنی یه بدی نداره جز دستگیره و صدای موتورش که اونم اوکیه ، لطفا بیشتر انتقاد کنید تا تعریف و تمجید ، اشما حرفه ای هستید در کارتون باید ضعف هایی رو نشون بدید که مردم عادی قابل به درکشون نیستن،همش درمورد این که کیا این ماشینو میخرن کدوم شخص مهم دارتش، اینا لازم نیست تخصصی تر عمل کنید نرید تو حاشیه، ولی در نهایت سعی کنید که بیشتر ضعف هارو نشون بدید و چشم پوشی نکنید . ممنون
1395/8/19
سلام و عرض ادب،فیلمهای تست و بررسی هر چند وقت یکبار روی سایت قرار میدهید?
1395/8/21
خودروبانک یه چیزی میگم نه نگو
خداوکیلی فیلم جدید نذاشتی هم نذاشتی حداقل این فیلمو از رو سایت بردارید. هر بار میایم سر میزنیم ببینیم فیلم جدید گذاشتبن یا نه قیافه ی این ماشین مسخره رو میبینیم حالمون به هم میخوره.
با تمام احترامی که برای گروه خودرو بانک قائلم ولی این بررسی تون واقعا ضعیف تر از قبل بود امیدوارم بررسی های بعدی تون بهتر باشه.
موفق باشید
1395/8/25
سلام و خسته نباشید خدمت شما
خواستم بدونم چرا خودروهایی که اغلب مردم توان خریدش دارم تو سایتتون بررسی نمیکنید؟؟؟؟(یکی دیگه از دوستانم گفته بود)
و یه سوال خیلی خیلی مهم دیگه
چرا خودروهای مدیران خودرو اصلا تا حالا بررسی نشده؟؟؟؟؟
1395/8/27
سلام اطفا فیلم برسی رنو نالیسمان رو هم بزارید باتشکر
1395/8/30
يه انتقادي دارم
شما همش توو فيلماتون از امكانات و موارد مختلف يه ماشين صحبت ميكنن و اين خوبه ولي، اصلا از مدت زمان كاركرد ماشين نميگين
مثلا موتور هاي توربو چقدر عمر ميكنن و از نظر استلاك با موتور هاي تنفس طبيعي يكيه يا نه
يا براي مثال ، اصلا آلودگي هوا روي موتور هاي توربو تاثيري داره يا نه و يا اگه داره چقدر از عمرش كم ميكنه
ممنون
1395/8/30
سلام اگر میشه بگید از نظر همه چیز ds5 . ds5 sh . ds6 کدام بهتر است چون میخوام بخرم و از هر 3 تا خوشم اومده
1395/9/2
فقط ds 5
1395/9/1
سلام. لطفا فیلم تست رنو تالیسمان بزارید
1395/9/5
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت تمام دست اندر كاران سايت خودرو بانك,اول ميخواستم ازتون بخاطر سايت خيلى خيلى خيلى خوبتون تشكر كنم و دوم يه درخواست داشتم,لطفا فيلم هاى بررسى تون رو سريع تر توليد كرده و در اختيار مردم بزاريد و لطفا ماشين هاى جذاب رو بررسى كنيد كه آدم از ديدنشون لذت ببره نه ماشين هاى به درد نخور چينى...
باز هم از همتون تشكر ميكنم,درپناه حق
1395/9/13
این فیلم ها بیشتر برای افرادی ساخته میشه که میخوان ماشین بخرن و نمیدونن چی انتخاب کنن
ینی برای کمک به مردم برای خرید ماشین ساخته میشه ، نه لذت بردن
1395/9/7
باعرضا سلام و خسته نباشید خواستم بگم که فاصله برسی فیلماتون خیلی زیاد شده من چند وقته میام سر به سایت میزنم میبینم هیچ خبری از برسی جدید نیست خودشان نزارین اینقدر فاصله بیفته بین این برسی تا برسی بعدی.با تشکر.
1395/9/9
سلام
لطفا اگه امکان داره تو تست ها مصرف سوخت خودروها و هزینه های نگهداری مثل هزینه تعویض روغن و ... رو هم مورد بررسی قرار بدین
1395/9/10
یکم تخصصی تر ، جالب تر ، تحلیل کنید لطفا"
لااقل صندوق عقب ماشین رو باز می کردی ببینیم چی توشه!!
((ایست بازرسی امید و برادران))
1395/9/10
سلام لطفا آریو هم بررسی کنید
1395/9/11
این ماشین Ds5 چقدر نحسه،از اون موقع که بررسيش کردین دیگه خودروی دیگری بررسی نکردید،خخخخخ
1395/9/12
سلام بی زحمت بررسی برلیانس اچ 330اتوماتیک رو بذارید
1395/9/13
تنبل شدینا
1395/9/14
با توجه به بررسی دیگر سایت ها از این خودرو، الان میشه فهمید که تست خودروبانک فوق العاده بوده
1395/9/14
خیلی فیلم خوبی بود. ممنون
1395/10/21
ماشینه فوق العاده ایه اگه تا اخره عمرم کار کنم میتونم برا نوه هام بخرمش
1395/11/26
لطفا سیستم صوتی خودرو را هه بررسی کنید
1395/11/27
سلام
بررسی خوبی بود
وقتی تلیسمان با قوی ترین موتور یعنی نمونه 190 اسبی وارد شده چرا نمایندگی دی اس قوی ترین مدلشو وارد نکرده؟؟؟؟؟
سلیقه ی مردم ایران ایران قدرت بالا و شتاب خوبه
احساس میکنم این قدرت و شتاب برای این قیمت خوب نیست
1395/12/19
تبلیغ بود تا برسی
1395/12/26
سلام و عرض ادب
ضمن تشكر قرار بود رنو تاليسمان رو با تويوتا كمري مورد بررسي قرار بديد.پيشنهاد ميكنم هوندا آكورد رو هم به اين بررسي اضافه كنيد
چون قطعا رقابت جذابي ميشه.اميدوارم اين بررسي رو انجام بديد.ممنون
1396/2/16
قیمت واقی کارخانه 80میلیون است متاسفانه سود زیادی وترفه گمرک پاعث شد مردم ایران در جادها با خودروی ایرانی هر لحظه انتظار عزاییل دارن چه کسی جوابگو است
1396/3/1
با عرض سلام و خسته نباشید طبق گفته ی دوست عزیزمان تست شتاب 0 تا 100 در پیست خودرو بانک انجام شده ولی وقتی صفحه ی کیلومتر را نشان می دهید ظاهرا ترمز دستی روشن است.
1396/4/5
لطفا دی اس ۵ ال اس و دی اس ۶ را برسی کنید
1396/5/23
با سلام با این درامد بالا و وضعیت مالی خیلی خوب مردم ایران در دولت تدبیرو ناامید این ماشینها در حد و اندازه مردم عزیز ایران نیست لطفا ماشینهای با گلاس تر و گرانتر معرفی کنید متشگرم
1396/6/3
اره واقعا گل گفتی
اون 8 سالی که اون دکتر بعد از این رییس جمهور بود ملت همه بنز و bmw سوار میشدن جون عمت,والااا!!!
حتی من پاکبان (جاروکش) محلمون رو با S500 تو خیابون چندبار دیدم.

با تشکر از سایت خودرو بانک که تو سایت های ایرانی بررسی ماشین حرف نداره
1396/6/17
بنده دی اس 6 سوار شدم واقعا به دلم نشست متاسفانه نمیشه با عکس این احساس رو بدست اورد