موضوعات داغ

افتتاح شوروم استاندارد اکسید در دوحه قطر، گسترش کسب و کار چری در منطقه خلیج فارس + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

چری پس از رونمایی محصولات اکسید در نمایشگاه خودرو قطر 2023، شوروم استاندارد این برند را نیز در دوحه قطر افتتاح کرد. در این شوروم خودروهای مختلف برند اکسید به همراه اکسسوری‌های این برند قابل دسترسی هستند. اکسید RX، اکسید LX، اکسید TXL و اکسید VX در این شوروم به صورت دائم جهت بازدید علاقمندان قرار داده شده‌اند.

افتتاح شوروم اکسید در دوحه قطر،‌ بخشی از استراتژی چری برای توسعه صادرات برند لوکس اکسید است. این برند در ابتدا برای عرضه به بازار چین معرفی شد. با این حال مدتی بعد، خودروهای اکسید به بازار روسیه رسیدند. محصولات اکسید اخیرا در بازار عربستان سعودی نیز عرضه شده‌اند. قطر نیز مقصد بعدی خودروهای لوکس چری است.

پس از قطر، خودروهای اکسید به بازار ایران خواهند رسید. این خودروها تحت برند اکستریم در کشورمان به فروش خواهند رسید. حضور سه محصول از برند اکسید تاکنون تایید شده است. این خودروها اکسید VX، اکسید LX‌ و اکسید TXL‌ هستند. انتظار داریم در آینده نزدیک اکسید RX‌ نیز به بازار کشورمان عرضه شود.

شوروم اکسید

محصولات اکسید در واقع نسخه‌های لوکس و متفاوت از خودروهای چری هستند. با این حال برنامه تولید خودرو در برند اکسید متفاوت است. به عنوان مثال سه خودرو اکسید TXL، اکسید VX‌ و اکسید RX از نظر پلتفرم و مشخصات فنی شباهت بسیاری به تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس دارند اما تفاوت‌های ظاهری آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. برند اکسید علاوه بر تولید خودروهای لوکس، در زمینه توسعه خودروهای برقی نیز فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد