موضوعات داغ

تولید قاب گوشی با استفاده از وسایل نقلیه آسیب دیده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در تلاش برای کاهش حوادث مرتبط با تلفن همراه و تبادل پیام در کشور سوئد، کمپانی خودروسازی فولکس واگن با همکاری شرکت مدیریت برند NordDDB، اقدام به طراحی و ساخت یکسری قاب‌های محافظ تلفن همراه برای محصولات اپل گرفته است که از وسایل نقلیه آسیب دیده در حوادث جاده‌ای ساخته شده است تا بیانگر خطرات و حوادث ناشی از استفاده موبایل در حین رانندگی باشد.
در کشور سوئد، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی ممنوع اعلام شده است تا شاید در کاهش تصادفات رانندگی تاثیرگذار باشد، اما از ماه فوریه سال جاری که این قانون در کشور سوئد تصویب شده است، هیچگونه تغییری در آمار تصادف ایجاد نشده و همچنان استفاده از موبایل آمار قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد.
برهمین اساس، کمپانی خودروسازی فولکس واگن با همکاری NordDDB، در حال حاضر با استفاده از وسایل نقلیه آسیب دیده، اقدام به طراحی و ساخت 153 نمونه قاب گوشی برای محصولات اپل کرده است که از ماه فوریه سال جاری تا به امروز بر اثر استفاده از تلفن همراه دچار حادثه شده است.
تمام درآمد حاصل از فروش این قاب‌های تلفن همراه، به مرکز توانبخشی سوئد برای کمک به افرادی که در حوادث جاده‌ای دچار آسیب شده‌اند، اعطا خواهد شد. هرچند ناگفته نماند که تمامی قاب‌ها دست ساز بوده و دارای شماره منحصربه فرد خود هستند که باعث خواهد شد فروش مجدد آنان ارزش بسیار بالاتری داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد