موضوعات داغ

اگر بتمن کشاورز بود، احتمالا چنین ماشینی داشت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از معرفی یک نسخه ویژه از نیسان ناوارا تحت عنوان AT32، کمپانی خودروسازی ایسوزو هم به فکر طراحی و راه اندازی یک نسخه ویژه از خودروی پیکاپ "ایسوزو D-Max" با کد جدید AT35 و همچنین لقب "Stealth" افتاده است که کاملا یک تم مشکی دریافت کرده و تبدیل به یک خوروی کاملا سیاه پوش در صنعت خودروسازی شده است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
طبق گفته شرکت خودروسازی ایسوزو، این خودروی پکاپ به تعداد محدود 10 دستگاه تولید خواهد شد که با ویژگی‌های جدید ظاهری از جمله چراغ‌های پیشانی تاریک، جلوپنجره جدید، سپر تغییر یافته در قسمت جلو و عقب، گلگیرهای بزرگ‌تر برای پوشش رینگ و لاستیک‌های جدید با ابعاد بزرگ‌تر، چراغ‌های LED نصب شده بر روی سقف اتومبیل و... به مشتریان عرضه می‌شود که جزییات بیشتر آن را می‌توانید در گالری تصاویر شاهد باشید.

ایسوزو D-Max Stealth

ایسوزو D-Max Stealth


در داخل کابین، خودروی پیکاپ ایسوزو D-Max Stealth به مجموعه چرم‌های سفارشی مجهز شده است و همچنین از یک صفحه نمایشگر 9 اینچی لمسی سود می‌برد که با یک سیستم صوتی قدرتمند به همراه 9 بلندگوی مجزا حمایت می‌شود. این درحالیست که همانند طراحی بیرونی اتومبیل، داخل کابین یک تم مشکی دریافت کرده است تا هماهنگی لازم ایجاد شود.
به گفته مدیرعامل شرکت خودروسازی ایسوزو در بریتانیا، این خودرو با موتور دیزلی و همچنین با قیمت 44 هزار و 5 پوند در بازار انحصاری انگلستان عرضه خواهد شد و همانطور که گفتیم، به تعداد بسیار محدود 10 دستگاهی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد