موضوعات داغ

معرفی داغ ترین خودرو تجاری بازار؛ ون رنو با طعم فرمول 1

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو یکی از شناخته شده ترین برندها در مسابقات فرمولا وان است و تا کنون محصولات زیادی را نیز به افتخار مسابقات فرمولا وان نام گذاری و به بازار عرضه کرده است. اما در حالی که اکثر این خودروهای ویژه، مدل هایی هاچ بک و اسپرت بوده اند اما رنو در آخرین پروژه‌ی خود به سراغ یک خودروی ون رفته است و مدلی مخصوص از ون رنو ترافیک را با نام ترافیک فرمولا ادیشن معرفی کرده است.
از این ون تولید محدود تنها به تعداد 125 دستگاه تولید خواهد شد و قرار است نسخه‌ی دارای فاصله‌ی محوری کوچک آن با قیمت پایه‌ی 41 هزار و 900 دلار و نسخه‌ی دارای فاصله محوری بیشتر آن با قیمت پایه‌ی 43 هزار و 490 دلار وارد بازار شوند.
البته این اولین باری نیست که رنو نسخه ای خاص از ترافیک را عرضه می کند و سال گذشته نیز نسخه ی فرمولا از این خودرو به تعداد 80 دستگاه به تولید رسید.

رنو ترافیک فرمولا وان ادیشن

رنو ترافیک فرمولا وان ادیشن

همانند نسخه های قبلی، در نسخه 2018 این خودرو نیز به صورت گسترده ای از رنگ مشکی استفاده شده است. در کنار رنگ مشکی این خودرو شاهد برخی بخش های زرد رنگ نیز در بدنه ی خودرو هستیم. رنگ زرد را می توان در جلوپنجره، آرم رنو، رینگ ها، درها و اطراف چراغ های این خودرو مشاهده کرد.
همچنین شاهد استفاده از یک چراغ روشنایی در روز جدید در رنو ترافیک هستیم که با مدل سال قبل تفاوت دارد.
در داخل کابین این رنو ترافیک نیز تودوزی مشکی، مانیتور 7 اینچی، سیستم مسیریاب، گرمکن صندلی راننده، تزیینات کرومی و خروجی های تهویه به رنگ مشکی براق دیده می شود.
در بخش فنی رنو ترافیک فرمولا وان ادیشن هم از یک موتور تویین توربو با حجم 1.6 لیتر استفاده شده است که می تواند 138 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیرو در این اتومبیل با استفاده از یک گیربکس دستی 6 سرعته انجام می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 10.8 ثانیه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد