موضوعات داغ

به روز رسانی ارزان ترین کراس اوور کره ای ها؛ هیوندای Creta فیس لیفت معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای از مدل فیس لیفت شده کرتا رونمایی کرد. این خودرو در سال 2017 به بازار آفریقای جنوبی عرضه شد و توانست به موفقیت مناسبی دست پیدا کند. هیوندای کرتا اولین بار در سال 2015 معرفی شد و موفقیت این خودرو سبب شده است که هیوندای حالا این کراس اوور کوچک را به بازار هند نیز عرضه کند.
مدل بروزرسانی شده هیوندای کرتا به جلوپنجره‌ی جدید همانند سایر محصولات روز هیوندای و سپر جدید مجهز شده است. چراغ های مه شکن جلو نیز طراحی جدیدی دارند و رینگ های 17 اینچی آلومینیومی جدیدی برای این خودرو طراحی شده است.

هیوندای Creta

هیوندای Creta

هیوندای کرتا در کشور هند به تولید می رسد و مدل 2018 آن به امکانات اضافی همانند سانروف برقی، کروز کنترل، صندلی برقی شش جهته راننده، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم شارژر بدون سیم تلفن همراه مجهز شده است.

هیوندای Creta

هیوندای Creta

در بخش تجهیزات ایمنی نیز هیوندای کرتا از امکاناتی همانند شش عدد کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، دوربین دید عقب و صندلی های ایزوفیکس برخوردار است. البته متاسفانه فعلا سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش در این خودرو عرضه نمی شود.

هیوندای Creta

هیوندای Creta

بخش فنی هیوندای کرتا بدون تغییر باقی مانده است و شاهد استفاده از یک موتور تنفس طبیعی 1.6 لیتری بنزینی در این بخش هستیم که می تواند 120 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. همچنین برای این خودرو یک موتور 1.6 لیتری توربو دیزلی نیز قابل سفارش است که می تواند 126 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در بازار هند می توان یک موتور 1.4 لیتری دیزلی را نیز برای کرتا سفارش داد. هیوندای اعلام کرده است که در مدل فیس لیفت توانسته است مصرف سوخت خودرو را کمی کاهش دهد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/5
جلوش خیلی شبیه به چری تیگو5 جدیده مخصوصا چراغاش
1397/3/5
برعکس! چری تیگو 5 چقد شبیه اینه
این مدل چراغو از 2سال پیش داشته و طبق معمول چینیا کپی کرده‌ن
1397/3/6
مطمئنی که این شبیه اونه ؟؟؟!!!! خخخخخخخخخخ