موضوعات داغ

خودروی جایگزین در صورت خواب خودرو در تعمیرگاه بگیرید؛ خدمات جدید گروه بهمن

عکس مطلب اول
در حدود دو سال پیش و با خصوصی‌سازی شرکت بهمن‌موتور تغییرات زیادی در گروه بهمن از جمله خط تولید و عرضه محصولات جدید و حتی در سطح خدمات پس از فروش ایجاد شد.
با این روند و با ورود برند هاوال بهمن سعی کرد تا خدمات پس از فروش خود را گسترده‌تر از قبل کند. گروه بهمن نگاه ویژه‌ای به قطعات یدکی داشته و مساحت بسیار بزرگی را در نظر گرفته تا قطعات یدکی زیادی را در این فضا انبار کند. قبل از ورود محصولات جدید از جمله هاوال، نیروهای گروه بهمن تحت کلاس‌های آموزشی خدمات پس از فروش قرار گرفتند و بطور مثال برای هاوال H2 حدود بهمن‌ماه سال گذشته آموزش دیده‌اند. همچنین حتی در شوروم‌های ساخته شده نیز بازنگری شده و در یک بازه زمانی تمامی شوروم‌های گرو‌ه بهمن به این استاندارد تبدیل می‌شوند. همچنین گروه بهمن سال گذشته سفارش بسیار بزرگی را برای قطعات از ژاپن و چین داشته و با شرایط جدید تحریم‌ها و محدودیت‌های بوجود آمده حتی تا یک سال آینده نیز مخصوصا برای محصولات ژاپنی مشکلی ندارند و تا یک سال آینده راه‌های جدیدی برای واردات قطعات بوجود خواهد آمد.
قطعات وارد شده توسط گروه بهمن با ارز دولتی بوده و هیچ افزایش قیمتی برای قطعات نداشته است. در‌ مورد توسعه نمایندگی‌ها تابحال و در هفته‌های گذشته ۱۵ نمایندگی به این شبکه اضافه شده‌اند و این روند رو به افزایش است.
محدوده تعهدات شرکت در مورد محصولات ارایه شده قانونا همانند دیگر شرکت‌های بزرگ دنیا ۱۰ ساله است و گروه بهمن حتی در حال حاضر قطعات میتسوبیشی پاژرو را هم در انبار دارد و سفارش تامین را نیز دارد. لذا هیچ نگرانی در مورد خدمات پس از فروش خودروهای فروخته شده توسط گروه بهمن از جمله بسترن B30 و یا بسترن B50f نیست. حتی گروه بهمن اخیرا یک سفارش بزرگ را برای واردات قطعات دارد تا انبار خود را تکمیل‌تر کند. تاکنون حدود ۵۲۰۰ بسترن B50f تولید شده که هنوز بیش از ۲۱۰۰ دستگاه آن هنوز در شرایط گارانتی است.
در حال حاضر گروه بهمن با همکاری شرکت ماهکس وظیفه توضیع قطعات به نمایندگی‌ها را انجام می‌دهد که با سرعت بالا بتواند قطعات درخواستی نمایندگی‌ها را به نمایندگی‌ها برساند.

خدمات جدید گروه بهمن

خدمات جدید گروه بهمن


خدمات جدید گروه بهمن

خدمات جدید گروه بهمن

حتی در شرایط کنونی و محدودیت‌های بوجود آمده هیچ تغییری با مشارکت مزدا ایجاد نشده و کماکان در تولید مزداهای کنونی و خودروهای جدید روند همکاری ادامه دارد.
یکی از خدمات جدیدی که گروه بهمن ایجاد کرده، “Mobile Service” است که در هر ۲۴ ساعت روز می‌توانید برای انجام خدمات به این سرویس تماس بگیرید و در‌ محل خود خدماتی چون سرویس‌های دوره‌ای را دریافت کنید.
از دیگر خدمات جدید گروه بهمن “Service Loaner” است که به هر دلیلی خودرویی که بیش از دو روز در مرکز خدمات بماند، یک خودروی جایگزین از همان مدل به مشتری داده می‌شود تا در این دو روز (یا بیشتر) خودرو دست مشتری باشد.

سرویس در محل محصولات بهمن

سرویس در محل محصولات بهمن

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/9
خیلی خوبه به امید پیشرفت و ارتقا خدمات خودرو سازان
1397/3/9
شما قیمتو بیارید پایین، ما نه mobile service میخوایم نه service loaner ! من حاضرم ماشینم 10 روز واسه سرویس تو نمایندگی بمونه هیچ ماشینی هم جایگزین ندن ولی ارزونتر بخرم ! چه خبره ماشین چینی انقدر گرون !!!
1397/3/9
من مزدا 3 داشتم خداااا رو شکر هفته پیش فروختم . میتونم به جرات بگم بدترین خدمات رو گرفتم، اون هم از نمایندگی مرکزی. یکی دو سال پیش گفتن تیم مدیریت خدمات عوض شده و خوب و شده و این حرفها، ولی هیچ تغییری نکرد. مثلا برای رگلاژ ترمز دستی بیش از 5 بار مراجعه کردم !!!! شکایت هم کردم، که هر بار کمیسیون بررسی شکایاتشون تشکیل نمیشد و .....!!!! اگر احیانا(!) از مسئولین شرکت واقعا خواست پیگیری منه، ایمیل ام رو نوشتم.