موضوعات داغ

پورشه سهام دار ریماک شد؛ آینده نگری ژرمن ها برای آینده ای سریع و سبز

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی پورشه 10 درصد از شرکت خودروسازی ریماک را خریداری کرده است، ریماک (Rimac)، خودروساز اهل کرواسی که صرفا با هدف تولید خودروی الکتریکی نیرومند بنیان گذاری شده است، با اولین هایپرکار خود توانست شهرت زیادی بدست آورد و در سطح جهانی با خودروهای بزرگ و سریع همچون بوگاتی، پورشه 918 و... رقابت کند، حال این خودروساز نوظهور در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس همانطور که وعده داده بود، هایپرکار جدید خود را تحت عنوان "ریماک کانسپت 2" رونمایی کرد که در عملکرد فنی و ظاهر خود بسیار بهتر و پویاتر از خودروی اول، یعنی "ریماک کانسپت- وان" عمل کرد و می تواند خروجی قدرت حدودا 2000 اسب بخاری و سرعت 412 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.
حال باتوجه به ادعای منابع خبری، شرکت خودروسازی پورشه اقدام به خرید 10 درصد از شرکت خودروسازی "ریماک" کرده است تا از این راه بتواند به توسعه بهتر و سریع‌تر وسایل نقلیه الکتریکی سوپراسپرت خود کمک کند، هرچند این همکاری به توسعه بهتر پورشه "تایکان" با اسم سابق "ماموریت E" کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

ریماک C-Two

ریماک C-Two


رئیس امور مالی و فناوری پورشه اعلام کرد: ما احساس می‌کنیم که ایده‌ها و رویکرد شرکت خودروسازی "ریماک" بسیار امیدوار کننده هستند، به همین دلیل است که ما امیدوار به همکاری نزدیک با شرکت خودروسازی "ریماک" هستیم. این همکاری می‌تواند گام مهمی برای رسیدن پورشه به سیستم‌های محرک الکتریکی قدرتمند و پیشرفته باشد.
با همکاری ریماک و پورشه، این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی پورشه تحت رهبری فولکس واگن مجبور باشد دانش فنی خود را با دیگر شرکت‌های خودروسازی تحت امر "فولکس واگن" به اشتراک بگذارد، همانطور که از سیستم‌های محرک پورشه بر روی دیگر محصولات زیرمجموعه فولکس واگن استفاده شده است و شایعاتی وجود دارد که از سیستم محرک تمام الکتریکی "پورشه تایکان" برای طراحی و راه اندازی سوپراسپرت‌های تمام الکتریکی آئودی و لامبورگینی استفاده خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد