موضوعات داغ

مشتری مداری به سبک بهمن؛ تعامل مستقیم مشتریان و مدیران در گردهمایی بزرگ

عکس مطلب اول
امروز اتفاق خوشایندی در خودروسازی گروه بهمن افتاد که امیدواریم از این پس دیگر خودروسازان بزرگ کشور نیز آن را تکرار کنند. گردهمایی بزرگ محصولات گروه بهمن در محوطه این شرکت که با استقبال چشمگیر مشتریان همراه بود و بیش از 70 خودرو در این مراسم ثبت نام و حضور یافتند. البته تعداد علاقمندان به حضور در این مراسم بیش از این تعداد بود اما روند حضور در این مراسم با ثبت نام های قبلی انجام می شد و کمی متفاوت تر از قبل بود. تمامی شرکت کنندگان این مراسم در بدو ورود با استقبال گرم و گل از جانب گروه بهمن مواجه شدند و خودروهای خود را در محوطه شرکت بهمن موتور پارک کردند.

گردهمایی بزرگ بهمن موتور

گردهمایی بزرگ بهمن موتور

در این گردهمایی بزرگ مدیران ارشد قسمت های مختلف بهمن موتور حضور داشتند و مستقیماً به نگرانی ها و حرف های مشتریان گوش دادند. نگرانی هایی که برای تامین قطعات محصولات قبلی همچون بسترن B50f بود و مدیران نیز صبورانه به آنها پاسخ دادند و سعی در برطرف کردن نگرانی ها داشتند.
همچنین جالب است بدانید که بعد از این مراسم، جلسه ویژه ای برای رفع مشکلات پیرامون صحبت های مشتریان بین مدیران این شرکت برگزار شد تا راه های خدمات رسانی بهتر به مشتریان بررسی شود.

مدیران گروه بهمن

مدیران گروه بهمن

این نوع مشتری مداری تقریباً در بین خودروسازی های کشور بی سابقه بوده و دیگر خودروسازان کشور فاصله زیادی با این نوع مراسم ها دارند.
در خلال این برنامه مدیران گروه بهمن از عرضه یک محصول جدید از FAW خبر دادند که طبق عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده باید به زودی و در سال جاری منتظر یک کراس اوور جدید از شرکت FAW باشیم که نسبت به مشخصات و چهره این خودرو می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
در زیر می توانید عکس ها و یک فیلم کوتاه از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/22
بهمن موتور يه شركت رانت خوار عوضيه به لطف وجود بهمن موتور مزدا ٣ به اصطلاح نيو ٢٨٠ قيمت گذاشته شده فردا خودشم پيش فروش ميكنه ٣٠٠ فقط ميتونم بگم متاسفم
1397/4/23
نه كه بقيه شركت ها بسيار پاك هستن... ايران خودرو كه ماشين ٣٠ سال پيش رو به ١٠ برابر قيمت ميفروشه چي؟ از پرايد ٩٠٠ دلاري هم بگم برات؟
كرمان موتور ، مديران خودرو و.... خدا تومن به قيمت ماشين اضافه كردن، اونها بد نيستن شما يقه بهمن رو گرفتي؟
1397/4/23
بله مشتری مداری رو با فروش های سرتاسر دلال محور و ایجاد بازار سیاه به خوبی رعایت میکنه!!
1397/4/23
درسته ماشینش کیفیت داره اما خدایی قیمتش خیلی بالا برد همون ۶۲-۶۳ خوب بوب