موضوعات داغ

خودروی خانوادگی سریع تر از لامبورگینی گالاردو؛ یک آئودی فوق العاده جذاب

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت ABT یکی از مشهور ترین و تواناترین تیونرهای محصولات گروه فولکس واگن است. یکی از جدیدترین محصولاتی که ABT معرفی کرده است آئودی RS3 اسپرتبک است.
در قدم نخست، تیونر روی این خودرو رینگ هایی با سایز 8.5×20 اینچ را نصب کرده است که این رینگ های با طراحی ده پره و به رنگ مشکی مات هستند و با نام ABT Sport GR شناخته می شوند.
شاید در نگاه نخست اینطور به نظر برسد که تنها با یک هاچ بک اسپرت عادی سر و کار داریم اما باید بدانید که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 3.7 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 299 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که لامبورگینی گالاردو با موتور 10 سیلندر 560 اسب بخاری خود دارای شتاب 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت است.
این شتاب سرسام آور به مدد استفاده از اینترکولر بزرگ، ECU تیونینگ شده و سیستم اگزوز اسپرت روی موتور پنج سیلندر توربوی آئودی به دست امده است. این موتور پس از این تغییرات می تواند 493 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که در مقایسه با مدل استاندارد آئودی RS3 بیش از 100 اسب بخار قدرت بیشتر و 90 نیوتن متر هم گشتاور بیشتری دارد.
تیونر ABT برای افزایش هندلینگ این مدل هم از سیستم تعلیق قابل تنظیم KW استفاده کرده است و سیستم ترمز را هم در کنار آن تقویت کرده و از ترمزهایی بزرگ تر استفاده کرده است. رینگ های این خودرو را می تواند در سایز های 19 و 20 اینچی سفارش داد و در انتها نیز خروجی اگزوز مافلر دار چهار گانه با قطر 102 میلیمتر روی این هاچ بک زیبا و قدرتمند آلمانی نصب شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/5
خداییش چرا اینجوری تیتر میزنید؟؟ الان کجاش سریعتر از گالاردو بود؟