موضوعات داغ

ثبت سفارش غیرقانونی ۳۴ هزار خودرو توسط ۶ شبکه مافیایی

عکس مطلب اول
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی توسط شش شبکه مافیایی ثبت سفارش شده است.
به نقل از خانه ملت، امیر خجسته در خصوص آخرین وضعیت پرونده واردات غیر قانونی خودرو به کشور، اظهار داشت: آمار خودروهای وارداتی غیرقانونی را به‌ دست آورده‌ایم و منتظر آن هستیم تا سازمان گمرک، خودروسازان و پنج خانواده اصلی که موضوع خودروهای وارداتی را پیگیری می‌کنند را تعیین تکلیف کنیم.
خودروهای قاچاق توسط پنج خانواده و شش شبکه مافیای وارد کشور شده است.
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده خودروهای وارداتی غیر قانونی توسط پنج خانواده و شش شبکه مافیای وارد کشور شده است، گفت: توسط شش شبکه مافیایی ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی ثبت سفارش شده، هنگامی که این موضوع را اعلام می‌کردیم آن را تکذیب می‌کردند بعد از اثبات موضوع رئیس جمهور سه تن از وزرا را مسئول پیگیری پرونده کرد که هنوز گزارش خوبی از آن ارائه نشده است.
خودرهای قاچاق تعیین تکلیف می‌شوند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به جد موضوع خودروهای وارداتی غیرقانونی را پیگیری می‌کند، ادامه داد: تمامی خودروهای وارداتی که از طریق غیرقانونی و قاچاق به کشور وارد شده‌اند باید تعیین تکلیف شوند، اینکه اعلام می‌کنند برای این خودروها عوارض کمرگی در نظر می‌گیرند اقدام مناسبی نیست.
مطابق قانون با خودروهای قاچاق برخورد شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری دستور دادند و در دنیا با کالای قاچاق برخورد می‌شود باید با خودروهای وارداتی عیرقانونی برخورد شود، خاطرنشان کرد: اعمال عوارض گمرکی سنگین برای خودروهای وارداتی غیرقانونی معنایی ندارد و باید بر اساس قوانین وضع شده با آنها برخورد کنیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/28
باید گردن سر شاخه های مافیا را زد تا شاخه و‌برگ‌ندن
1397/5/29
نوشته پنج خانواده. امکان نداره این پنج خانواده سرمایه دار های معمولی بوده باشند، قطعا روابطی داشتند و قابل اعتماد بودند !!!
1397/5/29
حاضرم شرط ببندم این پنج تا خانواده جزو مورد اعتماد ترین خانواده های حکومت هستند !
اینا نه اسمشون به طور کامل فاش خواهد شد، نه دادگاه علنی خواهند داشت، نه محاکمه ای، احتمالا فقط جلوی فعالیتشون گرفته خواهد شد ! که البته این دوستان بعد از یک مدت سر از یک جای دیگر در خواهند آورد و جای دیگر مافیا خواهند کرد ! قوه قضائیه هم نهایتا میاد میگه اینا رو گرفتیم و پرونده هاشون در حال بررسی است و همین حرفایی که همیشه می زنند دیگه !
نتیجه : ضرر و زیان مالی عده کثیری از مردم. چه اونی که پول خرید ماشین وارداتی رو داره، چه اونی که پول ماشین وارداتی نداره چون وقتی وارداتی ها گرون میشه به طبع داخلی ها هم گرون میشه پس میشه ضرر واسه همه !!!
1397/5/29
ضمن عرض پوزش کل خلافها از سیستم اجرایی دولت میباشد ، چرا باید همیشه مردم قربانی شوند سایت بازشده بهرجهت مردم از کجا بدنند که قانونی است یا غیر ، مردم برحسب اعتماد مثل مراجعه به بانکها به نمایندگیهای واردات مراجعه کرده و برای ثبت نام خرید اقدام کردن حالا هرچه خودرو وارد شده را بما مردم بدبخت بدید ارزش پولهایی که دادیم به یک سوم کاهش پیدا کرده ، از طرفی اگه راست میگید افراد خاطی که مطمئنا خود مسئولین مربوطه هستن را آویزان کنید ، این چه بازیه سر مردم در میارید ، بی اعتمادی مردم به نظام را با اینکارها به اوج رساندید نکنید که روزی خون شهداء را زیر سوال ببرید ما همه مدیون خون شهدا و ایثارگران نیمه جان هستیم این بازیها را بزارید کنار ماشینهای گمرک را آزاد کنید که حداقل مردم بیگناهی که ثبت نام کردن به خودروشون برسن
1397/5/29
توی ایران فقط اصطلاحات دهن پر کن داریم.
همون خط اول رو نگاه کنید: مبارزه با مفاسد اقتصادی. وگرنه اگر شما دیدی با مفاسد اقتصادی برخورد کنن ما هم دیدیم.
بابا. آب از سرمنشا گل آلوده. شما برو از چین یک بسته زیپ بیار تا شیرتو ندوشن ول کن معامله نیستن. اینا همه دست خودشونه.
اگر یک قانون کلی بود که با اختلاسگر و قاچاقچی و رانت خوار و شبکات مافیایی برخورد قاطع میشد ، همه ماست هاشونو کیسه میکردن ولی در حال حاضر چون خود عزیزان دزد تشریف دارن کاری از پیش نمیره