موضوعات داغ

پرفروش‌ترین وانت‌ها در سایت دیوار کدامند؟

عکس مطلب اول
دیوار مرجع خرید و فروش دست دوم است، با این حال حتی کسانی که قصد خرید یا فروش نداشته باشند، جهت اطلاع از قیمت‌های روز به این سایت مراجعه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم وضعیت بازار وانت در سایت دیوار را بررسی کنیم؛ اینکه قیمت فروش وانت در این سایت چگونه است و اصلا از میان برندهای مختلف، کدام وانت‌ها بالاترین رقم آگهی فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

پراید وانت و پیکان وانت؛ قدرتمند در صدر جدول
پراید 151 و پیکان وانت، دو وانتی هستند که در سایت دیوار نسبت به دیگر وانت‌ها خرید و فروش بیشتری دارند. پراید وانت در مقایسه با پیکان وانت قیمت بیشتری دارد. در سایت دیوار قیمت‌های فروش وانت پراید از 16 میلیون تومان آغاز و به 29 میلیون تومان ختم می‌شود. به عنوان مثال پراید 151 مدل سال 1393 با 108 هزار کیلومتر کارکرد در این سایت 16 میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
پیکان وانت که زمانی بعد از نیسان آبی یکی از بهترین وانت حمل بار در ایران به شمار می‌رفت، با وجود توقف خط تولید همچنان در سایت دیوار به فروش می‌رسد. ارزان‌ترین پیکان وانت آگهی‌شده در سایت دیوار، 7 میلیون و 500 هزار تومان و گران‌ترین آن 17 میلیون و 500 هزار تومان است.
وانت نیسان؛ خودرویی ابدی
محال است روزی در کوچه و خیابان چشمتان به نیسان آبی نخورد. وانت نیسان نه حذف می‌شود و نه کمرنگ. این موضوع را می‌توان از آگهی‌های موجود در سایت دیوار هم فهمید. قدرت حمل بار این وانت 5 هزار کیلومتر عنوان شده و به همین دلیل خیلی‌هایی که به فکر خرید خاور هستند اما پول کافی ندارند، به نیسان آبی فکر می‌کنند. در سایت دیوار و در میان آگهی‌های فروش وانت، نیسان وانتی مدل 1372با 360 هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد که به نظر می‌رسد کم‌قیمت‌ترین نیسانی است که در این سایت به حراج گذاشته شده است. وانت نیسان‌های جدیدتر البته رنگ‌های دیگری هم دارند. به عنوان مثال در دیوار، نیسان صفر کیلومتر سفید رنگ، دوگانه‌سوز و کولردار به قیمت 56 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری، نیسان وانت یخچال‌دار، صفر کیلومتر و دوگانه‌سوز، 65 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که احتمالا گران‌ترین نیسان وانتی است که در سایت دیوار به فروش می‌رسد.

مزدا وانت؛ یار وفادار وانت‌سواران
از سال 1961 تا سال 2010، وانت مزدا در جهان حسابی خودنمایی کرد. بهمن خودرو در ایران وظیفه مونتاژ مدل‌های تک کابین و دو کابین این خودرو را به عهده گرفت که به خوبی از پس آن برآمد و توانست آمار فروش وانت مزدا را به رقم قابل توجهی بالا ببرد. قیمت آن نسبت به پیکان وانت البته بیشتر است. در سایت دیوار کمترین قیمتی که مزدا وانت از آن خود کرده، 16 میلیون و 500 هزار تومان است. در آگهی فروش این وانت، سال تولید آن 1381 و میزان کارکرد این خودرو 200 هزار کیلومتر عنوان می‌شود. گران‌ترین مزدا وانتی که در دیوار آگهی شده، 60 میلیون تومان، سال تولید آن 1395 و به ادعای فروشنده این خودرو در حد صفر است.

منبع : ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد