موضوعات داغ

مرد کوهستان؛ آشنایی با مدل های مختلف جیپ چروکی 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جیپ از مدل 2019 چروکی رونمایی کرد که این نسخه مدلی فیس لیفت شده از این خودرو به شمار می رود و با قیمت حدود 35 هزار دلار استرالیا وارد بازار این کشور خواهد شد.
مدل اسپرت این خودرو به یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر مجهز است که از نوع بنزینی بوده و می تواند 174 اسب بخار قدرت و 229 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال این گشتاور به چرخ ها نیز با استفاده از یک گیربکس اتوماتیک 9 دنده انجام می شود. جیپ چروکی در این مدل می تواند 1500 کیلوگرم بار را یدک بکشد و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
امکانات استاندارد این مدل شامل نمایشگر لمسی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین دید عقب، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک پشت سر، چراغ های جلو عقب LED، رینگ های 17 اینچی آلیاژی و سیستم ترمز اضطراری خودکار هستند.
سیستم هشدار ورود بدون کلید نیز از دیگر امکانات استاندارد این مدل است.

جیپ چروکی

جیپ چروکی

تیپ بعدی مدل Longitude است که با قیمت 41 هزار دلار استرالیا وارد بازار شده و به موتور قوی تر شش سیلندر به حجم 3.2 لیتر مجهز است. موتور این خودرو می تواند 268 اسب بخار قدرت و 315 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس این مدل نیز به صورت استاندارد 9 دنده‌ی اتوماتیک است. همچنین سیستم چهارچرخ محرک هوشمند Active Drive نیز در مدل Longitude به صورت استاندارد موجود است.
امکانات استاندارد این تیپ شامل سنسورهای پارک جلو و عقب، صندلی های برقی جلو، استارت دکمه ای، شیفترهای پشت فرمان، صندوق عقب برقی، برف پاک کن خودکار، سنسور نور و تهویه دوگانه هستند.
یک پکیج نیز با نام Longitude Technology Group روی این مدل قابل انتخاب است که شامل کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار فاصله جانبی و سیستم پارک خودکار می شود.

جیپ چروکی

جیپ چروکی

مدل بعدی جیپ چروکی تیپ لیمیتد است که از نظر فنی با مدل Longitude یکسان است اما از امکانات اضافه ای مانند رینگ های 18 اینچی، نمایشگر بزرگ 8.4 اینچی، نمایشگر 7 اینچی مقابل راننده و سیستم صوتی با 9 عدد اسپیکر برخوردار است.
دیگر امکانات این مدل نیز شامل گرمکن و سردکن صندلی های جلو، چراغ های هوشمند و صندلی های تاشوی برقی عقب هستند.

جیپ چروکی

جیپ چروکی

در نهایت نیز به تیپ Tailhawk می رسیم که گران ترین مدل چروکی است. با وجود اینکه این مدل دارای قوای فنی شش سیلندر است اما سیستم انتقال نیروی آن متفاوت بوده و با داشتن دنده‌ی کمکی دو سرعته بیشتر مورد توجه آفرود سواران است. ضمن اینکه مدل Tailhawk به قفل دیفرانسیل عقب نیز مجهز است.
این مدل به سیستم تعلیق مخصوص آفرود نیز مجهز است و ظاهر اسپرت تری دارد. رینگ های 18 اینچی مدل لیمیتد نیز در این مدل جای خود را به رینگ های 17 اینچی آفرودی داده اند.

جیپ چروکی

جیپ چروکی

جیپ چروکی 2019 فیس لیفت از یک اکتبر وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/2
ما که فقط میبینیم و حسرت میخوریم