موضوعات داغ

اشتراک گذاری همه جانبه؛ وقتی تویوتا سوزوکی می فروشد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در ماه می بود که تویوتا و سوزوکی تفاهم نامه ای را امضا کردند تا بتوانند سودآوری این دو خودروساز ژاپنی را افزایش دهند. بر اساس این تفاهم نامه سوزوکی با همکاری کمپانی های تویوتا و بنز و موتور جدیدی را توسعه خواهند داد و تویوتا نیز در سمت دیگر خواهد توانست تا محصولات سوزوکی را به فروش برسانند.
به گزارش یک روزنامه اقتصادی هندی برخی از محصولات سوزوکی همانند سوزوکی بانو طبق این تفاهم نامه در بازار هند با نشان تویوتا به فروش خواهند رفت. سوزوکی در کشور هند یک خط تولید دارد و 20 تا 25 هزار دستگاه خودرو را در سال در این کارخانه تولید می‌کند. محل این کارخانه در ایالت گجرات است.
با اینکه سوزوکی بالنو از این پست با نشانه تویوتا در بازار عرضه خواهد شد اما تغییری در سایر بخش‌های خودرو اعمال نشده است و همچنان شاهد همان طراحی قبلی و بخش فنی قبلی در این خودرو هستیم البته یکسری تغییرات کوچک در بخش چراغ های جلو و عقب و همچنین جلو پنجره داده شده است اما طراحی کلی خودرو دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده است.
پیش بینی می شود که سوزوکی بالنو از این پس با نام تویوتا بالنو از سه ماهه نخست سال مالی آینده وارد بازار هند شود. سوزوکی بالنو اولین خودرویی است که با نشان تویوتا وارد بازار خواهد شد و در آینده ممکن است محصولات دیگری نیز از سوزوکی با نشانه تویوتا وارد بازار شود. این قرارداد به احتمال بسیار قوی خودروی کراس اوور ویتارا را نیز در بر خواهد گرفت و با نام تویوتا ویتارا در بازار هند عرضه خواهد شد، از سوی دیگر تویوتا کرولا وانشان سوزوکی به بازار عرضه خواهد شد.
همکاری سوزوکی و تویوتا محدوده بازار هند نیست و این خودروساز برنامه دارند تا برای افزایش فروش محصولاتشان در بازارهای دیگر همانند بازار آفریقا نیز با یکدیگر همکاری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد