موضوعات داغ

تولید بنزین سوپر تا پایان شهریور به میزان قبلی باز می‌گردد

عکس مطلب اول
اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد که تا پایان شهریورماه و اتمام تعطیلات و سفرهای تابستانی و کاهش مصرف سوخت تولید بنزین سوپر در کشور به میزان قبلی باز خواهد گشت.
وی افزود: در حال حاظر تولید و مصرف بنزین در کشور با هم یکسان است و همان مقدار که تولید می‌شود به همان مقدار نیز مصرف می‌شود. قره خانی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: از ابتدای مهرماه با کاهش سفرها و کاهش مصرف بنزین، تولید بنزین سوپر به میزان قبلی خواهد رسید.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود:توان تولید بنزین سوپر کشور در پالایشگاه های اصفهان،بندرعباس،ستاره خلیج فارس و امام خمینی شازند وجود دارد.بنزین اکثر پالایشگاه های کشور با عدد اکتان 91 تولید می‌شود. با این عدد اکتان کیفیت بنزین مناسب بوده و تفاوتی با بنزین سوپر ندارد و برای تمامی خودروها قابل استفاده خواهد بود.
در پایان به این نکته باید اشاره کرد که مصرف روزانه بنزین سوپر در کشور نزدیک به 4 میلیون لیتر است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/14
به نظرتون اینو نباید سخنگوی وزارت نفت بگه؟
اینجا چه خبره دولت رفته مرخصی؟
1397/6/14
اين مسئولين دارن چيكار ميكنن پس؟؟
اگه ظرفيت توليد پايينه افزايشش بدين كه تو تابستون كمبود نداشته باشيم،كسى كه ماشين توربو داره اصلا نميتونه بنزين معمولى استفاده كنه،٣ ماه بايد ماشينش بخوابه؟؟!!؟؟!؟؟
1397/6/14
با توجه به اینکه مسیولین فقط دروغ تحویل ما دادن و هروقت گفتن نگران نباشید یا قیمت چیزی پایین میاد باید برعکس در نظر گرفت با این صحبت مشخصه که تا اخر شهریور برای همیشه باید با بنزین سوپر خدافظی کرد و احتمالا همین بنزین معمولی هم بزودی کلا کمیاب میشه
1397/6/15
چرند می گن بابا همین بنزین تهرانم اکتانش 87 به زور هست 91 کجا بود سوپر هم بای بای برای همیشه
1397/6/15
در ضمن بنزین سوپر باید اکتانش 95 باشه نه 91 اینا حتی در حد پشمک هم اطلاعات ندارن.