موضوعات داغ

معرفی هنسی Goliath 6×6؛ محصول جدید کمپانی هیولاها

عکس مطلب اول
پس از موفقیت مرسدس AMG G63 6×6 در بازار، تعدادی از خودروسازان به ساخت خودروهای شش چرخ روی آوردند. در این بین جدیدترین خودروی شش چرخ رونمایی شده، خودروی Goliath 6×6 از کمپانی آمریکایی هنسی است.
هنسی قبلا نیز خودروی ش چرخی را بر اساس فورد راپتور تولید کرده بود و این مدل جدید نیز همانند راپتور هنسی 6×6 یک وانت سه محور است اما محصول جدید هنسی بر اساس شورولت سیلورادو ساخته شده است و یک محور اضافی در قسمت عقب آن نصب شده. یک وانت تیونینگ شده به صورت اختصاصی به یک کیت افزایش ارتفاع 8 اینچی، رینگ های 20 اینچی و لاستیک های بی اف گودریچ 37 اینچی مجهز شده است.
رول بار و چراغ های اضافی LED نیز از دیگر امکانات این خودرو هستند و هنسی اقدام به نصب سپر جدید و نشان هنسی روی این مدل نیز کرده است.
در کنار تغییرات ظاهری، هنسی یک موتور V8 با حجم 6.2 لیتر را روی Goliath نصب کرده است. این موتور به یک سوپرشارژر 2.9 لیتری نیز مجهز است و می تواند 705 اسب بخار قدرت و 914 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت و گشتاور در مقایسه با موتور 6.2 لیتری استاندارد سیلورادو 285 اسب بخار و 395 نیوتن متر بیشتر است. همچنین به لطف چنین قدرت بالایی، این پیکاپ شش چرخ می تواند در زمانی در حدود 4 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.
تولید این خودرو تنها به 24 دستگاه محدود خواهد بود و هنسی قصد دارد تا آنها را به قیمت 284 هزار دلار به فروش برساند. هنسی همچنین امکان شخصی سازی کابین و انتخاب ترمزهای برمبو را برای خریداران Goliath فراهم کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/11
اسم گولاخ واقعا برازندشه
1397/7/12
دقیقا ! 👍