موضوعات داغ

مسابقه درگ تاکسی های لندن، تویوتا پریوس و فورد گلکسی در برابر تاکسی معروف لندن + فیلم

عکس مطلب اول
رقابت های درگ می توانند بسیار جذاب و دیدنی باشند. اما ویدیویی که در این پست مشاهده خواهید کرد یک مسابقه‌ی درگ عادی نیست. در این ویدیو سه تاکسی محبوب بازار انگلستان یعنی تاکسی لندن، تویوتا پریوس و فورد گلکسی به رقابت درگ در مسافت یک چهارم مایل با یکدیگر می پردازند.
تاکسی لندن یک خودروی برقی است که 134 اسب بخار قدرت دارد و توسط کمپانیLondon EV Company که یکی از زیر مجموعه های جیلی است تولید می شود. وزن این خودرو بسیار زیاد و بیش از دوتن است که با توجه به باتری های بزرگ این خودرو طبیعی است.
در سمت دیگر تویوتا پریوس با موتور 1.8 لیتری هیبریدی خود قرار دارد که می تواند 122 اسب بخار قدرت تولید کند. چنین قدرتی کاملا برای یک خودرو با کاربری تاکسی کافی است.
در انتها نیز خودروی MPV فورد گلکسی حضور دارد. این مدل به یک موتور دیزلی 2 لیتری با قدرت 150 اسب بخار مجهز است و در بین شرکت کنندگان این رقابت قوی ترین مدل است.
رقابت بین این سه خودرو، رقابتی جذاب بین سه نوع پیشرانه‌ی مختلف نیز است که شامل توربودیزل، هیبریدی و برقی می شوند. پس از درگ، رقابت دیگری نیز بین خودروها برگزار می شود که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد