موضوعات داغ

خودروهای بورگوارد در گمرکات کشور خاک می خورند! + عکس

عکس مطلب اول
امروز عکس هایی به دست ما رسید که نشان از حضور تعداد قابل توجهی خودروی بورگوارد BX7 و بورگوارد BX5 در گمرکات کشور را دارد. این خودروها بیش از 4 ماه است که در این گمرک ها معطل هستند و با وجود ثبت سفارش قانونی و با مجوز رسمی وزارت صنعت، باز هم اجازه ترخیص پیدا نکرده اند و اکثر مشتریان نیز به دلیل تصمیم های یک شبه مسئولین، هنوز به خودروی خود نرسیده اند.
شرکت کیان موتور وارنا که توانسته نمایندگی انحصاری این برند را در ایران کسب کند، کماکان مثل دیگر واردکننده ها به دنبال ترخیص این خودروها است اما هنوز هم حدود 14 هزار دستگاه خودرو در گمرک های مختلف کشور وجود دارد که با وجود ثبت سفارش قانونی، اجازه ترخیص ندارند.
البته لازم به ذکر است که تعداد بسیار محدودی از مدل بورگوارد BX7 در تابستان امسال توانستند ترخیص و پلاک شوند که تست و بررسی این خودرو نیز در خودروبانک موجود است.
در زیر می توانید عکس هایی از حضور خودروهای بورگوارد در گمرک را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/13
۲ خودرو بورگوارد واردشده به گمرک را درکانتینر های ثابت میبینیم که ظاهرا توسط نگهبانی درگمرک درب کانتینرها بازشده ودرعکس ها نشان داده میشوند شاید این ۲ خودرو سفارشی هستند که مربوط به آقازاده هاست یا توسط مدیران گمرک یاافراد صاحب نفوذ به کشور واردگردیده اند که قطعا پس ازترخیص باتوجه به وضعیت رنگ بدنه ولاستیکهایشان از ارزش بالاتری برخوردار خواهند بود