موضوعات داغ

نگاه متفاوت هوندا به توسعه خودروها هوشمند؛ شما راننده باقی می مانید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا محصولاتی جالبی به نمایشگاه دستاوردهای جدید فناوری 2019 یعنی CES آورده است که یکی از آنان نمونه های اولیه از اتومبیل های خودرانی است که وظیفه آنان انجام کارهای دشوار و خطرناک خواهد بود تا بجای اینکه جای انسان ها را بگیرند، در انجام کارها به آنان کمک کنند.
نمایشگاه CES این روزها در حال برگزاری است و بسیاری از شرکت های بزرگ فعال در زمینه تکنولوژی جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی می کنند. در این بین شرکت های بزرگ خودروسازی هم جدیدترین دستاورهای مربوط به حوزه تکنولوژی را به این نمایشگاه آورده و برای مخاطبان معرفی می کنند که یکی از آنان می تواند شرکت خودروسازی هوندا به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه رباتیک و تکنولوژی باشد که این بار با یک اتومبیل خودکار کارگر به نمایشگاه لاس وگاس خواهد رفت.

خودران های کارگر هوندا

خودران های کارگر هوندا"


همانطور که گفتیم، اتومبیل خودران هوندا مجهز به سیستم چهارچرخ محرک 4X4 بوده و برای انجام کارهای دشوار و خطرناک طرحی شده است که نمونه وظایف آن باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی هوندا می تواند برف روبی، کار در معدن، جابجایی وسایل در هوای سرد و یخبندان، کمک رسانی در مناطق جنگی، کمک در امورات انتظامی و یا حتی هرس کردن درختان و چیدن میوه ها باشد.
کمپانی خودروسازی هوندا ادعا می کند که می توان این وسیله نقلیه خودران را طبق نیاز خود برنامه ریزی کرد و بر روی حالت های مختلفی از جمله "به دنبال من"، "الگو"، "رفتن از نقطه A به نقطه B" و موارد دیگری قرار داد. در حال حاضر هم شرکت خودروسازی هوندا این وسیله نقلیه خودران را در 3 محیط مختلف مورد آزمایش های عملی قرار داده است که شامل یک بخش آتش نشانی در کلرادو، یک مرکز تحقیقاتی کشاوری در کالیفرنیا و همچنین یک شرکت بزرگ پنل های خورشیدی در کارولینای شمالی می شود.





نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد