موضوعات داغ

اجرای ویژه طرح زوج و فرد در طول اسفندماه + ساعات طرح پنج شنبه ها

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس اخبار منتشر شده طی چند روز گذشته، مسئولان ترافیک شهری تهران قصد دارند تا طرح زوج و فرد را در طول ماه اسفند پایتخت به شکل ویژه ای اجرا نمایند که شامل اجرای این طرح در پنج شنبه ها نیز می شود.
سردار محمدرضا مهماندار در خصوص طرح ترافیک در روزهای پایانی سال اعلام کرد:
از پنج شنبه 2 اسفند در شهر تهران طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد برای اسفند ماه سال جاری گفت: با نزدیک شدن به عید نوروز شاهد افزایش حجم تردد در پنج‌شنبه‌های ماه اسفند و حضور مردم در مراکز خرید و مناطق مرکزی شهر خواهیم بود.
با توجه به ترافیک شدید این مناطق ساعت اجرای طرح ترافیک و ساعت اجرای طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌ شنبه از ساعت 6:30 صبح تا 13 اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: اتخاذ این تصمیم به دلیل درخواست مردم و تسهیل در امور کسبه بازار و مراکز فروش بوده و توصیه می‌شود، شهروندان برای تردد در نواحی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنند.
اعلام این خبر در شرایطی انجام می شود که مسئولان پایتخت به تازگی از عدم کارکرد مناسب طرح زوج و فرد در تهران خبر داده اند و در این راستا برنامه ای برای اجرای یک طرح جایگزین زوج و فرد برای سال 98 را اعلام کرده اند. بنابراین در شرایطی که به گفته ایشان طرح زوج و فرد از کارایی لازم برخوردار نیست، گسترش محدوده زمانی اجرای آن به شب عید و روزهای شلوغ اسفند ماه تا حدی عجیب به نظر می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد