موضوعات داغ

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو تکذیب شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در طی چند ساعت گذشته، اخباری در خبرگزاری های اقتصادی مبنی بر افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو، شامل خودروهای ام وی ام و چری منتشر شد. پس از چند ساعت از انتشار این خبر، پیگیری های صورت گرفته از سمت مدیران خودرو خلاف این ادعا را ثابت کردند. این شرکت اعلام کرد در طی دو ماه گذشته هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته و متقاضیان و علاقمندان به خودروهای این شرکت، می توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور، نسبت به خرید فوری محصولات ام وی ام یا چری اقدام نمایند. لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت نیز در وب سایت های مربوطه وجود دارد.
علاوه بر آن، مدیران خودرو یکی از معدود شرکت های خودروسازی داخلی است که در شرایط فعلی، محصولاتش را به صورت اقساطی به خریداران ارایه می نماید. شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام و چری، توسط دو شرکت لیزینگ واسپاری ملت و خودران وفا ارایه می شود و در مورد این محصولات نیز هیچ گونه افزایش قیمتی رخ نداده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/25
نه جان من بیا افزایش قیمت بده!
1397/11/26
طی 2 ماه گذسته هیچ افزایش قیمیتی نداشتید !!!!! مرد حسابی تیگو 7 رو تو 30 روز از 210 تومان توی 3 مرحله کردین 370 تومان !نه توروخدا افزایش قیمت بده هنوز تا رسیدن به برند ماشین های ژاپنی راه داری , اینقد کسی نخریده می خوان با اقساط بکنن تو پاچه ملت بیجاره و درمونده.
لطفا خودروبانک و خواهشا این پست هایی که مدیران خوردو ازتون می خواد رو میزنید حداقل بگید ریپورتاژ که اعتماد به سایت شما خدانکرده از بین نره ممنون