موضوعات داغ

تاریخ تحویل نخستین سری از تعهدات نگین خودرو مشخص شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه کشورمان، بسیاری از شرکای خارجی شرکت های فعال در کشور به خصوص در صنعت خودروسازی کم کم ایران را ترک گفته و به تعهدات خود عمل نکردند.
یکی از این شرکت ها رنو است که پس از گذشت چندین ماه از اعلام خروج آمریکا از برجام و با آوردن بهانه های مختلف و اجرای سناریو های کودکانه سرانجام کشور را ترک کرده و بسیاری از تعهداتی که به مشتریان و شرکت های ایرانی خود داشت را نیمه کاره رها کرد.
حالا پس از گذشت چندین ماه از خروج رنو و معلق ماندن تعهدات نماینده این شریک فرانسوی، نگین خودرو از آمادگی خود برای تحویل بخشی از تعهدات قطعی محصولات رنو طی روزهای آینده خبر می هد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو؛ نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در طی یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد:
بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده این شرکت قصد دارد طی روزهای پیش‌رو، بخشی از تعهدات قطعی خود را به مشتریان تحویل دهد و برنامه‌ریزی‌ها برای ترخیص بخش باقی مانده از تعهدات قطعی در صورت مرتفع شدن موانع موجود نیز انجام شده است.
نگین خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان محترم رنو بابت تاخیرهای ناخواسته ایجاد شده در فرآیند تحویل خودروها اعلام کرد، در صورت برطرف شدن موانع موجود و مساعدت دستگاه‌های دولتی در زمینه ترخیص خودروها از گمرکات، آمادگی دارد تا پیش از پایان سال، باقی مانده تعهدات قطعی معوق خود را تحویل مشتریان ارجمند نماید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/8
یعنی اینکه ماشینهاازگمرک ترخیص نمیشن تقصیرآمریکاست!؟