موضوعات داغ

چری آریزو 5 فیس لیفت در شانگهای به نمایش درآمد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چری آریزو 5 یکی از سدان های میان رده چری است که سال 2015 توسط این شرکت چینی معرفی شد و مدتی است در نسخه های مختلفی در بازار کشورمان و دیگر نقاط جهان، از جمله آمریکای جنوبی حضور دارد و در این مدت توانسته فروش مناسبی را تجربه کند. چری آریزو 5 در نمونه های دنده ای، اتوماتیک و اتوماتیک توربوشارژر به بازار عرضه شده و اکنون چری تصمیم گرفته تا با ایجاد تغییرات ظاهری و بروزرسانی هایی، چری آریزو 5 فیس لیفت را به عنوان محصولی مدرن و مشتری پسند، تا چندین سال دیگر به بازار عرضه کند و شانس موفقیت مجدد برای آن وجود داشته باشد.
البته تغییرات چری آریزو 5 فیس لیفت تنها به ظاهر ختم نمی شوند و چری نسخه الکتریکی این خودرو را با نام چری آریزو 5e به بازار عرضه خواهد کرد. در نمونه الکتریکی، دیگر اثری از جلوپنجره مشبک نیست و در چهره کلی، چراغ های دی لایت با ظاهری جدید دیده می شوند و نمای جلوی خودرو،کاملا شبیه به چری آریزو 6 طراحی شده است. همانند بسیاری از فیس لیفت ها، نمای جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و تنها رینگ های جدید به چری آریزو 5 فیس لیفت افزوده شده اند. نمای عقب نیز بدون تغییر مانده و تنها قطعه ای دوسر، چراغ های مه شکن و دنده عقب را به یکدیگر متصل کرده است.

چری آریزو 5 فیس لیفت

چری آریزو 5 فیس لیفت

اگر تصاویر مربوط به رونمایی چری آریزو 6 را مشاهده کرده باشید، با دیدن داشبورد چری آریزو 5 فیس لیفت سریعا به یاد داشبورد آریزو 6 خواهید افتاد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ و جدیدی در میانه کابین خودنمایی می کند و مجموعه پشت آمپر نیز دیجیتالی شده است. دکمه های کنترل سیستم تهویه هوا در قسمت زیرین صفحه نمایش قرار گرفته اند و تریم داخلی نیز به مارون و مشکی تغییر رنگ داده است.
به نظر نمی رسد چری پیشرانه ای غیر از موتور 1.5 لیتری توربو را برای چری آریزو 5 فیس لیفت در نسخه بنزینی تدارک دیده باشد، اما برای چری آریزو 5 الکتریکی ، شاهد استفاده از یک موتور الکتریکی با قدرت 122 اسب بخار و 276 نیوتون متر هستیم. میزان پیمایش خودروهای الکتریکی چینی با استاندارد NEDC سنجیده می شود و مطابق این استاندارد، چری آریزو 5 الکتریکی می تواند با یکبار شارژ، 400 کیلومتر را بپیماید. برای فواصل درون شهری که به طور متوسط سرعت خودروها 60 الی 70 کیلومتر در ساعت است، این میزان پیمایش تا 500 کیلومتر نیز افزایش می یابد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/8
رینگاش مال x22