موضوعات داغ

درگ مرسدس بنز CLS63 AMG و بی ام و M5 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سوپرسدان ها زمانی قدرتمندترین و بی‌رقیب ترین خودروهای بازار بودند، که امروزه به دلیل حضور انواع مختلف اسپرت‌ها و سوپراسپرت ها، خودروهایی آهسته به نظر می‌رسند. با این وجود، هنوز هم این سدان‌های قدرتمند، رقبای خود را به چالش دعوت می‌کنند. نسل جدید دو سوپرسدان آلمانی، یعنی مرسدس بنز CLS63 AMG و بی ام و M5 با کد اتاق F90 به بازار عرضه شده‌اند و خریداران این دو خودرو قدرت فوق العاده ای را از در اختیار داشتن آن‌ها احساس می‌کنند.
خودروهای حاضر در این درگ، تصادفی انتخاب نشده‌اند. مرسدس بنز CLS63 AMG توسط Gorilla Racing، تیم تخصصی روسی دستکاری شده و اکنون می‌تواند 990 اسب بخار قدرت آزاد کند و می‌توانیم با کمی ارفاق، این مرسدس را صاحب قدرت 1000 اسب بخار بدانیم. در سوی دیگر، نسل جدید بی ام و M5 قرار دارد که مجهز به موتور 4.4 لیتری V8 نسل قبلی خود است، اما بروزرسانی هایی در برنامه ریزی پیشرانه صورت گرفته که می‌تواند حدود 850 اسب بخار قدرت تولید کند.
نقطه شروع این ویدیو در لحظه 2:35 قرار گرفته، هرچند لحظات دیگر نیز ارزش دیدن دارند. هر دو خودرو مسافت کوتاهی را با سرعت 50 کیلومتربرساعت طی می‌کنند، و سپس نهایت قدرت خود را آزاد می‌کنند و نتیجه ای غیر قابل انتظار رقم می‌خورد. حداکثر سرعت مرسدس بنز CLS63 AMG حدود 294 کیلومتربرساعت و حداکثر سرعت بی ام و M5 282.5 کیلومتربرساعت بوده و فاصله معنی داری بین حداکثر سرعت این دو خودرو وجود دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/18
فقط سوپرای داخل ویدیو!!! عجب چیزیه این ماشین. ابهت خالص