موضوعات داغ

خودروی ایرانی «شام» در سوریه تولید می‌شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های وزیر امور اجتماعی و کار سوریه خط تولید خودروی ایرانی شام همچنان در این کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.
به نقل از فارس، ریمه قادری ضمن اشاره به تفاهم نامه مشترک همکاری بین ایران و سوریه توضیح داد که قرار است براساس این تفاهم نامه پنج ساله هر دو کشور در عرصه‌های مختلف بهزیستی، آموزش فنی و حرفه ای، بازسازی کشور سوریه تا برقراری آرامش و صلح، بازار کار و تبادل نیروی کار با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
وی در خصوص وضعیت تولید خودرو شام توسط ایرانی ها در کشور سوریه نیز افزود هر چند در جنگ خسارات جبران ناپذیری به کشور ما وارد شده و بسیاری از کارخانه ها و خطوط تولید دیگر به فعالیت خود ادامه نمی دهند اما در حال حاضر تولید خودروی ایرانی شام همچنان صورت می پذیرد.
محمد شریعتمداری نیز در خصوص تفاهم نامه همکاری بین ایران و سوریه افزود به دنبال این همکاری سوریه می تواند از نیروهای متخصص ایرانی برای بازسازی کشور خود استفاده کند.
وزیر امور اجتماعی و کار سوریه ضمن اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان نیز اظهار کرد در این زمینه ما و ایران وضعیت مشابهی با یکدیگر داشته و به همین دلیل می توانیم با کمک یکدیگر و با تدابیر خاص اثر تحریم‌ها را به حداقل رسانده و به تبادل نیروی کار بپردازیم

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/20
جناب شریعتمداری، این موضوع به شما چه ربطی داره، نکنه هنوز فکر میکنید وزیر صنعتید؟ یا شاید این موضوع هم به پرشیا خودرو وصله و باقی ماجراها!!!!!!!!!
1398/4/21
ایشون البته وزیر ایران هست عکسشو‌گزاشتین،، اصن خودتون فهمیدین چی‌نوشتین؟ تینر زرد دیگه،، این‌ماشنه اسمش‌شامه، اسم‌خط تولیدش شامه،‌شهر تولیدش شامه، چی تو‌ تیتره میای چه عکسی میبینی و‌چ‌مطلبی‌میخونی
مطالب بی کیفیت مثل این داره روزبه روز بیشتر میشه
لازم‌به تذکره که سانسور نکنید😐