موضوعات داغ

پیکاپ تایگر ریگان خودرو؛ چهره‌ای متفاوت برای پیکاپ نیم‌میلیاردی

عکس مطلب اول
این روزها نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و 210 شرکت بزرگ و فرادستی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه خودرو و قطعات در حال عرضه و نمایش محصولات خود هستند. در حاشیه این نمایشگاه، چند شرکت خودروسازی نیز حضور داشتند که می‌توانیم به آمیکو و یا ریگان خودرو اشاره کنیم. در غرفه ریگان خودرو پیکاپ جدید جی ام سی JMC برای اولین‌بار به نمایش در آمده است که نظر بسیاری را به خود جلب کرد و لذا خودروبانک خود را به این خودرو رساند تا از نزدیک با این تازه وارد چینی آشنا شود.

نمای عقب پیکاپ تایگر ریگان خودرو

نمای عقب پیکاپ تایگر ریگان خودرو

جی ام اس مخفف عبارت Jiangling Motors Corp بوده و برندی است که به عنوان تولیدکننده محصولات فورد در چین به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این برند ارتباط نزدیکی با فورد داشته و برای برنامه‌های تولید و توسعه خود از فورد کمک می‌گیرد. پیش از این نیز اخباری مبنی بر تولید و عرضه یک خودروی چینی جدید در بازار کشورمان از طرف ریگان خودرو به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کرمان خودرو به گوش می‌رسید و حال این خودرو به صورت عمومی به نمایش درآمده است. این پیکاپ در حقیقت به نام تایگر Tiger و در چین به نام Yuhu 7 شناخته می‌شود. تولید این خودرو با همکاری فورد انجام شده و احتمالاً ریگان خودرو باید تغییرات عمده‌ای روی این خودرو انجام دهد تا مشکلی بابت تامین قطعات نداشته باشد.

کابین پیکاپ تایگر

کابین پیکاپ تایگر

پیکاپ تایگر از نظر ظاهری چهره‌ای کاملاً متفاوت با پیکاپ‌های مرسوم بازار دارد. جلوپنجره‌ای که در زیر چراغ‌ها و با ابعادی بسیار بزرگ قرار گرفت و خطوط تیز نمای جلویی باعث شده تا نظر مخاطبان در مورد آن سلیقه‌ای شود. اما در عقب اوضاع بهتر است و چهره ساده پیکاپ‌های مرسوم بازار، روی این خودرو نیز قرار گرفته که جای گلایه‌ای را برای هیچ کس باقی نمی‌گذارد.
پیکاپ تایگر به یک موتور 2 لیتری توربو بنزینی با توان حداکثر قدرت 205 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتون متری مجهز است. البته در چین یک موتور 2.4 لیتری توربودیزل نیز روی آن نصب می‌شود که قابلیت تولید 140 اسب بخار و 375 نیوتن متر را دارد. گیربکس نصب شده روی مدلی که در نمایشگاه قرار دارد، 6 سرعته دستی است اما این خودرو با گیربکس 6 سرعته خودکار نیز عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که در نمایشگاه شانگهای که در اوایل بهار برگزار شد، نسخه برقی همین خودرو به نام Yuhu EV نیز معرفی شده که می‌تواند حدود 800 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و با هر بار شارژ کامل تا حدود 320 کیلومتر مسافت را طی کند.

پیکاپ تایگر

پیکاپ تایگر

پیکاپ تایگر خودروی نسبتاً بزرگی محسوب می شود و طول آن 5375 میلیمتر است. فاصله بین دو محور پیکاپ تایگر نیز 3085 میلیمتر است که باعث شده تا دو کابین و فضای بار قابل توجهی داشته باشد. زاویه ورود و خروج این خودرو دقیقاً 28.5 درجه است.
از نظر قیمت، آنطورکه در غرفه ریگان خودرو اعلام شد، قرار است پیکاپ تایگر ریگان خودرو در محدوده 500 میلیون تومانی وارد بازار شود و احتمالاً حدود 6 ماه آینده به بازار ایران عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/30
خیلی شیک اومدن GMC رو با تبدیل به JMC کپی کردن!البته باز هم دم چینی ها گرم که جربزه و مهارت همین کپی کاری رو دارن درد و بلاشون تو سر مونتاژکارهای بی هنر ما که میرن کپی چینی رو میارن اینجا کپی میکنن!!!
1398/5/16
دمت گرم
1398/4/30
واقعا کسی این ماشین رو با قیمت 500 میلیون میخره...... شاید
1398/4/30
تا زمانی که قابلیت هاش تست فنی فنی نشه نمیشه نظر دقیقی داد . ولی اگر دلار تا ۶ ماه آینده در محدوده همین ۱۱ هزار تومان باشه اونوقت ۵۰۰ میلیون واسه این ماشین زیاده چون باطن این ماشین قطعا به اندازه ظاهرش جذاب نیست!!!
1398/5/2
جلوش کپی شاسی بلند لامبورگینیه !! ی ارم بزنی تکمیل میشه حیف قیمت اش بالاست!! فقط من وموندم بعضی میگن چینی ها کپی میکنند یعنی عین همون ماشینه؟؟ به نظر من شبیه میزنند پس کپی نیست !!
1398/6/20
داداش حالت خوبه؟ سرت به جایی نخوردا؟ کجای جلوی این شبیه اوروس هستش،این قورباغه رو با چی داری مقایسه میکنی؟
1398/5/14
ترمز دستیش 😂😂😂 یاد کله شترمرغ میوفتم.
1398/5/31
چه ظاهر چیپ و داغونی داره
1399/6/17
قیافش یه جوریه که نمی تونم باهاش کنار بیام باز به آمیکو