موضوعات داغ

صاحبان تسلا مدل ۳ دزدیده شده با استفاده از اپلیکیشن آن را ردیابی کردند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
زوجی در نیو هیون ایالت کنتیکت هفته گذشته متوجه شدند یکی از خودروهای تسلا آن‌ها دزدیده شده است. آن‌ها با استفاده از اپلیکیشن تسلا آن را ردیابی و همراه با فرزندانشان آن خودرو را تعقیب کردند.
پلیس آن‌ها را به دلیل این کار توبیخ کرده، اما صاحبان این تسلا تعقیب کردن خودرو را انکار کرده و ادعا می‌کنند پلیس در این باره دروغ گفته است.
لورن گرت نامزد شهرداری در شهر همدن هفته گذشته با تسلا مدل ۳ خودش به رستوران رفت و شوهر و دو فرزندشان با دیگر تسلای این خانواده یعنی مدل X به او پیوستند.
حدود ساعت ۹ و پس از صرف شام، آن‌ها متوجه شدند تسلا مدل ۳ گم شده است. آن‌جا بود که با استفاده از اپلیکیشن تسلا آن را ردیابی کرده و متوجه شدند خودرو خیلی از آن‌ها دور نیست.
آن‌ها به جای اینکه با پلیس تماس بگیرند، با یکی از دوستان لورن که افسر پلیس است تماس گرفتند تا ببینند آیا یدک‌کش خودروی آن‌ها را توقیف کرده است یا خیر. سپس همه آن‌ها با مدل X به تعقیب تسلا مدل ۳ سرقت شده پرداختند.
اینکه پس از آن دقیقا چه اتفاقی افتاده مشخص نیست، اما آن‌ها بالاخره به تسلا مدل ۳ رسیدند و در یک تقاطع، با سارق روبرو شدند. سپس با پلیس تماس گرفتند و گزارش سرقت را دادند.
آن‌ها مدام با استفاده از اپلیکیشن، موقعیت خودرو را به پلیس اطلاع دادند تا اینکه پلیس خودرو را در یک تقاطع بدون حضور سارق پیدا کرد.
گرت اصرار می‌کند که آن‌ها هرگز خودرو را تعقیب نکرده و سعی نکرده‌اند مسیر آن را ببندند و ادعای پلیس در این رابطه دروغ است.
او ادعا می‌کند پلیس و شهردار با این مسئله برخوردی سیاسی دارند چون او به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خودش قصد دارد تغییراتی در اداره پلیس اعمال کند.
هنوز مشخص نیست خودرویی به امنیت تسلا مدل ۳ چطور دزدیده شده، اما گرت گفته در خودرو باز بوده و او برای روشن شدن خودرو رمز نگذاشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد